WWG1WGA!

Hier de video die in bovenstaand Twitter-draadje voorkomt over Doutzen Kroes. Tranny of geen tranny? Oordeel zelf:

Mike

Heel interessant dit. In de door mij geposte video in de MH17-topic komt de volgende info voorbij, vanaf dit punt tot 15:35:

?t=851

Ahaaaaa, dus NL wilde onderdeel uitmaken van Five Eyes, wat een onthulling dit - Rutte hangt!

Mike

Pictured: Inside the Obamas' secret Alice In Wonderland-themed Halloween party at White House that was kept under wraps for TWO years

https://www.dailymail.co.uk/news/article-2084800/Inside-Obamas-secret-Alice-In-Wonderland-themed-Halloween-party-White-House.html

Mike

Giulliani gaat me iets te snel, teveel om allemaal bij te benen. Medusa had tussendoor ook al een aflevering van Common Sense gepost. Hier nr. 9 alwwer:

Mike

Gisteren las ik het stuk over Nederland na WO II en Hitler
17 febr. no 275204 (Indignatie) en veeeel te laat naar bed gegaan.
Ooit heb ik al eens gelezen dat Hitler onder invloed stond van de Deep State maar daarna nooit meer iets daarover gelezen.
Als dat zo is begrijp ik het dan goed dat Hitler na WOII is doorgegaan met zijn invloed op Nederland en dat hij werd aangestuurd door de Deep State?

Ja, dat begrijp je goed. Het Nederlandse koningshuis staat stijf van de nazis en zij hebben ook via de KLM en het Vaicaan geholpen om hoogwaarduige nazi's te laten ontsnappen naar Zuid-Amerika. De nazi's hebben nooit verloren, NWO staat voor Nazi World Order.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan