zorgverzekering

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Zijn er menen die hebben geluisterd naar Radar?
Een ingewikkeld verhaal. staat na te lezen op Radar blijkbaar.
Feit is wel dat mensen niet altijd de zorg krijgen die ze nodig hebben en ONNODIGE ZORG. = meer doen dan nodig is. Ze moeten volume blijven leveren.

Wat is volgens jullie de beste zorgverzekering? Ik zit nu bij Unive, mijn eigen risico is meeverzekerd. Op zich een goede, wel duur, tandartsverzekering echter niet zo hoog. Kun je wel ophogen

Wat is volgens jullie de beste zorgverzekering?
Geen.

Mag helaas wettelijk gezien niet, dus dan de goedkoopste basisverzekering met het hoogste eigen risico. Je bent tegen op reguliere zorg, waarom zou je je dan druk maken om een goede verzekering als je er geen gebruik van zal maken?

• Leuk
Waarderingen: JVG
Geen.

Mag helaas wettelijk gezien niet, dus dan de goedkoopste basisverzekering met het hoogste eigen risico. Je bent tegen op reguliere zorg, waarom zou je je dan druk maken om een goede verzekering als je er geen gebruik van zal maken?
Geen.

Voor alternatieve zorg misschien? En als ik in het ziekenhuis beland.
Ik zie nu dat Unive 206,85 heeft afgeschreven. Dit is het eigen risico meeverzekerd. Dit is wel heel hoog.

Je kunt het bedrag altijd terugboeken en met Unive in gesprek gaan of dit wel klopt. Zo ja, dan kun je ook terugbetaling in termijnen met ze overeenkomen.

Mike

Je kunt het bedrag altijd terugboeken en met Unive in gesprek gaan of dit wel klopt. Zo ja, dan kun je ook terugbetaling in termijnen met ze overeenkomen.

Mike
dit hele jaar was de premie 195 euro (eigen risico dus meeverzekerd); het is iets omhoog gegaan en klopt dus inderdaad. Omdat het eigen risico is meeverzekerd, is deze zorgverzekering dus ook zo ontzettend hoog....

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan