WWG1WGA!

ik ben blij met je 'Whats ap' bericht hier iets verder terug Mike, al die tweets met puzzeltjes, ik bekijk ze allemaal maar snap er werkelijk niet veel van. Hier en daar vang ik wel een flard van wat er gebeurt. De SOTU was wel redelijk goed te volgen. Wat een prachtige speech, wat een positiviteit en wat een energie heeft die man. Mooi ook om te horen dat ze met gezondheid van de burgers bezig zijn. En wat een feeks die Pelosi zeg om zo maar heel demonstratief de speech te verscheuren. Daar scoort ze geen punten mee bij het volk, zowel republikeinen als de democraten niet. Fantastische telefoontjes van mensen/hele families/vriendenkringen die hun hele leven democraten stemmen en dat nooit van hun leven meer zullen doen. Ik word hier heel erg blij van. Ook Dot.com radio luister ik graag, zo blijven het voor mij redelijk hapklare brokken. Ik kijk uit naar jullie volgende dot.com. (is dat a.s. zondag weer of is Henk nog niet zover?)

Ik kijk uit naar jullie volgende dot.com. (is dat a.s. zondag weer of is Henk nog niet zover?)

Jawel, morgen gewoon weer, vanuit een restaurant geloof ik.

Mike

Lichaamstaal-analyse van Trump, Pence en Pelosi tijdens de SOTU en het signaal dat Pelosi gaf aan de in wit gehulde Democraten-feeksen om door Trump heen te gaan schreeuwen:

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2020/02/they-are-assassins-theyre-working-for-the-other-team-devin-nunes-urges-republicans-to-quit-talking-to-the-corrupt-mainstream-media-video/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan