Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat wilde ik ook zeggen!Dat moet zeker worden nagecheckt want Ilona is niet te vertrouwen!
Mike
Ik kreeg zojuist een video van een vriend in Brazilië. EBS (nooduitzendsysteem) werd actief en gaf de boodschap om voedsel, water en medicijnen voor 15-30 dagen in voorraad te nemen. Het leger is reeds op straat en zodra de lockdown wordt ingesteld, gaat er een order uit voor het leger om te mogen schieten met dodelijke afloop.
Opmerking Paul: Wat ik eruit kan opmaken is dat het inderdaad gaat om voorraad in te slaan en thuis te blijven als de legeracties beginnen, maar als er iemand is die goed Portugees verstaat, laat het dan svp even weten of dit werkelijk de boodschap is. Het naambord op het gebouw geeft aan dat het van defensie is en de man die het verhaal vertelt is dus mogelijk een militair.
Ware Kracht Ilona
Just got a video from a friend in Brazil. EBS went out to stock up on food, water and meds for 15-30 days Military is already on the streets and once lockdown is in place a shoot to kill order goes in to place.t.me
Hetgeen ik er van begrijp is dat inderdaad maar het waar, wanneer en waarom van dit bericht weet ik niet. Dus dat is hetgeen dat gecheckt dient te worden.Misschien begrijpt @JVG dit?
JUST NOW: Peru President Castillo has been detained by police on charges of sedition after he dissolved Congress and declared a state of exception, then was impeached and seeking asylum in Mexico.
Qtime Network 🇺🇸🇳🇱
JUST NOW: Peru President Castillo has been detained by police on charges of sedition after he dissolved Congress and declared a state of exception, then was impeached and seeking asylum in Mexico. H/t @News_3Dto5D @QtimeNetworkt.me
Mike