www.rauwpower.nl

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
San,

Quote:
Dat in combi met goede voeding zou heel goed kunnen werken!


Interessant.

Volgens mij was er al eerder een iemand die dat duidelijk had gemaakt in mijn voorsteltopic over dat ontstoren, maar nu je het erover hebt zou ik daar weer op terug kunnen gaan inderdaad.

Gezondheid,

 
Als je interesse hebt weet ik wel een goed iemand voor je. Als je aanvullend verzekerd bent worden de behandelingen vergoed. Vaak worden jongens autistisch door o.a de BMR-vaccinatie. Ik weet niet of dat bij jou speelt, maar tijdens het ontstoren worden alle blokkades opgeheven. Je kunt zelfs last hebben van de vaccinaties van je ouders. Wat een rommel is het he....

 
San,

Ik hoor het altijd graag als er iemand is die echt goed raad mee weet met autisme.

En ja, vaccinaties kunnen wat mij betreft de boom in!

Gezondheid,

 
Ik kan je deze dame aanraden:

http://www.biophotonen-therapie.net

Als je haar mailt kan het lang duren voor je een reactie krijgt: ze is heel druk, heeft geen smartphone, en reist het hele land door om mens en dier te ontstoren (ze komt dus ook bij je thuis tegen een kleine vergoeding) :-)

Edit: ze geeft trouwens WAPF-voedingsadvies!

 
@San
Quote:
Ben ook kombucha gaan drinken als probioticum. Heb je dat ook weleens gemaakt?



Nee kombucha niet. Wel waterkefir maar daar kreeg ik toch last van, ik denk omdat ik er toch nog teveel suiker in deed. Maar anders vond ik het veel te zuur.

Ik hou het nu gewoon bij melkkefir. Bevalt mij prima.

Is het lekker die kombucha?

 
Mooi! Maar rauwe melkkefir maak ik liever gewoon zelf, dat scheelt me €2.50 per liter. Weet je of ze hier binnenkort ook de rauwe yoghurt gaan verkopen?

Quote:
Is het lekker die kombucha?


Ja, ik vind het echt lekker, vooral als je het met billington suiker maakt!

Vandaag zijn er weer een wekpot van 5 liter (kefir) en een speciale kombucha vaas/mand van 10L binnengekomen.

Dat betekent dus elke 14 dagen 10 liter kombucha en elke 3 dagen 4-5 liter kefir 8)

 
Het wil maar niet lukken met jou en dat quoten, Evan! Simpelweg een blokje maken van je tekst en op de quote-knop drukken. Nu had je quote en /quote (maar dan met rechte haakjes eromheen) weer omgewisseld. Eerst zonder de / en aan het eind met.

Mike

 
Quote:
Het wil maar niet lukken met jou en dat quoten, Evan!


Ik weet ook niet waarom het zovaak mis gaat. Ik druk eerst op quote, dan plak ik de tekst en dan weer op quote. Vaak gaat het goed ,maar soms ook niet..

 
Goed nieuws ze verkopen het bij de Hofwebwinkel. Slecht nieuw....3 euro voor een liter.

Ik snap het wel hoor, tis natuurlijk ambachtelijk enzo maar het loont meer om zelf kefir te maken van de melk die ik voor 30 cent per liter haal. Dus voor af en toe leuk! Ben wel heel benieuwd hoe het smaakt!

 
De hofwebwinkel levert sowieso maar in een beperkt gebied aan huis. Dat is wel jammer.

Quote:
Wij bezorgen in een groot gedeelte van midden Nederland aan huis of op een afhaaladres bij u in de buurt. In een notendop: Flevoland, de randgemeentes erom heen, ’t Gooi en de regio Amsterdam.

Sinds zomer 2011 leveren wij ook in Noord-Brabant en Limburg in voormalig HaiBoerHai gebied. De bezorging hiervan vindt op vrijdag plaats.


 
Afgelopen vrijdag ook mijn eerste rauwpower yoghurt geproeft.

De smaak was opzich prima, maar ik vond de yoghurt wel erg aan de dunne kant en daar houd ik niet zo van. Ik houd juist van lekkere dikke yoghurt, maar deze kon ik letterlijk drinken als ik zou willen.

 
De yogurt mag van mij ook dikker, maar de Kefir is heel erg lekker. Ik gebruik hem ook in de smoothies, mjammie!

 
Aangezien ik vandaag in Zwolle ben, ben ik langs een van de verkooppunten gegaan en heb ik gelijk een paar flessen ingeslagen. Het iserg romig vergeleken bij zelfgemaakte kefir, maar wel lekker!

 
Ik heb kwark die te dik is en yoghurt die te dun is. Dus mix ik het doorelkaar.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan