WWG1WGA!

@Mike de magazines gaan straks weg maar een snelle vraag heb je gezond verstand nr 2 inmiddels al ?  Ik ga straks naar de Bruna en heb er een paar besteld ze zijn binnen ben net gebeld , gr Assie

Sampjes, dat is zo een (s)links meisje die zich een hele vent voelt maar morgen als een feministische trol tranen met tuiten huilt als Trump heeft gewonnen.

Weet iemand of deze info correct is ?

-) Trump zou project ID2020 reeds geannuleerd hebben.
-) Tevens project HR6666 geannuleerd heeft beter bekend onder de naam Covid-19 Trace Act.
-) Gedecreteerd heeft dat vaccines alleen vrijwillig mogen worden toegediend onder toezicht van militairen die moeten waken over de veiligheid van j-het vaccin.
-) Een platform geopend heeft om censuur aan te geven van twitter, fb etc ..
-) Controle heeft verworven over alle nutsvoorzieningen.

T1t598498w44jlkvcjgqyr71wua0042rt.jpg

Mike

Op 30/10 zou er een enorme vloot van Amerikaanse en Japanse gesignaleerd zijn in de fillipijnse zee, niet ver van de zuid-chinese zee dus. Zal is zien of ik de video terugvind. Iemand die hier meet van weet ?

Ik weet niet of jullie die "Gematria"code geloven, dat Trump op die manier aan het communiceren is, maar dit werd net geTweet door een NL account: Is The Storm upon US?

Herkenbaar wat Polly bij 4.50 minuut zegt want daar hamert Mike ook op.

https://videobanned.nl/aiovg_videos/trump-will-win-but-3-11-2020/?fbclid=IwAR1ZMcA0oYsI-UfkOyaQkapmNQ7QpsMm6YZ3XvkkZ5kXoO7b0a-ZN1DR7hk

CISA.
The new federal agency nobody knows about.
https://www.cisa.gov/election-security
youtube.com
9:18 p.m. · 6 nov. 2020·Twitter for Android

Dat Cisa verhaal stond genoemd door Anna Teresa Arnold met een youtube filmpje.
Ik zie dat bovengenoemde tekst niet naar dit filmpje lijdt. Dacht wel dat het interessant was i.v.m. de beveiliging/fraude.

@JVG
Bedankt voor de link. Het artikel laat verstaan dat China een rode lijn heeft overschreden (sorry voor de flauwe woordspeling).
Misschien is het een anticipatie op een mogelijke invasie van Taiwan mocht Biden winnen. Biden zou immers waarschijnlijk gewoon laten begaan.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan