Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verkocht door de ene, gekocht door een andere. In totaal slechts ca 34.000 stuks van de 19.500.000. Of in ander woorden ca 0.17% van het aantal BTC
Je kunt zo door voor financieel beurs verslaggever. Zag van de week een filmpje met uitleg over lokale crypto. De handeling van overmaken leek me makkelijk. Maar over de waarde van deze munten inhoudelijk zegt mij helemaal niks eerlij gezegd. Doe jij zelf iets met crypto?Wat nu met BTC ?
Technische Analyse :
Sinds vorige bericht is BTC meer naar boven aan het gaan, nu rond ca 46.500.
De Golden Pocket blijft liggen tussen ca 48.800 en 50.500. (een stijging van om en bij de 25%)
50.000 is ook een sterke weerstand, psychologisch gezien. Als we hier met een wekelijkse candle boven afsluiten (50.500) is volgende weerstand 57.800 (een stijging van ietsje meer dan 10%)
Naar onder toe blijft de eerste support ca 38.500
Je kunt zo door voor financieel beurs verslaggever. Zag van de week een filmpje met uitleg over lokale crypto. De handeling van overmaken leek me makkelijk. Maar over de waarde van deze munten inhoudelijk zegt mij helemaal niks eerlij gezegd. Doe jij zelf iets met crypto?
62.000/63.000 ligt net achter ons momenteel en er wordt op de deur van 68.000/69.000 USD geklopt, de vorige all-time high.Op de 4h en 1D candles komt er nu een bull-flag tevoorschijn met een mogelijk opwaartse uitbraak.
In die bull-flag is er ook nog downwards potentieel tot ca 50.000usd.
Enkel als er ca 52.000usd op dagelijkse basis gebroken wordt, is het doel ca 62.000/63.000usd. Dit is behoudend. Een meer risicovol doel is ca 68.000usd
1 van deze targets wordt volgens mij bereikt voor 13/4