De al jaren bestaande, Duitsland kapotmakende politiek, gericht tegen het eigen volk, met de huidige culminatie in drastische “omvolking”maatregelen, heeft mijn ogen geopend en eveneens mijn politieke instelling drastisch veranderd. Er staat niets minder op het spel dan de ondergang van het Duitsland dat we kennen en waarderen. Aan ons werd nooit gevraagd wat we zouden willen. Niet over de opname van “gastarbeiders” in de jaren-50, niet over de zogenaamde repatriëring van uit Rusland afkomstige nakomelingen van voormalige Duitsers, niet over de Duitse eenheid, niet over de afschaffing van de D-Mark, niet over de vernietiging van het Duitse vermogen zogenaamd voor de redding van Europa, niet over de immigratie van armoedevluchtelingen (met een drastisch verhoogd criminaliteitspotentieel) uit de hele wereld, niet over de vroege seksualisering van onze kinderen en niet over de indoctrinatie voor homoseksuele opvattingen.
Nee, men heeft hierover op onze mening “gescheten”. We moeten dat allemaal verdragen. Dat moet veranderd worden.
https://ejbron.wordpress.com/2017/08/19/waarom-ik-afd-stem-13/
Mike