'Regenboog'-illusie

johanna, jij bent wat later ingestapt, maar je moet weten dat toen dit forum nog het Weston Price Forum heette en ik verbonden was aan de Weston A. Price Foundation (WAPF) er steevast klachten achter mijn rug om werden gelanceerd bij de Amerikaanse WAPF over de geopolitieke onderwerpen op dit forum. Ik zou onbeschoft zijn, een tiran/dictator, een complotdenker en natuurlijk een antisemiet, homofoob, seksist en een racist.

Dit heeft er uiteindelijk toe geleid dat ik dit geopolitieke forum gedurende een aantal maanden onderwater heb gezet. Maar natuurlijk was het niet genoeg voor mijn vijanden, het is nooit genoeg. Aangemoedigd door het 'succes' dat ze met deze vorm van censuur hadden geboekt zijn ze nog meer gaan klagen, wat uiteindelijk in mei tot mijn 'ontslag' bij de WAPF leidde. Ik ben toen verder gegaan onder de naam Fa(c)ts Forum en heb meteen het geopolitieke forum weer online gezet.

Ik had toen echter al vanaf november 2015 een Engelstalige geopolitieke blog genaamd Conspiracy Discovery. Daar houd ik zo goed als dagelijks de geopolitiek bij en dus heb ik besloten op dit forum vooral aandacht te besteden aan die drie politiek correcte onderwerpen waarvan ik vind dat Nederlanders nu eindelijk maar eens de ongezouten waarheid moet worden verteld: LGBTQ+, feminisme en de regenboogillusie.

Dat is wat jullie merken in de buitenwereld: dit is nagenoeg onbespreekbaar in ons softe, politiek correcte polderland. Ach, er komen hier toch een paar duizend mensen per dag op dit forum, laten we hopen dat dit vanzelf uitwaaiert naar de rest van de bevolking.

Mike
 
Bedankt voor je uitleg. Ik had al een beetje in de smiezen dat Conspiracy Discovery iets met jou te maken had maar ik wilde daar op het forum niet naar vragen. Ik schrik ervan dat ze je op die manier aanpakten maar verbazen doet het me niks. Je komt deze censuur en mondsnoererij al vaker tegen, op YT maar ook blogs e.d. Ik heb het idee dat fora zoals dit, in de gaten kunnen worden gehouden, het geeft wel eens een onbehaaglijk gevoel als ik daar teveel bij stil sta, but so be it dikke middelvinger bij deze.

Ik ben blij met dit forum. Ook omdat er haast geen gasten zijn die komen verstoren en ik met mensen ben die precies hetzelfde zien als ik. Bij deze bedankt want daar zal vast wat tijd in gaan zitten. Ik moet ook zeggen dat ik me goed kan vinden in je mening met strakke onderbouwingen en info over hoe het spelletje gespeeld wordt. Ook een bedankje aan iedereen voor hun bijdrage want nogmaals, ik heb er wat aan.

Ik ben 'pas' in de complotten gedoken een jaar of twee geleden, mijn wereldbeeld is sindsdien drastisch veranderd, destijds van een shock nu naar een soort van berusting maar gek en al die andere zaken die we naar ons hoofd geslingerd krijgen, dat zijn we zeker niet.
 
Ik ben blij met dit forum. Ook omdat er haast geen gasten zijn die komen verstoren en ik met mensen ben die precies hetzelfde zien als ik.

Daarom word ik ook gezien als 'tiran'. Ik zie heel scherp toe op trollen en andere klojo's. Zij zijn niet gewend dat de beheerder/moderator van een forum ook daadwerkelijk actief meedoet en geen enkele moeite doet om objectief en neutraal te blijven. Dit biedt hen geen enkele speelruimte. Ook laat ik niemand wegkomen met emotionele kniereflexen, maar dring ik aan op een inhoudelijke discussie op basis van argumenten. Dit leidt meestal tot stilte aan de andere kant, want als het op argumenten aankomt bij dit soort onderwerpen staan ze vaak uiterst zwak. Prima, hebben wij er ook geen last van!



Bij deze bedankt want daar zal vast wat tijd in gaan zitten.

Geen dank, ik doe het met plezier, ook al krijg ik regelmatig modder naar me toe geslingerd.



Ik moet ook zeggen dat ik me goed kan vinden in je mening met strakke onderbouwingen en info over hoe het spelletje gespeeld wordt.

Onderbouwing is cruciaal, anders schreeuwt iedereen maar wat. Wat hebben de 3 PC-onderwerpen die ik speciaal op dit forum belicht met elkaar te maken? LGBTQ, feminisme, tolerantie naar moslims, het komt allemaal uit de progressieve hoek. Die doen niet aan argumentatie en hun vorm van tirannie is een consensus afdwingen door mensen te overschreeuwen of de mond te snoeren. Kortom, het is een sekte, op basis van dogmatische geloofsovertuigingen die werkelijk niets met de realiteit te maken hebben. Wat we nu meemaken is het FAILLIET van deze flauwekul, de opkomst van rechtse populisten in de politiek is hier een voorteken van. Ik zeg: goodbye and good riddance!

Mike
 
Tbs-Polen en alcoholistische Polen maken Bunschoten onveilig
'Schuld van de crisis'

http://regio.tpo.nl/2016/08/17/tbs-polen-en-alcoholistische-polen-maken-bunschoten-onvielig/

Polen kunnen er ook wat van. Dat ze zoveel zuipen zie ik hier ook. In de super is wat ze kopen zo'n 80% bier. En 's nachts gaan ze lallend en soms kruipend over straat.
 
Een groep Afrikaanse vluchtelingen plundert een restaurant in Italie:



Nog meer 'culturele verrijking'.

Mike
 
Afrikaanse pedofiel neemt verkeerde meisje mee en is voor de rest van zijn waardeloze leven van zijn ‘ziekte’ afgeholpen


https://fenixx.org/2016/08/23/afrikaanse-pedofiel-neemt-verkeerde-meisje-mee-en-is-voor-de-rest-van-zijn-waardeloze-leven-van-zijn-ziekte-afgeholpen/
 
Tja dat hele multiculti gebeuren is toch ook een onderdeel van de Elite agenda. Zoveel mogelijk moslims/ andere culturen naar Europa om uiteindelijk lekker haat en nijd te verspreiden en om vervolgens oorlog te voeren ( met elkaar).


Beetje raar die site, fennix, anti islam sticker bestellen?? Ga je dan niet just precies mee in wat 'ze' willen? Mensen tegen elkaar opzetten, ik sta hier in elk geval niet achter.
 
Zeker een rare site net als zijn terminologie. Maar het verhaal dat de vader van meisje deze dader aanpakt sprak me wel aan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.902
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan