cosanostra
New member
IK las ook ergens dat je de sole niet met een metalen lepeltje moet pakken omdat dit ook invloed heeft op het zout, dus altijd met een houten of plastich lepeltje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruikte altijd alleen keltisch zeezout. Maar nu lees ik ook over himalayazout. Is dit een nuttige toevoeging?Hmm, ik heb een pot magnesuimpoeder dat ook kurkdroog is :?
Maar ik zal eens op zoek gaan naar het Moulinex koffiemolentje.
Ik gebruik nu ook Himalaya zout in de zoutmolen, maar ik gebruik liever Keltisch zeezout als strooizout over m'n eten.
Bedankt voor jullie reacties.
NeeIk gebruikte altijd alleen keltisch zeezout. Maar nu lees ik ook over himalayazout. Is dit een nuttige toevoeging?
ok dan houd ik het alleen op KZ, las gisteren ook wat Mike er allemaal over getypt had, dat KZ iets met licht en de zonenergie in zich heeft, dat sprak mij ook wel aan. Ik gebruik al jaren alleen maar KZ.
Ja als je dat gebruikt is al het andere "zout" overbodigok dan houd ik het alleen op KZ, las gisteren ook wat Mike er allemaal over getypt had, dat KZ iets met licht en de zonenergie in zich heeft, dat sprak mij ook wel aan. Ik gebruik al jaren alleen maar KZ.