S
Sailor
Guest
Op YouTube fuckbook enzoPrecies. Waar zijn die Bitcoin miljonairs?
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op YouTube fuckbook enzoPrecies. Waar zijn die Bitcoin miljonairs?
Mike
Mega virtueel rijk op META?Op YouTube fuckbook enzo
He @Surv,Gewoon uit nieuwsgierigheid
Heb je al kunnen cashen vanuit bitcoins investeringen?
Hypotheek afbetaald?
Landgoedje gekocht?
Caribisch eilandje aangekocht?
Cabriootje?
2000 potjes IVM gescoord?
?
Hé @LievergezondHe @Surv,
Mijn interesse in bitcoin is ideologisch en ik heb wat satoshis gekocht om het te proberen.
Je verliest geen kapitalen als de bitcoinkoers structureel instortHoe bedoel je dat @Surv ?
Nodes via satelieten, nodes via HAM radio (kortegolfradio)
In hun fantasie.Precies. Waar zijn die Bitcoin miljonairs?
Mike
Hoop doet zuurverdiend geld verdampenIn hun fantasie.
Het moet niet boeiend hoeven zijn hoe integer Bukele is.Hoe integer is Bukele? Hoe integer is BTC?
Bitcoin lost niets op, hooguit het geld van domme idioten die erin trappenHet moet niet boeiend hoeven zijn hoe integer Bukele is.
Het hele idee van bitcoin is juist gebaseerd op het feit dat twee partijen elkaar niet hoeven te vertrouwen voor een transactie.
''Don't trust, verify''
Bitcoin lost het zogeheten ''byzantijnse generaalsprobleem'' op https://bitcoin.nl/nieuws/achtergrond-byzantine-consensus-121
Het moet niet boeiend hoeven zijn hoe integer Bukele is.
Het hele idee van bitcoin is juist gebaseerd op het feit dat twee partijen elkaar niet hoeven te vertrouwen voor een transactie.
Bitcoin lost het zogeheten ''byzantijnse generaalsprobleem'' op
https://bitcoin.nl/nieuws/achtergrond-byzantine-consensus-121
Ja dat is nou bitcoin: ''Proof of work''Hoe kan iets goedgekeurd worden zonder vertrouwen?
Ik wil toch een vertrouwensbasis alvorens ik iets goedkeur. Ongeacht proof of work of proof of stake.Ja dat is nou bitcoin: ''Proof of work''