Ep. 2702b - Scavino Boodschap Ontvangen, Wij Staan Gereed, Drup, Drup Dan De Vloed
X22 Report 14 februari 2022
Vertaling vanaf 01:31 tot 05:26 door Paul Harmans
De Deep State, de corrupte politici, het nep nieuws, big tech, de onzichtbare vijand, ze zijn allemaal in paniek zoals we nooit eerder hebben gezien. Omdat ze zien welke richting Durham op gaat. Durham gaf informatie vrij, daar spraken we gisteren over, en ze kunnen nu allemaal zien dat alle vingers naar Clinton wijzen, naar Obama en degenen boven hen. Dit is verraad van het hoogste niveau en het volk begint dit nu te horen en het volk begint zich te realiseren wat er werkelijk gebeurde. Het nep nieuws zal er niet over rapporteren, MSNBC, CNN en de rest, zij willen er zelfs niet over praten. Waarom niet? Omdat zij medeplichtig waren aan het opdringen van het nep Russische samenzweringsverhaal. Hebben zij dat doelbewust gedaan? Ik denk dat zij dat deden en dat is waarom zij van dit alles wegblijven omdat ze geïnstrueerd zijn dat te doen: ‘praat er niet over!’ En ja, uiteindelijk zullen deze nep nieuws organisaties hun ondergang tegemoet gaan.
En we kunnen zien dat Trump, met alles dat gaande is, dat hij zich realiseert dat uiteindelijk - en hij haalde dat aan in een statement, iets waar we het verderop over zullen hebben - geen van deze nep nieuws organisaties zal rapporteren wat er in dit land gebeurde.
Je moet je het zo voorstellen, het criminele syndicaat infiltreerde in bijna alles. En ik gebruikte het volgende voorbeeld al eens eerder, het is zoals de Maffia in een kleine stad. Als de Maffia de macht heeft over de krant in deze kleine stad, als de Maffia de macht heeft over de openbaar aanklager, de rechter, het hoofd van politie en over al het andere, kan er dan iets gedaan worden? Zal dan de waarheid ooit naar buiten komen? Zullen de Maffialeden dan ooit gearresteerd worden? Nee! En dat is hetzelfde wat er nu gebeurt, het is alleen op een veel grotere schaal, het is niet alleen zo hier in de Verenigde Staten, het is zo rondom de wereld en zij hebben bepaalde organisaties opgericht om iedereen de propaganda te laten geloven.
Wat er momenteel gebeurt, is dat Trump de wereld de waarheid laat zien met de feiten en waarheid en documentatie die dat ondersteunt, iets dat de Deep State niet heeft, want hun hele verhaal is gebaseerd op propaganda. Propaganda brengt je slechts zo ver, het is net zoiets als een klein kind dat tegen je liegt. Leugens gaan maar tot zo ver en dan vallen ze in duigen. Hetzelfde zal nu gaan gebeuren en ze zijn in paniek zoals we nog niet eerder hebben gezien. Waarom? Omdat Truth Social online komt, Trump zal de spreekbuis wegnemen van het nep nieuws, van big tech, dat weten zij. Ze begrijpen dat dit uiteindelijk zal gebeuren. En ja, dat is waarom Redline 2 er is: een communicatie black-out in de VS.
We kunnen zien dat ze van alles proberen, en ik heb het nu over de Deep State. Ze gebruiken de Oekraïne, ze trachten chaos te creëren. Ik denk dat we een valse vlag gaan zien, het kan in de Oekraïne zijn, het kan hier in de VS zijn, maar ze hebben een verandering in het nieuws nodig. Omdat, als er meer en meer informatie naar buitenkomt, en het komt druppelsgewijs naar buiten, dat kunnen zij niet gebruiken, ze moeten proberen het narratief te controleren. Maar daar zullen ze niet toe in staat zijn. Uiteindelijk zullen ze het narratief verliezen. En ik geloof dat Scavino ons een boodschap heeft gestuurd om ons te laten weten: ‘wij staan gereed en Trump is niet langer een gegijzelde', alles staat op het punt te veranderen.
â Rejuvenate Your Hair, Nails, Joints, & Skin Here: ð Get 51% Off Here â¡ï¸ http://www.healthwithx22.com/ This is my FAV trusted source ^^^^ðªðª The [DS] is now in the process of creating chaos, they are
rumble.com
t.me