WWG1WGA!

Tiy6m8idfdjfpumsmz0sp20exiv65n0q1.jpg

Mike

Super-interessante video over wie of wat Q is:

Prachtige video Mike, dank voor het delen. Grappig dat hij o.a refereert naar Trey Smith. Daar had ik het gisteren nog over met iemand. Kom er nu eigenlijk niet aan toe om de video's van Trey te bekijken maar dat komt misschien in de wintermaanden wel weer.

Ennuh.....ik zie dat je je Twittermaatje Joe weer hebt gevonden ;-)

Nieuws in de nos jongens 😄

En ook de nytimes 🙈
Tp8cuwmf5kas5beeskfmhp2awymmsw3cf.jpg

https://www.nytimes.com/article/what-is-qanon.html

Ze kunnen er niet meer onder uit.

Die QAnons zijn ook maar een stel wappies. Ik zou er niet te veel aandacht aan besteden. Satanaanbiddende pedofielen. Hoe verzinnen ze het.

😉

Zo wordt beweerd dat de wereld bestuurd wordt door een groep satanaanbiddende pedofielen die een complot smeden tegen president Trump, terwijl ze ondertussen een kindersmokkelnetwerk runnen.

Sinds maart zien we dat er zich steeds meer wappies zijn gaan mengen onder de Q-beweging. Het begon met die docu (Fall Cabal) van Janet Ossegal Ossebaard. Hierdoor kwamen de wappies die geloven in buitenaards contact met Pleiadanen massaal de Q movement binnen. Ook zag je toen de gewelddadige weerstand tegen 5G opkomen, met het in de fik steken van die masten. Vanaf mei ongeveer zie je dat er opruiende stemmen zijn die zich tegen de pedofilie en het satanisme keren (hier in NL zijn dat o.a. Raatgever en Kat). En dan hebben we natuurlijk nog de Flat Earthers die zich ineens zijn gaan roeren. Kortom, er zijn helaas veel wappies die zich onder ons begeven, vooral natuurlijk op Fuckbook. Julian's Rum is hier heel scherp op, hieronder enkele tweets van hem die hier specifiek over gaan.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan