'Regenboog'-illusie

Mike,
Dat we te soft zijn geworden en ons van alles laten gebeuren, ben ik het helemaal mee eens. Maar we moeten naast het tegenhouden en verwijderen van agressieve moslims uit onze samenleving, ook de bron(nen) aanpakken.

Of zoals Mwtje schrijft: wie zit er aan de touwtjes?

Mark

Edit: ik zie nu je vorige bericht pas ?
 
Onze Europese voorouders die voor de bende wegtrokken zoals b.v. de Boers in Z-A, Quackers in de VS etc. wisten nog wie de vijand was.

Deze kan ik even niet volgen.

Edit : Even gezocht en het is mij duidelijk ;)
 
Een zeer genocidale bron van westers terrorisme, eveneens wereldwijd geexporteerd, is marxisme/communisme, in de laatste eeuw verantwoordelijk voor zeker 1 dode per jaar een hele eeuw lang. Vandaag de dag kent het de gedaante van het culturele marxisme en uit zich in de vorm van feminisme, moslimknuffelarij en de LGBTQ+ agenda. De vijand bevindt zich in ons midden en dat zijn wijzelf, als zijnde de ruggegraatloze softies die we van onszelf hebben gemaakt of laten maken. Als islamieten al 1400 jaar hetzelfde zijn, dan zijn wij het die veranderd zijn. Zij zijn niet het werkelijke probleem, wij zijn het. Wij zijn te yin geworden, tijd voor een flinke yang-correctie!

Mike
 
Dit is dus het probleem. Bekijk deze video waarin een allochtone MBO-student een docent agressief benadert en deze op verwijfde toon hem vertelt: 'ik wil dit niet, heb hier geen zin in':

http://www.geenstijl.nl/mt/archieve...t_deden_ze_vroeger_bij_ons_op_het_lyceum.html

Deze jongens zijn gewoon zichzelf, ik ken ze ook uit mijn jeugd. Het is de blanke, westerse 'man' die een transformatie heeft doorgemaakt a.g.v. cultureel marxisme en van alle mannelijkheid is ontdaan.

Mike
 
"Het komt ook niet in hun botte kop op dat McVeigh (of bijv. de Noorse Breivik) slechts ENKELINGEN waren, tegenover complete LEGERS jihadisten die..."

Zie o.a.:
http://en.metapedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik

Norwegian%2Byouth%2Bcamp%2B210711.jpg

Youth campers at Utøya the day before the massacre, Boikott Israel ("Boycott Israel") banner.
 
Dat Breivik en McVeigh onderdeel uitmaakten van een organisatie die al of niet werd aangestuurd door veiligheidsdiensten doet weinig af aan mijn argument. Hier heb ik het recentelijk in de Agenda 21-topic ook al over gehad. Het is makkelijker vissen in een vijver van extremisten voor de veiligheidsdiensten om hun valse vlag-aanslagen te kunnen uitvoeren. Dat extremisme moet dan al onderdeel uitmaken van de algehele cultuur of van een subcultuur die door veiligheidsdiensten wordt geinfiltreerd.

In het blanke christelijke westen kom je dan ofwel uit bij extreem linkse of extreem rechtse groeperingen. Dit zijn echter relatief kleine subculturen en dus zal het aantal extremistische daders (of zondebokken) uit dergelijke groeperingen relatief klein zijn. Hoeveel politieke moorden zijn er sinds Pim Fortuyn geweest die gepleegd zijn door extreem links? Geen, en laten we hopen dat dit zo blijft en niet een of andere gek uit die hoek (al of niet opgehitst door een type Anne Fleur of Joke Kaviaar) het in zijn maffe hoofd haalt om Thierry Baudet uit te schakelen.

Hoeveel politieke en/of religieuze moorden zijn er sinds de moord op Theo van Gogh gepleegd door moslimdaders? Talloze. Het maakt daarbij niet uit of ze al of niet zijn gemanipuleerd door veiligheidsdiensten, mijn punt is dat ze niet lang hoeven te zoeken naar de een of andere semi-analfabetische doorgedraaide moslim. Kijk naar hoe het momenteel verloopt met die Turken rondom de Gulen-kwestie en dat referendum. Als ik als veilgheidsdienst kwaad in de zin heb en ik zoek een Turk om een moord te laten plegen en er vervolgens voor op te laten draaien, hoe lang moet ik dan zoeken? Niet lang, het barst van de fanatieke lui die met een natte vinger zijn om te halen.

Hoe lang moet ik zoeken onder doorsnee blanke westerlingen voordat ik er 1 zo ver krijg dat ik hem hiertoe kan bewegen? Veel succes met zoeken. Idem met dat potenrammen. Hoe lang moet ik zoeken voordat ik moslims vind die gek genoeg zijn om homo's in elkaar te slaan? Niet heel erg lang! Hoe lang moet ik zoeken tot ik een autochtone Nederlander kan overhalen tot het plegen van zo'n geweldsdaad? Opnieuw veel succes met zoeken.

Ik herhaal dus wederom mijn argument: er is iets serieus mis met de degeneratieve cultuur en genen van moslims, waardoor je niet ver hoeft te zoeken om een of andere gestoorde gek te vinden die in staat is om te moorden, te verkrachten of een ander geweldsdelict te plegen. Waarom wordt dit argument genegeerd? De christelijke westerse cultuur loopt wel degelijk eeuwen vooruit op de achterlijke mentaliteit van de afstammelingen van de incestueuze Babylonische bloedlijnen!

Mike
 
In de vroege ochtenduren van 22 oktober brak de Somaliër in het verzorgingstehuis “Haus am Bürgerpark” in Neuenhaus (foto) in het district Grafschaft Bentheim in de Duitse deelstaat Niedersachsen in, waar hij een volledig hulpeloze 59-jarige man met een dwarslaesie verkrachtte.

Daarna ging hij een kamer verder, waar hij een tweede, nog oudere man verkrachtte, totdat hij door diens vrouw werd gestoord. Om een arrestatie te voorkomen, vermoordde hij de vrouw van het tweede slachtoffer, waarbij hij volgens de politie bruut geweld gebruikte.



https://ejbron.wordpress.com/2017/04/06/onvoorstelbaar-gruwelijke-daad-moord-na-twee-brute-verkrachtingen/#more-144793

Mike
 
Mike, je hebt gelijk dat moslim extremisten waarschijnlijk makkelijker te vinden of te triggeren zijn dan westerse extremisten.

De Zionisten en andere westerse elite maken hun duistere plannen en ze gebruiken extremisten/crisisacteurs om deze plannen vorm te geven. En niet te vergeten de vele gebrainwashte soldaten die de zoveelste zinloze oorlog worden ingezogen waarbij alleen al sinds de afgelopen 30 jaar vele honderdduizenden moslims en christenen zijn vermoord en complete samenlevingen verwoest. Dus wie zijn nu eigenlijk de echte terroristen?

Zelf maakt de elite z'n handen niet vuil, maar ze zijn wel het brein achter veel ellende op de wereld.

Dus je kan zeggen dat als er geen moslims meer zouden zijn, er minder geweld en lijden zal zijn. Maar dat kun je net zo goed zeggen over de satanische elite die het aanstuurt en nog VEEL meer op z'n kerfstok heeft om een NWO te bewerkstelligen. Zij zitten tenslotte achter de agenda 21 (en 30) die uitgerold wordt.

Dus beiden moeten gestopt worden.

Mark
 
"Spectacular, a decent Muslim Scholar says Islamics are lazy idiots on memri.tv"



"decent Muslim" maar moest wel melden "If you kill , you must kill well"
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.127
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan