'Regenboog'-illusie

Ik heb vandaag 2 lekkere feeststollen gehaald voor de klas van mijn kinderen, omdat het "feest" is.
Bedankt AH, voor het beschermen van onze cultuur.

In Engeland is er tenminste nog verzet: http://cultuurondervuur.nu/engelse-premier-laat-paaseieren-gewoon-paaseieren-blijven/

 
Waarom de islam niet te hervormen is:



Blijft over dat wij, ongelovigen, ons scholen in de islam en de teksten van de koran, hadith en sira. De kapotte langspeelplaat van moslims en islam apologeten: 1 het staat er niet, 2 ja maar het Oude Testament, 3 jij spreekt geen Arabisch dus begrijp je het niet, moet maar eens worden doorbroken. Het wordt tijd dat opiniemakers, columnisten, journalisten, politiek leiders durven zeggen waar het op staat en dat zij die kritiek durven hebben niet meer worden weggezet als haatzaaiers of racisten en dat er eindelijk eens gesproken gaat worden over dat ‘iets’ dat islam heet in alle openheid. Wij kunnen het ons niet veroorloven dit niet te doen, weg te kijken of ons nog langer zand in de ogen te laten strooien. Dat heeft dit weekend wel weer bewezen.



http://cult.tpo.nl/2017/04/13/moslims-vermoorden-christenen-omdat-het-de-doctrine-is-erken-dat-nou-eens/

Al 1400 jaar valt deze moordlustige doctrine niet te hervormen en deze is dus aan NUL ontwikkeling en beschaving onderhevig geweest. Ik heb er voor Henk Mutsaers het volgende artikel over geschreven:

http://gedachtenvoer.nl/page/van-Mohammed-tot-ISIS.html

Mike
 
De politie gaat nog altijd uit van een uit de hand gelopen beroving en gaat van meerdere verdachten uit. Getuigen verklaarden destijds vier ‘lichtgetinte’ jongemannen te hebben gezien.



http://regio.tpo.nl/2017/04/13/politie-pakt-minderjarige-verdachte-op-doodsteken-pool-homo-ontmoetingsplek-oosterpark/

Het hadden net zo goed gewone Nederlanders kunnen zijn...

Mike

 
“The Vatican wanted to create a messiah for the Arabs, someone they could raise up as a great leader, a man with charisma whom they could train, and eventually unite all the non-Catholic Arabs behind him, creating a mighty army that would ultimately capture Jerusalem for the pope.

http://www.theeventchronicle.com/study/former-jesuit-priest-exposes-how-the-vatican-created-islam/

Jerusalem is inmiddels overgedragen aan het Vaticaan, het heeft wel even geduurd.
https://aladinsmiraclelamp.wordpres...o-accords-king-juan-carlos-king-of-jerusalem/
 
Iemand die daar heel erg bedreven in is, is de Australier Peekay Truth. Hij heeft het niet over CGI (met de computer gemaakte special effects) maar kijkt naar de werkelijke beelden.

Mike
Zeer zwakke analyse, en wederom geen argumenten.
Onder het mom van 'dat kan er onmogelijk zo uitzien dus nep'.

Zoals ik eerder zei (gaat hier ook weer op):
Sprout: "Het zogenaamde ‘onderzoek’ is eerder een opsomming van speculaties en vragen."

Een van de dingen die hij terecht opmerkt in onderstaande video is: waarom waren er zo weinig mensen in een drukke winkelstraat in Stockholm op vrijdag?

Mike
Deze vraag stellen net na afloop van een aanslag is nogal onnodig.
Waar komen al die rennende mensen vandaan op andere beelden, juist ja die rennen weg van het gevaar.
Wat zou jij doen? Ik zou zeker zo ver mogelijk van het gevaar willen zijn, het is op dat moment onmogelijk te weten of er nog meer te gebeuren staat, of er meerdere voertuigen of schutters zijn.
Daarom paniek en vluchten, zeer logisch.
Daarbij op de camerabeelden vanuit de winkel zijn er juist wel veel mensen te zien die rennen voor hun leven.

De andere punten die hij maakt zijn ook interessant. Hoe heeft de vrachtwagen bijv. dat kleine karretje vlak voor het warenhuis gemist en waarom past de truck precies onder dat dak door?

Mike
Warenhuizen worden nu eenmaal vaak ontworpen op de maat van vrachtwagens om toevoer van goederen te vergemakkelijken.
Een zelfde vraag zou zijn waarom past een vrachtwagen precies on een viaduct door? En als antwoord op deze speculatie, ze hebben het viaduct en de vrachtwagen precies uitgezocht dus duidelijk een hoax.
Waarom dat karretje gemist, nou juist ja omdat het gemist is.

Hier nog een video van PT. Hoe heeft de vrachtwagen die lantaarnpaal kunnen missen?

Mike
Die lantaarnpaal heeft de truck helemaal NIET GEMIST, en dus gewoon GERAAKT ! Minstens is een van de verkeerslichten is eraf gereden en ligt op de straat, samen met de 'kappen' die om de lampen zitten. Geen woord daarover door de 'analyticus'!!
Dat de truck niet precies recht met het 'spoor' staat is ook logisch te verklaren. De vrachtwagen is namelijk tot stilstand gekomen in het gebouw, waarschijnlijk is de achterkant daarbij omhoog gekomen en dus verplaatst.

De vrachtwagen is overigens in een zijgevel gecrasht en niet precies op de hoek zoals lijkt.

Hier google streetview, lantaarnpalen met lampen (die er dus afgereden zijn), het kraampje staat er ook een stuk van het gebouw af, wat niet vanuit ieder kijkpunt goed te zien valt (bijv. vanaf boven ziet het er perspectivisch compleet anders uit).
Op foto's ziet het er ook perspectivisch vrij vlak uit. Dat komt omdat er telelenzen gebruikt zijn. Telelenzen hebben de eigenschap dat ze door de kleine beeldhoek een vrij 'plat' beeld geven.

Waarom ziet de vrachtwagen er zo gehavend uit. Door de brand, het blusschuim en het rammen van obstakels, logisch!

Google search vrachtwagens na ongeval in brand, zeer gebruikelijk dus. Vrachtwagens zoals het type in de video hebben wel eens houten vloerdelen, dus met brand, lekkende brandstof kan er wel degelijk brand ontstaan in de laadruimte, zeer normaal:
[URL]https://www.google.com/search?q=vrachtwagen+uitgebrand+ongeval&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwia-77LzKHTAhWUF8AKHQnRBJAQ_AUICSgC&biw=1600&bih=770[/URL]

En waarom staan de hulpverleners er zo rustig bij?

Mike
Misschien is de brand 'brand meester'?
En wat doet die ladder daar?

Mike
Die is gebruikt en nog niet opgeruimd?

Waarom die extra brandweerwagen die naar achter rijdt? Nou, om het gebouw voor te blussen en VLAMOVERSLAG naar het gebouw TE VOORKOMEN. Zeer logisch en zeer gebruikelijk !! Maar nee de 'analyticus' ziet er duidelijk het in scene zetten in.

Hier op 15:47
?t=15m47s

Deze 'analyticus' maakt op 15:47 echt een lachertje van zichzelf.

Een van de stenen beelden van de 'leeuwen' is aangereden en zo'n 15 tot 20 meter gelanceerd, en heeft daarbij de lantaarnpaal geraakt waardoor deze omgebogen is, waarschijnlijk is er daarbij ook een persoon geraakt die hierna naar de gevel gestrompeld is? Zeer waarschijnlijk heeft deze persoon op de roze fiets gezeten en voor een verkeerslicht staan wachten (achter de witte streep op de weg)!!!! Toen de truck langs raasde werd het beeld van de leeuw in de richting van deze niets vermoedende persoon gelanceerd.

Het feit dat dit stenen beeld zo ver gelanceerd is zegt iets over de enorme vaart van de truck, de gelanceerde bloempot die vlak daarvoor geraakt is is dus ook logisch te verklaren.

COMPLEET LOGISCH A B C

Maar nee niets daarover... alleen maar insinuaties en onzinnige voor de hand liggende vragen

Nu is ook duidelijk waarom de truck zo'n vreemde beweging maakte, eerst heeft de bestuurder een bloempot gelanceerd. Vervolgens het beeld van de leeuw willen ontwijken maar toch het linker beeld geraakt (de bestuurder wilde waarschijnlijk precies tussen de 2 beelden van de leeuwen heen rijden). Hierbij is de wielas van het linkervoorwiel van de vrachtwagen afgebroken en het voertuig stuurloos geworden en heeft vervolgens de zijgevel van het warenhuis geraakt.

Wielas linker voorwiel gebroken door raken van het stenen beeld van de 'leeuw':
uqiczwmdlj-1491622617.jpg


En dan hier vanaf 10:36
?t=10m36s

Vanaf 10:36. Waarom is de straat afgesloten? Serieus deze vraag, haha wat een giller. En dan insinueren dat het afgesloten zou zijn om het geheel in scene te zetten.
Als je een kruising afzet zijn alle 4 de toegangswegen geblokkeerd. Zo merkwaardig. Haha.

En die brandslangen, zeer logisch! De waterleiding is aangesloten op de brandweerwagen om de waterdruk op te voeren, net als bij een hogedrukreiniger. Het kostte me 10 seconden en de zoekwoorden "fire hose fire pump" om een visueel antwoord te krijgen.

F8WARJBHUMTMJLS.MEDIUM.jpg


De 'analyticus' van de video mist gewoon inzicht, kennis en analytisch vermogen en stelt vragen die gemakkelijk te beantwoorden zijn. En kijkt niet naar het voor de hand liggende.

Waarom trapt iemand hier in? Zelf rationeel nadenken is voldoende om deze 'analyticus' te ontkrachten.

Ben benieuwd Mike of je mee kunt gaan in mijn analyse!
Graag reactie.
 
Ben blij met deze analyse, sprout. Je geeft adequate verklaringen. Zoals gezegd, bij eerdere 'aanslagen' met een vrachtwagen, zoals in Nice en Berlijn, bestaat gegronde twijfel, maar in dit geval zie je echt een letterlijk doormidden gereden meisje. Zoiets valt maar moeilijk te fingeren met crisisacteurs en LOTUS-medewerkers. Ik had dan ook voor het eerst het gevoel dat dit wel eens menens zou kunnen zijn. Door jouw inbreng ben ik hier eens te meer van overtuigd geraakt.

Mike
 
Pakistaan prijst ‘verkeerde’ geloof aan op Facebook, wordt gelyncht door massa booslims
Dode en zwaargewonde door schoppen, slaan met planken, kogels, uit naam van vrede & tolerantie



http://nieuws.tpo.nl/2017/04/13/pakistaan-prijst-verkeerde-geloof-aan-op-facebook-wordt-gelyncht-booslims/

Mike
 
Sprout je hebt een aantal goede punten maar ik houd mijn twijfels.
In Munchen waren ook echte slachtoffers, nota bene een echtpaar uit Israel die iemand op mijn FB kende, ik denk dat de makers dat als collateral damage beschouwen.
Ik zou zeker zo ver mogelijk van het gevaar willen zijn,
Wat gebeurt er bij een ramp? Ramptoerisme! Hulpverlening is moeilijk vanwege de pottekijkers.


al die rennende mensen vandaan op andere beelden, juist ja die rennen weg van het gevaar. Al die rennende mensen? Ik zag er ongeveer een handjevol.


Vervolgens het beeld van de leeuw willen ontwijken maar toch het linker beeld geraakt (de bestuurder wilde waarschijnlijk precies tussen de 2 beelden van de leeuwen heen rijden). Hierbij is de wielas van het linkervoorwiel van de vrachtwagen afgebroken en het voertuig stuurloos geworden

Volgens mij moet die plantebak met de rechtervoorkant zijn geraakt.


En die brandslangen, zeer logisch! De waterleiding is aangesloten op de brandweerwagen om de waterdruk op te voeren, net als bij een hogedrukreiniger.

En de watertoevoer zat net onder de vrachtwagen?

De brandweerman die je ziet blussen dat lijkt wel met een tuinslang. Op jouw afbeelding zijn de slangen veel dikker.

En de modus operandi is gelijk aan andere valse vlaggen wat het meteen al verdacht maakt. Dat is geen bewijs dat snap ik ook.
 
Ik denk dat we hier te maken hebben met een combinatie van echt en nep.

Ik denk dat het dat in de meeste gevallen is.


 
Oké, graag gedaan. Vind het wel zonde van de tijd en energie maar zoals gezegd kan ik me opwinden over personen die claimen dat dit een hoax is zonder enige argumentatie. Eerdere aanslagen heb ik niet nadrukkelijk bekeken.
Zou haast de neiging hebben om zelf een analyse video te maken. Maar mensen die hierna op zoek zijn zullen veel duimpjes omlaag geven als je kenbaar maakt dat vrijwel alles logisch te verklaren is.

Zie trouwens dat deze google streetview link weggevallen was:

https://www.google.com/maps/@59.3328101,18.0624091,3a,75y,182.28h,77.47t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-a85dsfwqkXe-DQc0oCxMw!2e0!7i13312!8i6656

Google streetview, de geschampte lantaarnpaal met 2 lampen (waarvan er 1 is afgereden de 'kappen' liggen verspreid op de grond), het kraampje staat een stuk van het gebouw af op google streetview. Ten tijde van de aanslag stond het kraampje op de 2de witte strip van bestrating vanaf het gebouw gezien, dus nog steeds een paar meter van het gebouw af. Dit is niet vanuit ieder kijkpunt goed te zien (bijv. vanaf boven ziet het er perspectivisch compleet anders uit).
De vrachtwagen is in de zijgevel tot stilstand komen, vlak achter het kraampje door. De uitbater van het kraampje heeft dus geluk gehad.
Als je echt onderzoek zou willen doen zou je de uitbater van dit kraampje of een van de medewerkers kunnen interviewen m.b.t. de aanslag. Of andere winkeliers in de straat ondervragen. Dat is onderzoek!

?t=1s

Nu valt me nog iets op. Vlak achter het mobiele eetkraampje staat een GASFLES op de grond (zie video hierboven), waarschijnlijk ten behoeve van het bakken en braden (grill, oven of fornuis).

Daarom is het eetkraampje dus verzet!! Vanwege ontploffingsgevaar van die gasfles door de in brand staande truck. Zeer logisch dus ook weer!
 
Die 'analyticus' heeft het leeuw probleem nu ook opgelost.

Althans dat denk ik. Weer een video van 22 minuten voor iets dat je in 2 minuten kunt vertellen. Zeer vermoeiend. Hij doet overigens nu weer net of de leeuw uit het niets verschenen is.

?t=7m57s

7:57 Wat een vermoeiende malloot. Niet normaal. De leeuw sprong uit de auto.

De auto met de deur open stond misschien samen met de fietser op roze fiets te wachten voor het verkeerslicht zoals ik al aangehaald had. Toen kwam de leeuw in de richting van de fietser, kwam eerst tegen de paal aan en verwondde vervolgens de fietser. De bestuurder is vervolgens uitgestapt om de gewonde fietser te helpen.

De truck duwt iets voor op deze video, misschien een stenen leeuw of iets anders?


@Elkedageenei
Wat gebeurt er bij een ramp? Ramptoerisme! Hulpverlening is moeilijk vanwege de pottekijkers.
Bij acuut levensgevaar zullen veel mensen op de vlucht slaan, als het gevaar geweken is verschijnt een groot aantal weer.
Er staan overigens ook heel veel ramptoeristen aan de rand van het afgezette gebied. Dat is ook op de videobeelden te zien, hier op 0:52

?t=52s

Al die rennende mensen? Ik zag er ongeveer een handjevol.
Je ziet hooguit 10 tot 15 meter van de straat, waar zeker zo'n 30 tot 40 mensen rennen voor hun leven.

Volgens mij moet die plantebak met de rechtervoorkant zijn geraakt.
De plantenbak wel maar de leeuw eventueel niet.
Het kan ook zo zijn dat de leeuw al lang voortgeduwd is en dus op snelheid was en los geschoten van de truck bij het rammen van de plantenbak. Een brok steen op snelheid dus.
De truck kan ook beschadigd zijn bij het rammen van een kolom in de zijgevel van het warenhuis.

Hoe dan ook, dit is op de een of andere wijze allemaal logisch te verklaren.

En de watertoevoer zat net onder de vrachtwagen?
Waar is dat te zien? De slang loopt naar de zijkant van de brandweerwagen, dat is alles wat je kunt zien.

De brandweerman die je ziet blussen dat lijkt wel met een tuinslang. Op jouw afbeelding zijn de slangen veel dikker.
Geen appels met peren vergelijken. De foto lijkt op een Amerikaanse brandweerwagen. Het gaat mij om het principe dat altijd hetzelfde is. Namelijk het opvoeren van de waterdruk door de brandweerwagen.

Dat een Zweedse brandweerwagen er anders uitziet dan een Amerikaanse dat is evident.
Ook de bumpers van de Amerikaanse brandweerwagen zijn extreem dik t.o.v. de Zweedse brandweerwagen. Een andere diameter van de slangen in de USA dan in zweden is ook normaal.
De diameter van de Zweedse brandslang is niet ongewoon.
 
EU eist dat “onbegeleide minderjarige vluchtelingen” in pleeggezinnen worden ondergebracht



https://ejbron.wordpress.com/2017/04/13/eu-eist-dat-onbegeleide-minderjarige-vluchtelingen-in-pleeggezinnen-worden-ondergebracht/#more-146100

Mike
 
Twee Indigenous Australians (mwoah) met hoofddoekjes die uitleggen waarom het in de ogen van Allah pri-ma is dat mannetjes hun vuisten op de smoel van de vrouwtjes roffelen. Niets meer, niets minder. Vanaf 27.40. Als het vrouwtje ongehoorzaam is mag het mannetje drie paden bewandelen. 1. Leg uit, moedig haar aan gehoorzaam te zijn. 2. Laat dat mokkel alleen slapen. 3. Rammen. Zo ies ieslam



http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/04/islamvrouwen_willen_geslagen_w.html

Mike
 


Mijn analyse van deze video:

0:15 Spiegel van truck op de grond.
0:21 Hangende gevelreclamebord stuk gereden, er hangt nog een ovalen ring aan de gevel. Bord ligt op de grond. Het intacte gevelreclamebord met "accent" erop, op google streetview: klik hier
0:26 een van de 2 leeuwen is uit de bestrating gereden.
0:28 het gevelreclamebord op de grond
0:29 De winkel "Salt" vanwaaruit de beelden van de voorbij rijdende truck zijn gemaakt
0:30 4 gevelreclameborden op rij kapot gereden 1ste luifel net gemist 2de luifel beschadigd, op de eerst luifel ligt een van de gevelreclameborden. Enkele lampen op de gevelreclameborden zijn gesneuveld.
0:36 beschadigde 2de luifel
0:36 de eerste kleine bloempot achter de bellende man met blauwe blouse staat not langs de entree, de tweede kleine bloempot die naast de entree stond ligt op de grond
0:36 Plek in de bestrating waar de leeuw stond. De leeuw is uit de straat gereden en heeft een ruit in de gevel aan de rechterkant van de winkelstraat geraakt.
0:38 je kunt duidelijk de sporten op de bestrating zien waar de leeuw over de stoep gegleden heeft richting de ruit
0:51 sporen op de bestrating waar de tweede leeuw gegleden is, deze leeuw heeft uiteindelijk het verkeerslicht en de roze fiets en fietser geraakt
0:51 de sporen van de tweede leeuw gaan naar links and de sporen van de truck naar rechts
1:02 de sporen van de truck gaan duidelijk om de tweede plantenbak heen
1:05 Plek waar de grote omver gereden plantenbak stond
1:06 een afgebroken stuk van de plantenbak
1:12 emotie van meisje
1:54 zie hoeveel mensen er op straat zijn, en kijk naar de emoties, geen acteurs

Dit is de kruising op google streetview waar Ebba Akerlund is doodgereden: hier aan rechterkant op het zebrapad
Vervolgens is deze rechter leeuw voor de truck blijven steken en heeft het helemaal tot de crash bij in het verkeerslicht gehaald.
 


Mijn analyse van deze video:

0:15 Spiegel van truck op de grond.
0:21 Hangende gevelreclamebord stuk gereden, er hangt nog een ovalen ring aan de gevel. Bord ligt op de grond. Het intacte gevelreclamebord met "accent" erop, op google streetview: klik hier
0:26 een van de 2 leeuwen is uit de bestrating gereden.
0:28 het gevelreclamebord op de grond
0:29 De winkel "Salt" vanwaaruit de beelden van de voorbij rijdende truck zijn gemaakt
0:30 4 gevelreclameborden op rij kapot gereden 1ste luifel net gemist 2de luifel beschadigd, op de eerst luifel ligt een van de gevelreclameborden. Enkele lampen op de gevelreclameborden zijn gesneuveld.
0:36 beschadigde 2de luifel
0:36 de eerste kleine bloempot achter de bellende man met blauwe blouse staat not langs de entree, de tweede kleine bloempot die naast de entree stond ligt op de grond
0:36 Plek in de bestrating waar de leeuw stond. De leeuw is uit de straat gereden en heeft een ruit in de gevel aan de rechterkant van de winkelstraat geraakt.
0:38 je kunt duidelijk de sporten op de bestrating zien waar de leeuw over de stoep gegleden heeft richting de ruit
0:51 sporen op de bestrating waar de tweede leeuw gegleden is, deze leeuw heeft uiteindelijk het verkeerslicht en de roze fiets en fietser geraakt
0:51 de sporen van de tweede leeuw gaan naar links and de sporen van de truck naar rechts
1:02 de sporen van de truck gaan duidelijk om de tweede plantenbak heen
1:05 Plek waar de grote omver gereden plantenbak stond
1:06 een afgebroken stuk van de plantenbak
1:12 emotie van meisje
1:54 zie hoeveel mensen er op straat zijn, en kijk naar de emoties, geen acteurs

Dit is de kruising op google streetview waar Ebba Akerlund is doodgereden: hier aan rechterkant op het zebrapad
Vervolgens is deze rechter leeuw voor de truck blijven steken en heeft het helemaal tot de crash bij in het verkeerslicht gehaald.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.233
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan