'Regenboog'-illusie

Migranten randen een 13-jarig Zweeds meisje aan op klaarlichte dag - voorbijgangers doen helemaal niets:



Mike
 
Wat moeten we hier nu van denken?

Köln Bonner Flughafen und seine großen Geheimnisse bei Nacht

Nacht für Nacht alle 3-5 Minuten ab etwa 1 Uhr morgens klammheimlich Tausende Migranten im Köln Bonner Flughafen

1470664421637.jpg


 
De Duitse stad Wilich bouwt een compleet DORP voor vluchtelingen:



En de Zweden worden aangemoedigd hun winterhuisjes af te staan aan vluchtelingen:

http://sputniknews.com/europe/20160808/1044045697/sweden-housing-crisis.html

Mike
 
Duitsland smokkelt in holst van de nacht vliegtuigladingen illegalen binnen
Het moet blijkbaar stiekem gebeuren, zijn ze zo in paniek wat het Duitse volk zal doen als dit open en bloot gebeurt?

http://joostniemoller.nl/2016/08/brekend-duitsland-smokkelt-holst-nacht-vliegtuigladingen-illegalen-binnen/
 
Die luchtbrug is dus wel degelijk een feit, zoals ook johanna al aantoonde. Alleen officieel is die luchtbrug er niet. Hoe lang gaat het duren voordat dit wel op het NOS-journaal komt? Via de onderstroom van het internet bereiken dergelijke berichten steeds sneller de mainstream. Ze kunnen dit niet heel erg lang verborgen houden!

Mike
 
Al eerder genoemd op het forum dat steeds meer mensen wakker worden. Maar nog steeds slikken ook velen het nieuws via MSM als zoete koek. Als je vertelt hoe het nieuws gemaakt en gecontroleerd wordt beginnen de ogen te draaien. Veel gehoorde reactie die ik krijg: 'je moet niet alles geloven wat je leest' Haha de omgekeerde wereld, dat is nl wat ik hen probeer te vertellen.
Zoals je ook zei Mike, merk ik ook dat in mijn omgeving de overtuiging dat het nieuws waar is, begint af te brokkelen. Maar daarentegen heb ik ook afscheid genomen van vrienden en vage kennissen die het maar niet willen horen of mij als gek verklaren, want een complotdenker heeft ze vast niet allemaal niet op een rij. :-)
Maar we gaan gewoon door met vertellen, op naar de honderdste aap!
 
Al eerder genoemd op het forum dat steeds meer mensen wakker worden. Maar nog steeds slikken ook velen het nieuws via MSM als zoete koek. Als je vertelt hoe het nieuws gemaakt en gecontroleerd wordt beginnen de ogen te draaien. Veel gehoorde reactie die ik krijg: ‘je moet niet alles geloven wat je leest’ Haha de omgekeerde wereld, dat is nl wat ik hen probeer te vertellen.
Zoals je ook zei Mike, merk ik ook dat in mijn omgeving de overtuiging dat het nieuws waar is, begint af te brokkelen. Maar daarentegen heb ik ook afscheid genomen van vrienden en vage kennissen die het maar niet willen horen of mij als gek verklaren, want een complotdenker heeft ze vast niet allemaal niet op een rij. Maar we gaan gewoon door met vertellen, op naar de honderdste aap!

Mijn ervaring is dat de meeste mensen het bewust niet willen horen. Ik probeer best wel eens op chemtrails te wijzen maar weinigen die luisteren en het afdoen met simpele verklaringen zoals dat zijn privévliegtuigjes. Als ik dan toch doorga op zaken dat krijg ik naar mijn hoofd dat ik ermee moet ophouden. Als het zo zou zijn dan weet men het liever niet. Ik denk dat dit laatste zeker waar is. Men kan en wil zich niet voorstellen dat een overheid waar men over het algemeen vertrouwen inheeft eigenlijk je eigen beul is en er niet voor schroomt om zijn onderdanen te verraden of zelfs op te offeren.

Als ik merk in een gezelschap dat men de msm verhalen gelooft dan trek ik me terug en word ik stil terwijl ik het diep van binnen wil uitschreeuwen maar het me niet kan permitteren want dan word ik als gek nagewezen zeker op mijn werk gebeurt me dit wel eens vaker.
 
Duitse familie ontvlucht Duitsland en vraagt asiel aan in Rusland
'In Duitsland is het niet meer veilig, er is geen maatschappij of democratie meer'
De Duitsers vluchten al naar Rusland 'omdat ze de ‘Duitse dictatuur’ willen ontvluchten. Ook de massa-imigratie, de ‘te snelle seksualisering van kinderen’, het ‘tekort aan democratie’, de ‘moreel corrupte maatschappij’ en ‘het uiteenvallen van de maatschappij’ zijn redenen voor de asielaanvraag.'

http://nieuws.tpo.nl/2016/08/10/duitse-familie-ontvlucht-duitsland-en-vraagt-asiel-aan-rusland/
 
De vluchtelingenstroom naar Europa levert serieuze huisvestingsproblemen op en dus vragen Europese overheden of de bevolking wil meewerken aan de oplossing:

http://www.conspiracydiscovery.info/pc-feminism/france-urges-citizens-to-take-in-refugees/
http://www.conspiracydiscovery.info/pc-feminism/swedes-urged-to-give-up-their-homes-for-refugees/

Feit is gewoon dat die hele vluchtelingencrisis volledig uit de hand loopt:

http://www.conspiracydiscovery.info/pc-feminism/refugee-crisis-bringing-europe-to-its-knees/

Mike
 
Even terugkomend op het ongeloof van mensen om je heen. Mijn beste vriendin is 'slapend'. Ik heb het wel eens met haar erover, maar zij is zeer pro Clinton en Obama. Poetin is de verkeerde en een crimineel. Het is erg moeilijk om dan met haar diepere gesprekken te hebben, maar goed, dan praten we maar over oppervlakkigere zaken. Jammer, maar het is zo.

Op het werk hebben wij een nieuwe Duitse jongen. Hij zit meestal naast mij. Hij merkt dat ik niets eet op het werk wat het bedrijf aanbiedt. Ik heb hem verteld waarom. Zijn reactie: Waarom - het ziet er toch allemaal mooi uit - je overdrijft echt hoor. Ik begon over TTIP - ach, zei hij, het is toch goed voor de economie. Ik ben volgens hem zeer negatief en hij kan niet meer tegen mij. Steeds als ik iets zeg, reageert hij tamelijk agressief op mij, want ik geef hem een slecht gevoel. Ik zeg dat ik niet negatief, maar realistisch ben, ook wat de werkomstandigheden betreft. Ook daar mag ik niets over zeggen, dat een werkplaats zonder pensioenregeling en de manier hoe ze met ons omgaan mensonterend is. Wat klaag je nou, zo erg is het niet- zegt hij dan. Ik kan niet meer tegen jou met je negativisme. Nou, ik kan niet meer tegen hem. Hoe kan een mens zo dom en slapend zijn. Ongelooflijk.

Dorothé

 
Het lijkt erop dat je met een ACT-er te maken hebt.
Het overkomt mij ook vrijwel dagelijks, gewoon niets van aantrekken.
http://disinfo.com/2015/03/the-anti-conspiracy-theorist/
 
Alhoewel, ik geloof dat hij gewoon super dom is. De intelligentie om zich bezig te houden met deze zaken, bezit hij niet eens.

Dorothé
 
Deze mensen komen we allemaal tegen waarschijnlijk. In mijn vriendenkring maak ik onderscheid tussen wie wel wat kan hebben en wie niet. Met een goede vriendin ben ik even geleden eens over deze zaken begonnen maar dat was verre van een goede zet, als we elkaar zien heb ik het daar maar niet meer over, en inderdaad over ditjes en datjes dan maar.

Op werk heb ik het eens met iemand over 9.11 gehad, dat het duidelijk een inside job was, maar spijt als haren op mijn hoofd dat ik het aanhaalde. Ging er duidelijk niet in. Tegenwoordig voel ik aan wie wel en wie niet, op werk hou ik mijn visie liever voor me op één collega na en dan nog tot op zekere hoogte. Chemtrails e.d. kan ik bij haar aankaarten maar LGBT(agenda) daar moet ik niet mee aankomen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.901
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan