Zwanger en foliumzuur

Dank je Mark :-)
Zit er in schapenmelk ook foliumzuur? Alles van de geit vind ik helaas erg smerig. Maar schapenyoghurt en schapenmelk is wel te doen. Maar lastig te krijgen...
 
Kleurig, kun je een smoothie maken met rauwe eigelen erin?
Of kun je misschien wat lever eten? Daarin zit veel foliumzuur...
 
Oja mijn potje is bijna leeg... Anders was het nog wel een goed idee geweest!
Maar ik heb inmiddels geleerd, dat 5-MTHF de best opneembare vorm is. Het liefst de
L-5-MTHF. Maar daar heb ik geen knap supplement van kunnen vinden helaas.
En door Tanja heb ik begrepen, dat je er het beste wel vitamine B12 bij inneemt.
 
Ik probeer regelmatig lever te eten en en eet 2 (gebakken) eieren per dag... Ik zal de eierdooiers nu ook extra door mijn soep gooien.

Bij de i-herb-grot mike.. Hadden ze heus wel toen...
 
Ja in schapenmelk ook, maar minder dan in koemelk. Lus je graag een harinkje?, is ook een goede bron van foliumzuur, eet dus vaak een Hollandse nieuwe weg.
 
Andere vissoorten? Haring is eigenlijk t enige wat ik niet zo lekker vind... Voel me echt een beetje een zeur nu...
 
Kamille, de 5-MTHF van Thorne is de L-versie.
Dit komt van hun website:

This product uses Gnosis S.p.A.'s L-5-Methyltetrahydrofolate (Extrafolate-S®). Extrafolate-S is a registered trademark of Gnosis S.p.A.

Mark
 
Bedankt Mark. Helemaal top!
Dan zou kleurig eventueel alleen nog op 'jacht' moeten naar een goede vorm van vitamine B12, waar geen nare toevoegingen in zitten.
 
In een B-complex van Thorne zitten beide.
Te verkrijgen in de kruidengrot:

http://eu.iherb.com/search?kw=b-complex#bid=THR&p=1

Mark
 
Pfff.... de bezorgkosten van iherb zijn ineens heel duur geworden! (13 euro). En ik krijg tegenwoordig ook elke keer de invoerkosten voor mijn rekening van ongeveer 20%. Dus dat maakt een potje van 17 euro ineens 35 euro en is het niet meer de moeite waard om bij i-herb te bestellen.... Ik ga kijken of het ook in NL te verkrijgen is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.478
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan