Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij ook prettige feestdagen Dorothe. Dat geldt natuurlijk ook voor de overige forumleden.Hallo Mike, Henk, Tanja, Roli en alle forumleden,
Ik wens jullie zoals elk jaar
Hele mooie gezellige kerstdagen
en
Een zeer goed 2022!
Waar we allemaal iets positiefs geleerd hebben, overleefd hebben, de slechtheid getrotseerd hebben en spiritueel gegroeid zijn.
Laat het ons goed gaan!!!
Dorothé
Bekijk bijlage 6360
Keep christmas spirit high with Wim Hof.
Lekker moe worden.Ik krijg gelijk zin in een warme douche
Keep christmas spirit high with Wim Hof.
WatjeEen dag voor kerst is het binnenwerk van onze douche knop vervangen en kan nu ook weer op warm. Hiervoor ben ik erg dankbaar.
Koud douchen is prima na de sauna, maar niet in de ochtend. Er bestaat ook zoiets als teveel Wim Hof
Ik zie het al helemaal voor meWatje
Ik duik iedere ochtend het zwembad in zomer of winter.. Ook bij vorst
Ik zie het al helemaal voor me
Valt me toch wel een beetje tegen van je, een verwarmd zwembadDenk je dat ik gestoord ben of zo, ijswater genoeg meegemaakt en kou ook, mijn zwembad is gewoon 27 graden
Er staat een jacuzzi naast 34 gradenValt me toch wel een beetje tegen van je, een verwarmd zwembad
Ik douche juist 's avonds en douche eerst warm (40-50 graden) en de laatste 30-60 sec. koud (10 graden naar schatting).Een dag voor kerst is het binnenwerk van onze douche knop vervangen en kan nu ook weer op warm. Hiervoor ben ik erg dankbaar.
Koud douchen is prima na de sauna, maar niet in de ochtend. Er bestaat ook zoiets als teveel Wim Hof
Nu onze douche het weer doet durf ik het ook wel op die manier. Ik laat je binnenkort mijn progressie weten. Zit nu ff een paar dagen in de caravanIk douche juist 's avonds en douche eerst warm (40-50 graden) en de laatste 30-60 sec. koud (10 graden naar schatting).
Heerlijk, maar ik heb het nog niet zo onder de knie dat ik ademhaling op normaal niveau kan houden.
Die techniek gebruikte ik anders, een van mn zoons had de neiging een uur onder de douche te gaan staan..... Lekker veel warm water gebruiken....Ik douche juist 's avonds en douche eerst warm (40-50 graden) en de laatste 30-60 sec. koud (10 graden naar schatting).
Heerlijk, maar ik heb het nog niet zo onder de knie dat ik ademhaling op normaal niveau kan houden.