Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Thin air is blown away easily
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat betekent dus dat onderlinge miners controle hebben over die blocken oeps dat was nu net niet de opzetIn de podcast hadden ze het erover dat de miners via satellieten contact leggen waardoor de blocken vastgesteld kunnen worden. Je kunt het ook zelf als individu doen, maar ik zie het mezelf niet doen. Ik ga de storm uitzitten. In the meantime heb ik niet de illusie dat ik met bitcoin eieren ga kopen. Of ja, ik ga zelf kippen houden...
Elk ruilmiddel heeft nadelen. Met goud zit je vaak ook met de deelbaarheid. Als je eieren wil van boer Henk moet je ook goud afschaven en hoe stel je de koers vast. Of je doet het via certificaten en die gaan ook vaak via internet.
Zo zit het niet in elkaar, maar het wordt wel minder leuk om het uit te leggen met zoveel skepsis.Dat betekent dus dat onderlinge miners controle hebben over die blocken oeps dat was nu net niet de opzet
Blockchain zou automatisch moeten werkenZo zit het niet in elkaar, maar het wordt wel minder leuk om het uit te leggen met zoveel skepsis.
MGGC!Zo zit het niet in elkaar, maar het wordt wel minder leuk om het uit te leggen met zoveel skepsis.
Jij denkt te veel in battles . Zeker militair geweest?De crypte evangelisten hebben hulp....
We zitten midden in een battle dus ja zo denk ik wel, als militair... Wat in NATO deepstate verband feitelijk huurling betekent heb ik een andere route gekozen wat landbouw enzo zelf voor eten zorgen.... Wat ga je doen na je pensioen (min of meer verplicht wegens functie weigeren) jahoor soldaatje spelenJij denkt te veel in battles . Zeker militair geweest?
Dear subscribers,
Welcome to The Bitcoin Forecast #41.
My last letter was bullish with high conviction with price at $58.2k, since then price has collapsed to $54.8k as BTC got pulled down in a risk-off environment lead by stocks fearing the new COVID variant discovered in South Africa.
In this letter I’ll cover the on-chain structure and compare this with the COVID crash of 2020 and also the May mini bear market crash.
Top level summary for 27th Nov 2021 (current price $54.8k):
Macro: Unchanged (as per last letters), structurally we expect a bull run well into Q1 2022.
Short term: HODLers continue to buy the dip, there are no signs of fundamental weakness seen in the COVID 2020 and May 2021 crashes. Short term trader positioning is currently signalling a bottom. In essence the last ...
Hopelijk is dat betaalde gratis. On-chain analyse ? Hetgeen hier staat is gewoon CS, in analyse terminologie.Willy Woo doet aan on-chain analyse: analyse op basis van de blockchaintechnologie (is iets anders dan technische analyse):
Betaalde newsletter Willy Woo
Je houdt nogal van afkortingen. Kun je ook gewoon woorden voluit schrijven JVG? Ik kan toch niet automatisch ruiken wat je bedoelt? Je had het eerder over technische analyse (jij schrijft dan TA, lekker handig): ''on chain analyse'' is wezenlijk anders: i.t.t. bij bijv. goudhandel aandelen e.d. heb je bij bitcoin de beschikking over de blockchain (ook wel de kasboeken, ''ledger'' in het engels, van de bitcoin) waar je super veel data van kan abstraheren. Dat heb je niet bij andere vormen van handel (belegging aandelen goud transfers e.d.).Hopelijk is dat betaalde gratis. On-chain analyse ? Hetgeen hier staat is gewoon CS, in analyse terminologie.
''Als je in het financiele zit weet je dat TA technische analyse betekent. Dat wordt daar meer gebruikt en geschreven dan voluit.'' Ja en? ''CS'': common sense, okay bedankt voor de uitleg. TM, trust me, beter om dingen gewoon voluit te schrijven, tenminste als het je doel is om met mensen te communiceren. Ja nou ja, bij bitcoin is de on chain analyse nogal 'real time' en transparant vanwege die up to date kasboeken via de blockchains, behalve dat het dan pseudoniem is. Met goud en aandelen heb je dat accurate inzicht per tijdsvak gewoon minder vlak na allerlei transacties over de hele wereld.Oh, CS betekent Common Sense.
Als je in het financiele zit weet je dat TA technische analyse betekent. Dat wordt daar meer gebruikt en geschreven dan voluit.
Uiteraard is on chain anders dan TA, heb ik ook niet beweerd dat dit niet zo is, maar hetgeen daar geschreven stond als dat on chain analyse is en voor dat betaald moet worden, vind ik dat heel mager. Hetgeen er staat is gewoon common sense, normale redenering van de markt, simpel boerenverstand, maar dat kan natuurlijk zo niet gezegd worden anders kan er geen betaalservice van gemaakt worden. Bij BTC noemt dat dan onchain en bij goud, aandelen ed noemt dat gewoonweg marktanalyse en bedrijfsboekhouding.