WWG1WGA!

Dozens of corporations from around the world have collectively donated millions of dollars to left-wing organizations that advocate for defunding America’s police departments, a Daily Caller News Foundation review found.

https://dailycaller.com/2020/08/17/list-corporate-donations-defund-police-movement-black-lives-matter/

Joe M@StormIsUponUs·1 minuut geleden
Edward Snowden is a traitor. Julian Assange is a hero. Know the difference. #treason #snowden

Tc09vnw4vbtubxqgjftp0wq9y6s4ikffc.jpg

Vanmorgen was ik in een supermarkt in Rotterdam. Ik kreeg woorden met iemand ivm de regels omtrent de corona. Er was een jongen die mij bijsprong en volledig eens was. We raakten in gesprek en hadden het over Adrenochrome en het witte konijn. Steeds lukt het mij niet om de link te vinden tussen Adrenochrome en het konijn. Hij legde mij uit dat het konijn een scheikundige formule is voor Adrenochrome. Thuis gekomen ben ik meteen op onderzoek uit gegaan of er dus een relatie is met HCQ en Adrenochrome. Wellicht ben ik tot een verassend resultaat gekomen of loop ik hierin hopeloos achter voor wat betreft informatie hierover. Maar ik heb een studie ontdekt (voorzover dit scheikundig te snappen is) dat HCQ mogelijk Adrenochrome reduceert.
Dit is een studie van het werk van Buryanovskyy. Een Russische naam denk ik zomaar. Inmiddels ben ik naar aanleiding hiervan aan het twijfelen of deze hele Corona crisis wellicht toch niet in gang is gezet door de White Hats met als doel dat de Deep State hiermee zijn eigen graf gaat graven en een massale ontwaking plaats gaat vinden voor de verkiezing van Trump in November. Trump die Adrenochrome met HCQ wil elimineren. Hieronder de studie.
Dit gaat over kinine wat in HCQ zit en het effect op adrenochrome. Ik heb ook een uitgebreidere PDF maar kan dat hier niet plaatsen.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2527206/

Flinke explosie in Buenos Aires. Lijkt wel een autobom ergens midden op een snelweg. Geen idee of het te maken heeft met de andere explosies.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan