Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is wat het DEFCon Warning System gisteren op Twitter plaatste:
Bekijk bijlage 16528
Speciaal voor diegenen die nog een stevige black pill in hun systeem herbergen: Dave legt in bovenstaande report heel goed uit dat de Deep State op hun wenslijstje hebben staan een burgeroorlog in de VS en een nucleaire wereldoorlog. De patriots hebben hun plannen doorkruist en er een informatieoorlog van gemaakt die druppelsgewijs verloopt over meerdere jaren en niet alleen zorgt voor death by 1,000 cuts bij de DS maar ook voor The Great Awakening bij de slapende massa. Hierdoor zijn letterlijk miljoenen mensenlevens gered, maar of hun geest ook te redden is valt nog maar te bezien, 4-6% lost forever.
Voor de 'wakkeren' zijn de Q-posts in het leven geroepen. Maar ook wij worden opgevoed. The end won't be for everyone. Iedereen bij wie nog ongeduld, ongeloof, wantrouwen, wrokken, angsten en boosheid regeert komt zichzelf nu tegen in deze karaktertest. Ik waarschuw hier al minimaal een jaar voor. Werk aan jezelf, want de waarheid is onontkoombaar, zowel individueel als collectief, en jij bepaalt zelf hoe hard of hoe zacht jouw landing zal zijn.
Mike
Hij heeft echt geen enkel kritisch geluid mbt Israël. Volgens hem is Israel Palestina momenteel aan het bevrijden van Hamas. En hij stelt de CIA/deepstate gelijk aan Hamas, Hezbollah, BLM, en Antifa, maw, Israel vecht tegen de Deepstate.
Ik zou wel benieuwd zijn hoe hij de Qpost ‘saving Israel for last’ uitlegt.
is Trump zelf gevaccineerd?En weer via Paul Harmans:
(Onderstaande vertaling gaat over waarom Trump op een vaccin aandrong en waarom zijn vertwijfelde tegenstanders nu opeens Trump de schuld willen geven van de vele overlijdens ten gevolge van de onveilige vaccins. Trump was tegen het verplichten van vaccinatie, dat moest ieders persoonlijke beslissing zijn, in tegenstelling tot wat de Biden regering deed, die droegen alle militairen op het vaccin te nemen, zoniet dan volgde ontslag, zij droegen grote bedrijven op hun werknemers te laten vaccineren, wat die bedrijven vervolgens ook uitvoerden, zij droegen sporters op zich te laten vaccineren, anders geen wedstrijden meer voor ze, ziekenhuispersoneel werd het verplicht, enz. Maar de Deep State, het nepnieuws en de democraten zullen ALLES uit de kast halen om Trump zwart te maken zodat hij nooit, nooit meer een stokje voor hun corrupte zaakjes kan steken.)
Ep. 2858b - [Deep State] Middelen Ingezet, Trump Bereid Volgende Fase Voor, Boemerang
X22 Report van 24 augustus 2022
Vertaling van 19:20 tot 23:23 door Paul Harmans
Wel, het andere dat zeer interessant is, is dat we kunnen zien dat de gehele pandemie voor de Deep State, voor big pharma, voor het World Economic Forum in elkaar valt. Zij dachten deze pandemie te gebruiken om ons in de great reset, de green new deal te krijgen door mensen te laten lijden en een hoop mensen dood te laten gaan. Want wij weten uit de onderzoeken, met alle lockdowns en alles dat gaande was, dat er honderden miljoenen mensen zouden overlijden. En Trump wist dat dit zou gaan gebeuren en dat is waarom hij dat alles verhinderde met het vaccin.
Welnu, nogmaals, het vaccin nemen is voor iedereen een persoonlijke beslissing. Als je logisch nadenkt en je begint wat onderzoek te doen, en ik begrijp niet waarom mensen geen onderzoek doen voordat ze ook maar een medicijn nemen. Neem je gewoon elk medicijn waarvan ze je vertellen dat je het moet nemen? Ik bedoel, denk hieraan, er waren mensen die in de auto kwamen aanrijden, het raam openden, hun arm naar buiten staken en deze mix van chemicaliën in zich lieten spuiten. En mensen deden dat gewillig zonder enige vorm van onderzoek te plegen, ze geloofden klinkklaar dat het goed en veilig was ondanks dat het nog maar sinds iets van 1 dag beschikbaar was. Denk daar nu werkelijk eens een seconde over na.
En ik denk dat er mensen zijn die nu spijt hebben, dat ze dit nooit hadden moeten doen, dat ze hadden moeten wachten om te zien wat er werkelijk inzit en welke bijwerkingen er zouden optreden. Welnu, de enige manier waarop je dat kan zien, is als het bedrijf volledig transparant is. Maar zij trachtten dat allemaal te verbergen, ze wilden dat niemand de duizenden pagina’s zou zien die laten zien dat er bijwerkingen zijn. In feite werkten ze het tegen en ze stapten naar de rechtbank, maar de rechter oordeelde dat ze dit iedereen moeten laten zien. En ze hadden ook nooit het federaal goedgekeurde vaccin.
Maar Trump wist in die tijd, dat als hij niets zou doen, de gehele wereld zou worden gesloten. Ik bedoel, je zou je leven niet leven zoals het nu is, je zou opgesloten zitten in je huis, de voedselvoorraad zou gierend tot stilstand komen, er zou geen voedsel meer in de winkels liggen, de inflatie zou tien keer erger zijn en mensen zouden zelfmoord plegen, omdat je niet zou worden toegestaan ook maar ergens heen te gaan in het land waarin je woont. En dit zou voortduren gedurende 8, 9, 10 jaar. En het onderzoek toont aan dat hierdoor vele, vele mensen zouden overlijden, een hoop mensen zouden zelfmoord plegen.
En Trump zei: oké, we moeten een keuze maken, of we doen het op die manier, of we geven het volk een kans en laten hen de beslissing nemen. Bedenk je, denk altijd logisch, haast je niet bij dingen. En ik weet dat mensen het uit angst namen, uit een vorm van paniek. En dat is wat de Deep State wilde. De Deep State gebruikt angst, ze gebruiken paniek, omdat ze graag met de emoties van mensen spelen, dat is de enige manier waarop ze kunnen functioneren.
Maar als je even stopt en je begint na te denken en je zegt: “Wacht eens even, laten we eerst eens zien wat er hier werkelijk aan de hand is. Laten we eerst eens zien of dit werkelijk is wat ze zeggen dat het is.” Omdat het bewijs in die tijd, en wij hebben hierover gerapporteerd, en in feite zei Trump dat ook, het overlevingspercentage is 99.9x, dus als het overlevingspercentage 99.9x is, waarom had iedereen dan grote haast om de doodsprik te halen?
En ik denk dat ze het nu niet meer kunnen uithalen met het volk. Jazeker, je zal een klein percentage hebben dat erin meegaat, maar ik denk niet dat dit weer zal gaan werken in een korte tijdsperiode. Ze kunnen mogelijk 300 tot 400 jaar wachten voordat het weer zal werken, maar om nu een andere pandemie los te laten, dat gaat gewoon niet werken. De mensen zijn nu wijzer, ze denken na en ze begrijpen het.
En ja, voor sommige mensen is het vreselijk dat ze werden gedwongen iets te doen uit angst en paniek en met name door het gebruik van de ontelbare bots (op social media) om het zo te laten lijken dat iedereen het nam en dat dat het beste was om te doen. Zo doen ze dat.
Ep. 2858b - [DS] Assets Deployed, Trump Readies Next Phase, Boomerang
Get The Same Tactical Flashlight I Use For Self-Defense Here: http://www.fighterflareflashlight.com Use Promo Code (X15) for 15% OFF The [DS] has now deployed every asset they have. They know they musrumble.com
HALLELUJA PRAISE THE LORD!
Als Dave het niet heeft over Israel is hij nog even briljant als voorheen. Vooral m.b.t. Amerikaanse binnenlandpolitiek zijn zijn analyses haarscherp. Om een beter inzicht te krijgen in Trumps schaakspel met zijn politieke vijanden in het Huis van Afgevaardigden en de Senaat om zijn kabinetsnominaties zo snel mogelijk goedgekeurd te krijgen heb ik de laatste episode van X22 Report beluisterd. Zeer verhelderend! Luister vanaf 34:25 tot aan het eind om meer te weten te komen over de manier waarop Trump de Deep State schaakmat weet te zetten om zo zijn Dream Team er versneld doorheen te krijgen.
Mike