Zwemmen

hoi L-lady: de test via welke de leptospire (ziekte van Weil) bij mij is aangetroffen: kleurentherapie (dat is een vorm van resonantietherapie): 2 verschillende kleurentherapeuten hebben de leptospire bij mij aangetroffen en dan ook nog meerdere ondersoorten. Er zijn meer opties waarmee het is aan te tonen: bijv. bioresonantie, scio en de vegatest.

 
We kennen intussen de link tussen chloor zwembaden en astma bij zwemmers en personeel dus ook daar weer een bewijs voor de link tussen chemische dampen en astma.

Waarom worden jonge ouders niet geinformeerd over de risico's van deze dampen door het zuigelingenburo ? Wordt het niet tijd dat we gaan zwemmen in natuurlijk zout water en dus de zee gaan nabootsen ipv zwemmen in een chemisch bad vol dampen die nog schadelijker worden door een mix met urine ?

http://www.dailymail.co.uk/health/a...ne-swimming-pools-giving-children-asthma.html

Volgens een onderzoek dat in Nederland uitgevoerd werd bij 600 badmeesters die hun beroep uitoefenen in een openluchtzwembad, wordt dit beroep in verband gebracht met een vermeerdering van het risico op ademhalingsproblemen (1). Bij deze mensen die de hele dag blootgesteld worden aan chloor, zijn de ademhalingssymptomen inderdaad erger en frequenter dan bij andere mensen. Het risico op sinusitis, schorre stem en bronchiale hyperactiviteit ligt bij badmeesters 40% hoger.

Een Italiaanse studie heeft een dertigtal competitiezwemmers gevolgd, gemiddeld 14 jaar oud en allemaal vrij van astma (2). Na een reeks ademhalingstests, bleek dat 73% onder hen overgevoelig was voor de klassieke luchtallergenen. Dat is bijna tweemaal zoveel als het algemene gemiddelde. Bovendien had 50% onder hen last van bronchiale hyperreactiviteit. En dat zijn nu eenmaal twee factoren die een voorspellende waarde hebben in verband met het verschijnen van astma.

(1) Jacobs J.H. en coll., Eur. Respir. J., 29 (4): 690-8, 2007.
(2) Brusasco V. en Rossi G., Universiteit van Genua, Italië.

Jaren geleden had mijn zoon continue last van hoesten, dit werd erger na het schoolzwemmen dus liet hem niet meer meegaan omdat de oorzaak niet duidelijk was. Huisarts schreef astma medicatie voor, ik vertrouwde het niet en ging meten met bioresonantie destijds en vond een ziekenhuisbacterie. Ik snapte even niet de herkomst hiervan tot ik me herinnerde me dat zijn chauffeur in de zomer was geopereerd en vanaf dat moment had zitten hoesten in dat busje. Hield keelklachten, ik vermoedde dat hij misschien iets had opgelopen of misschien zo'n slang in zijn keel had gehad waardoor je zowel irritaties als een infectie kunt oplopen. Bij een kennis hebben ze ooit tijdens een operatie zo hard geduwd dat haar kiezen beschadigd waren.

Maar goed, na twee weken bioresonantie druppels was de bacterie niet meer meetbaar en waren ook de hoestklachten die al 4 maanden speelden geheel verdwenen. Astma medicatie uiteraard niet gebruikt gezien de bijwerkingen. Je ziet dan weer hoe snel je een stempel astma kan krijgen terwijl er eigenlijk een MRSA bacterie speelt. http://www.leefbewust.com/columns/040316.htm


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan