WWG1WGA!

@Mike , ik kom niet zoveel aan X22 toe , maar waarom is generaal Flynn nog niet naar buiten getreden , dacht dat jij aangaf in een dotcom uitzending dat in september hij al naar buiten zou komen  met info ?

Het leek gedaan te zijn met de Flynn case, maar toen kwam die rechter Sullivan met allerlei vertragingstactieken. Totdat Flynn vrij is gesproken heeft hij een 'gag order' (spreekverbod). De vrijspraak van Flynn kunnen we echter IEDER MOMENT verwachten en dan gaat de beerput open! Who knows where the bodies are buried? Flynn does.

Mike

Jammer, ik had gehoopt dat bovenstaande ge-embed zou worden in de forumsoftware. Gaat om deze post van Joe M op Parler:

Tjjv13sep68e3j6o5f2keoeqxmp4p76cm.jpg

Mike

Het gaat niet om het Twitter bericht van Telegraaf, maar vooral om de reacties op Twitter eronder. Ze zijn het narratief aan het verliezen.

https://mobile.twitter.com/telegraaf/status/1315353760315650049

Ja, verhelderend. Dank Alpha. Zo zie je maar dat de bal wel degelijk aan het rollen is gegaan. De msm zwijgt het voorlopig nog dood maar ook dat gaat veranderen. Binnenkort lukt ook dat niet meer. Blijven gaan mannen ! Actief blijven, info delen, acties voeren, hang affiches op op openbare plaatsen, dokterspraktijken, ziekenfondsen, supermarkten, overheidsinstanties, scholen, met belangrijke vraagstellingen, krachtige memes, cartoons, waarom de msm censureert en ook direct links onderaan ofzo waar de echte info te vinden is. Hang heel je stad vol ! Dat er niet naast te kijken valt ! Laat zien dat de weerstand actief is en geef mensen hoop !

Kom maar op hoor met die 2e lockdown. Is blijkbaar nodig als ik zo al die mondkapjes zie. Sommige worden pas wakker als saten letterlijk bij hun op de stoep staat. En dan somiige nog steeds niet ben ik bang. 😁

Mijn zus vroeg laatst: Sam? Wat nou als de meerderheid gewoon in de pas blijft meelopen en alles gaat accepteren? Dat is echt een grote zorg voor mij. Kijk nu al hoeveel mensen zich vrijwillig laten muilkorven dat is toch niet hoopgevend?

Tja wat moest ik daar nou op zeggen, ik heb inderdaad ook nog weinig vertrouwen in de medemensen.

Gisteren in het centrum van Den Haag geweest, ik schat dat zeker 40%! buiten met een mondluier op liep. In winkelketens sowieso iedere medewerker. Dat werkt wel ontmoedigend.

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan