'Regenboog'-illusie

Duitse procureur-generaal over islamitische Kerstmarktterrorist: ‘Anis Amri was lone wolf’
Onduidelijk hoe deze 'lone wolf' dan heel Europa door kon reizen na zijn daad



http://nieuws.tpo.nl/2017/04/12/duitse-procureur-generaal-islamitische-kerstmarktterrorist-anis-amri-was-lone-wolf/

Mike
 
Hoax as usual.
https://nodisinfo.com/hard-proof-staging-crisis-acting-stockholm-terror-hoax/
https://nodisinfo.com/dummies-fake-dead-dog-stockholm-terror-hoax/
 
@Cholesteroliscool: "Hoax as usual."
[URL]https://nodisinfo.com/dummies-fake-dead-dog-stockholm-terror-hoax/[/URL]

Serieus?
Sites die alles afdoen als 'in scene gezet' zijn ronduit ridicuul. Absurde theorieën van malloten die te veel films gekeken hebben over hoe het er uit zou moeten zien. En op basis van korrelige foto's 'onderzoek' doen.
Zulke mensen moeten eens een paar maanden bij de eerst hulp gaan werken, daar komen aan de lopende band 'dummies' binnen.

Wil best een paar 'argumenten' van dit 'onderzoek' doorprikken om dit te bewijzen. Komt ie:

The element that is seemingly realistic is the video showing people running for their lives into shops, with a fast-moving truck in pursuit. It can be seen that there really is a truck moving past, as it creates a wind that affects the clothing hanging outside. Yet, perhaps, this was a movie set where the truck was put in by CGI at a point, then, the other scene was done at a different time, all of it being melded together for public consumption.

Wat een nonsense. Een movie set? Waarom niet meteen claimen dat het een complete animatiefilm is.
Fantasten, bah!
Hier de winkel van waaruit de beelden van de voorbijrazende zijn genomen:

Op google streetview heet de winkel "Salt" in Drottninggatan, Stockholm.
Bekijk hier even, het camerabeeld in de winkel geeft EXACT HETZELFDE VIDEOBEELD als in de video aan!!
Camerabeeld in de winkel in google streetview:
[URL]https://www.google.com/maps/@59.3336358,18.0617224,3a,15y,62.2h,93.66t/data=!3m6!1e1!3m4!1sA3Byih_CaM0y5KuUdlaYzg!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1[/URL]

Hier is de camera lichtelijk naar boven gericht, de camera richtte in google streetview iets meer naar de vloer:


Let even op het patroon in de bestrating en putdeksel, zie ook de verkleurde tegels, identiek aan de video!!
Bestrating en putdeksel in google streetview:
[URL]https://www.google.com/maps/@59.3336358,18.0617224,3a,60y,244.01h,68.42t/data=!3m6!1e1!3m4!1sA3Byih_CaM0y5KuUdlaYzg!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1[/URL]

NEE DUS GEEN MOVIE SET!

Er is overigens ook een video van de rijdende truck vanaf grote afstand gefilmd:



Is the Stockholm, Sweden, purported truck attack an elaborate hoax supported by CGI fabrications, along with fake dead and wounded? After all, there are no images available of the truck actually striking anyone. No one seems to be in a panic.

Verschuiven van de bewijslast. Omdat er geen beelden zijn van de truck die daadwerkelijk mensen ramt is het een hoax? Dus als mensen rennen voor hun leven en niet de kans zien om hun telefoon te pakken en de mensen rammende truck te filmen is het een hoax?

Een 'argument' van dezelfde orde met het verschuiven van de bewijslast is:
"Het is echt, want er zijn geen beelden van het in scene zetten van de hoax."

No one seems to be in a panic.
Nee dat lijkt alleen maar zo, mensen die rennen voor hun leven. Maar de 'onderzoeker' is een expert in het herkennen van neppe en echt paniek. Pfff.

There are CCTV cameras abounding in such areas. Why are there no images of the truck actually striking anyone? All that is seen is the aftermath. This means that this is an elaborate hoax supported with the use of imagery of the fake dead and wounded.
Vrijwel geen enkele krant of online media laten de beelden zien van het uit elkaar gereden jonge meisje. Waarom niet deze beelden zijn er toch? Nou omdat deze beelden weerstand voor multiculturalisme en massa immigratie oproepen.
Natuurlijk zullen er beelden zijn dat de truck daadwerkelijk iemand ramt, maar de overheid/gemeente geeft deze niet vrij, omdat zulke gruwelbeelden niet in het pro-immigratie utopia passen.

It does look like fake blood applied about.Too, that appears to be a dummy lying there, not a real person.
Op korrelige foto's van vermaande dummies ga ik niet eens in, ronduit kinderachtig.
De 'onderzoeker' is expert op het onderscheiden van echte mensen en dummies op zeer korrelige foto's. Ook is de 'onderzoeker' expert op het onderscheiden van nep bloed en echt bloed op zeer korrelige foto's. We hebben van doen met een heuse rechercheur!

It was a massive drill. For instance, there are large amounts of people that are seen held back, apparently to play a role in the scam.
Honderden toneelspelers, duizenden omstanders en winkeliers die hiervan getuige waren speelden allemaal mee in het complot. Niemand komt naar buiten met informatie over de 'hoax'.
Zeer geloofwaardig.

De beelden van de horde mensen lijkt eerder op een menigte die zich verzameld heeft achter dranghekken/linten om de crime scene te aanschouwen. De 'crime scene' is afgesloten voor onderzoek.

Yet, there is a sense of realism, here, by the trailing of red matter by the tires. Also, what is that other matter on the street? How could a truck lay such a trail? It’s a kind of grease or oil, which has been laid down or which was used on the tires to map out the trail of (purported) destruction.
Wat een idioot!
Op de videobeelden van de voorbijrazende truck is te zien dat de truck een groot voorwerp vooruit duwt. Een plantenbak? Ook is op deze beelden te zien dat het spoor er ligt nadat de truck is gepasseerd.

Dus wat te denken van EEN VERBRIJZELDE KOELVLOEISTOF LEKKENDE RADIATEUR !!

uqiczwmdlj-1491622617.jpg


Where is the dog’s owner? He surely wouldn’t abandon it. Why are its feet not crushed?
De truck reed met x km per uur langs een hond en ook een mens wordt dan als een lappen pop een kant op geslingerd, dat de achterpoten van de hond net in het bloedspoor van de banden liggen wil niets zeggen. De andere vragen zijn wederom geen argumenten.

https://nodisinfo.com/wp-content/uploads/2017/04/sweden-hoax-dead-dog.png
Het riempje van de hond ligt dubbel en gekronkeld over de staart heen.

http://i2.mirror.co.uk/incoming/article10179653.ece/ALTERNATES/s615/MAIN-Dog-killed-in-Stockholm-terror-attack-as-truck-rams-into-shoppers.jpg

Regardless, who can a dog tail be ripped off without there also being significant blood? As well, it seems that the tail was an attachment to a dapper cadaver dummy dog.
De staart zit dus gewoon vast. De riem ligt er overheen.

This, then, also appears to be a dummy, not a real person. After all, there is very little blood associated with such an injury pattern. Clearly, then, this was carefully staged, with the images then released for public consumption.
De uit elkaar gereden Ebba Akerlund.
De afbeeldingen zijn niet publiekelijk in alle media verschenen. Het zijn amateurfoto's.
Er ligt overigens wel heel veel bloed maar dat is vanuit deze hoek niet te zien.

Here is a woman under a blanket. Only crisis actors are taking care of her. No one else seems to care.
Wat denk je van winkelpersoneel die voor een slachtoffer zorgen? Wel zo menselijk.

Het zogenaamde 'onderzoek' is eerder een opsomming van speculaties en vragen.

Jammer dat er daadwerkelijk duizenden mensen zijn die in de volle overtuiging durven te beweren dat dit een hoax is. Ongelofelijk !!

Graag een reactie van iemand. (Kan zo boos worden op dit soort berichten of video's.)
 
Mijn eerste reactie was er ook een van ongeloof. Het beeld van het doormidden gereden meisje had ik nog vers in het achterhoofd. Ik zal dit hier niet plaatsen, want het is nogal plastisch en bovendien is het al te zien in de diverse websites en video's die ik hierover heb geplaatst. Dat beeld van die hond is ook behoorlijk raak. Niet eerder zagen we dergelijke beelden, eerder waren het 'crisis actors' die net konden doen of ze dood of gewond waren.

Toch zijn er zeker wel kritische kanttekeningen te plaatsen bij de foto's en videobeelden die er zijn van Stockholm. Iemand die daar heel erg bedreven in is, is de Australier Peekay Truth. Hij heeft het niet over CGI (met de computer gemaakte special effects) maar kijkt naar de werkelijke beelden.

