Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank je Mark
Zit er in schapenmelk ook foliumzuur? Alles van de geit vind ik helaas erg smerig. Maar schapenyoghurt en schapenmelk is wel te doen. Maar lastig te krijgen...
Oja mijn potje is bijna leeg... Anders was het nog wel een goed idee geweest!
Maar ik heb inmiddels geleerd, dat 5-MTHF de best opneembare vorm is. Het liefst de
L-5-MTHF. Maar daar heb ik geen knap supplement van kunnen vinden helaas.
En door Tanja heb ik begrepen, dat je er het beste wel vitamine B12 bij inneemt.
Ja in schapenmelk ook, maar minder dan in koemelk. Lus je graag een harinkje?, is ook een goede bron van foliumzuur, eet dus vaak een Hollandse nieuwe weg.
Bedankt Mark. Helemaal top!
Dan zou kleurig eventueel alleen nog op 'jacht' moeten naar een goede vorm van vitamine B12, waar geen nare toevoegingen in zitten.
Pfff.... de bezorgkosten van iherb zijn ineens heel duur geworden! (13 euro). En ik krijg tegenwoordig ook elke keer de invoerkosten voor mijn rekening van ongeveer 20%. Dus dat maakt een potje van 17 euro ineens 35 euro en is het niet meer de moeite waard om bij i-herb te bestellen.... Ik ga kijken of het ook in NL te verkrijgen is.