“Weet je dat je vannacht zult sterven?” Zo vertelde Zein Isa, een Palestijnse moslim en genaturaliseerde burger van de Verenigde Staten, zijn 16-jarige dochter Tina dat ze ging sterven. Hij zei tegen haar dat ze de familie onteerd zou hebben, omdat ze een baantje had aangenomen, een niet-islamitische vriend had, omdat ze voetbalde in het team van de High School, naar het afscheidsfeest was gegaan en “geamerikaniseerd” was. Tina werd door haar vader bruut doodgestoken met een slagersmes, terwijl haar moeder Maria haar vasthield. De gruwelijke dood en het smeken van Tina om genade werden door de FBI op geluidsband opgenomen:
Tina schreeuwt van angst. “Wees stil Tina!”, zegt haar vader. “Moeder, help me alsjeblieft!” “Wat? Wat bedoel je?”, zegt haar moeder. “Help, help!” “Wat voor hulp?”, antwoordt de moeder.
Tina schreeuwt en Maria zegt: “Luister je nu naar me? Zul je nu luisteren?” Ze schreeuwt harder, Tina hapt naar adem. “Ja, ja ik luister.” Dan hoest ze en voegt er aan toe: “Doe het niet alsjeblieft!”
Zes wonden in haar borst. De moeder zegt: “Wees stil!” Tina blijft huilen, maar men kan niet verstaan wat ze zegt.
“Sterf. Sterf snel! Sterf snel!”, zegt haar vader. Het meisje kronkelt van de pijn, lijkt dan stil te zijn. Dan schreeuwt ze een laatste keer.
“Stil, mijn kleine! Sterf dochter, sterf!”, roept de vader.
https://ejbron.wordpress.com/2017/06/23/sharia-oorlog-tegen-de-meisjes/
Mike