Een van de dingen die hij terecht opmerkt in onderstaande video is: waarom waren er zo weinig mensen in een drukke winkelstraat in Stockholm op vrijdag? De andere punten die hij maakt zijn ook interessant. Hoe heeft de vrachtwagen bijv. dat kleine karretje vlak voor het warenhuis gemist en waarom past de truck precies onder dat dak door? Dat soort dingen. Bekijk het zelf maar:



Mike
 
Hier nog een video van PT. Hoe heeft de vrachtwagen die lantaarnpaal kunnen missen? En waarom staan de hulpverleners er zo rustig bij? En wat doet die ladder daar? En hoe kan er nou brand ontstaan in de laadbak van een vrachtwagen met BIER?



Mike
 
Ik ben een paar keer in stockholm geweest, en het viel me toen al op dat het daar veel rustiger is dan in andere Europese steden. Ik vind bovenstaande analyses van PT niet echt sterk, laat een brandweerman een analyse doen, maar gewoon wat roepen "what's he doing?" etc. Misschien gooide die brandweerman een stikstof patroon in de laadbak om zuurstof af te drijven? http://www.hetbrandweerforum.nl/index.php/topic,5063.0.html?PHPSESSID=bfedf63d3553c76555fcd4835f6460a2

Waarom past de vrachtagen eronderdoor? Omdat hij lager is! Waarom miste hij dat karretje? Omdat hij de winkelpui in wilde rijden neem ik aan? Goed gemikt. Tsja...

Chaos en paniek veroorzaken gekke reacties. De meeste gewone mensen vluchten zover als ze kunnen, zeker mensen met kinderen, dus die zijn allang weg. Die Er is één brandweerman die blust, dus? Capaciteit van de slangen? wie zal het zeggen. Misschien zijn de anderen wat bang? Of weten ze bij god niet wat ze moeten doen. Als puntje bij paaltje komt zijn er altijd maar bar weinig mensen die echt oplossingen hebben en handelen.

Maar goed, neemt niet weg dat het nep kan zijn, maar gezien mijn leesachterstand op dit forum, wie heeft hier dan baat bij? De regering van Zweden niet lijkt me?
 
Misschien gooide die brandweerman een stikstof patroon in de laadbak om zuurstof af te drijven?

OK, een zogeheten 'blusgranaat' dus. Wat is het eerste woord? BLUS! Maar daarna laaien de vlammen pas echt op! En waarom is daar uberhaupt brand?



Misschien zijn de anderen wat bang? Of weten ze bij god niet wat ze moeten doen

Dat klinkt niet heel erg aannemelijk. Als je bang bent moet je geen brandweerman worden. Ik kan me voorstellen dat ze vrezen dat er een bom achterin die vrachtwagen zit, maar waarom gaat 1 van hen dan toch blussen?



Maar goed, neemt niet weg dat het nep kan zijn, maar gezien mijn leesachterstand op dit forum, wie heeft hier dan baat bij? De regering van Zweden niet lijkt me?

Het kan ook een combinatie zijn van echt en nep. De beelden van dat meisje en die hond liegen er niet om, zoiets zie je normaal alleen in oorlogsgebieden waar er niets onecht is aan de vreselijke taferelen die je daar ziet.

Dit zijn de beelden naderhand en het is zeer goed mogelijk dat er echte slachtoffers zijn gevallen en er tegelijkertijd crisacteurs waren. Idem met de hulpverleners.

Mogelijk vinden dit soort aanslagen plaats buiten medeweten van de overheden om. Mogelijk zijn ze er wel degelijk bij betrokken, we weten het niet. De 'winst' die hiermee wordt behaald? Meer overheidscontrole en politiestaat en verder aanwakkeren van de religieuze strijd tussen islam en christendom.

Mike
 
Maar goed, neemt niet weg dat het nep kan zijn, maar gezien mijn leesachterstand op dit forum, wie heeft hier dan baat bij? De regering van Zweden niet lijkt me?

Wie heeft er baat bij het uitroepen van de noodtoestand?
 
In de hoofden van vrouwen is onlogica logica:

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/12/zweedse-journaliste-zonder-illegale-migranten-zou-zweden-instorten/

Mike
 
Onderteken deze petitie tegen bidden in moskees door schoolkinderen:

http://klapuitdeschool.nl/

Mike
 
In de hoofden van vrouwen is onlogica logica

Linkslullende gatekeeper naar mijn idee deze mevrouw.


https://lassewilhelmson.wordpress.com/2012/12/10/lasse-wilhelmson-and-freedom-in-sweden/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.233
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan