Quote:
Ik gooi een handvol korrels over mijn eten heerlijk lekker zout eindelijk, want dit is toch goed had ik begrepen. Ik probeer er zoveel mogelijk van te nemen 2x per dag sole en met alles wat ik eet hup de zoutkristallen eroverheen heerlijk maarja zoveel dorst dat ik blijf drinken en dan zit ik ineens vol en heb ik geen honger meer of zouden mijn bijnieren niet in orde zijn?
Quote:
Ik denk eerder aan je nieren. Het klinkt alsof ze deze overdaad aan zout niet goed kunnen verwerken en dan het signaal afgeven: verdunnen! Ik denk dat je terug moet qua dosering, net zolang tot je deze dorstverschijnselen niet meer krijgt. Je kunt dan in een later stadium langzaam opbouwen.
Hey Mike even over bovenstaande, dat heb ik ook denk ik, als je te veel zeezout gebruikt.
(nou ja wat mijn lichaam dus blijkbaar nog niet aan kan)
Dan gaan je nieren protesteren en dit overschot weg werken, dan plas je dus waarschijnlijk meer omdat het er uit moet en is het zuurder van geur?
En kan je dan van de nieren weer rugpijn krijgen? En door het teveel aan zout ook uitdroging krijgen omdat de vetten nog niet super gaan en die uitdroging juist tegen gaan.
bedankt weer
Mike