Deze man doet waar vrouwen zelden of nooit toe in staat zijn: toegeven dat hij het mis had. Hij geeft eerlijk toe dat hij als jonge universiteitsstudent de standaard progressieve onzin na-aapte die vrijwel elke jonge student aanhangt en daar hoorde het beeld bij dat Tommy Robinson een 'gevaarlijke rechts-extremist' zou zijn, simpelweg omdat hij in een vroeg stadium al waarschuwde voor de gevaren verbonden aan de islamisering van de samenleving. Pas toen deze gevaren minder abstract werden en steeds concreter zichtbaar werden begon de maker van dit YT-filmpje in te zien hoezeer Robinson het al die tijd bij het rechte eind had gehad:
Als man kan ik natuurlijk niet achterblijven met het opbiechten van mijn dwalingen over hetzelfde onderwerp. Jp en met name Pike wezen vanaf 2014 al op het naderende gevaar van de 'vluchtelingen' die West-Europa binnenstroomden via de Balkan-route. Zij prezen Orban voor het razendsnel creeren van prikkeldraad omheiningen om ze buiten de deur te houden en zij wezen op het feit dat er opvallend veel laagopgeleide jonge mannen tussen zaten uit Noord-Afrikaanse landen met sneakers en mobiele telefoons.
Ikzelf stond hier echter heel anders in. Ik geloofde de propaganda dat het merendeel van de 'vluchtelingen' afkomstig waren uit conflictgebieden en gaf aan als rechtvaardiging voor het feit dat ze zonder vrouw en kinderen naar Europa kwamen dat ze als kostwinners eerst hier een bestaan wilden opbouwen en vervolgens hun gezin wilden laten overkomen en dat we ze moesten helpen. Ook geloofde ik dat er veel hoogopgeleiden tussen zaten, die veel konden betekenen voor westerse samenlevingen.
Zoals gebeurde bij zovelen hier in het westen werden ook mijn ogen geopend na de massale verkachtingen en aanrandingen in Keulen en in andere Europese steden op oudejaarsavond 2014-2015. In 2015 werden mijn ogen definitief geopend voor de realiteit omtrent de 'vluchtelingencrisis' en ben ik gaandeweg steeds meer Pike en Jp gelijk gaan geven, wat ik ook al eerder heb toegegeven. Het is tevens een bewustzijnsjaar geweest over de werkelijke aard van de islam. Kennelijk had ik zoals zovelen eerder ook de luxe om het anders te zien omdat het probleem nog te abstract was, pas toen het heel concreet werd zag ik het voor wat het was.
Een ander heet hangijzer was de opmerking van enkele forumleden dat de 'vluchtelingencrisis' een doelbewuste poging is van crypto-joden om blanke genocide te plegen. Dit beschouwde ik als een 'extreem rechts' standpunt en mijn belangrijkste verweer was dat de Khazaren/Ashkenazi zelf van oorsprong blanke Oost-Europeanen zijn en er dus nooit sprake kan zijn van een blanke genocide.
Totdat ik er achter kwam dat de Khazaren/Ashkenazi zich qua 'ras'identiteit beroepen op bijbelse gronden en de schijn voortdurend hoog houden dat ze 'semieten' zouden zijn en dus afstammelingen van de aartsvader Sem/Shem/Sham. Blanke West-Europeanen, daarentegen, zijn volgens hen Edomieten en dus nakomelingen van de aartsvader Edom. En het is deze crypto-joden er wel degelijk om te doen om de Edomieten te vernietigen. Daarnaast hebben ze als 'joden' ook een heilige missie om het christendom te vernietigen en daarmee ook westerse, christelijke waarden. De krankzinnige realiteit is dus dat we te maken hebben met een groep blanken die ontkennen dat ze blank zijn en onze blankheid wel erkennen en willen vernietigen, genocide dus!
Kortom, je kunt wel zeggen dat ik een hoop heb bijgeleerd de afgelopen 2 jaar. Pike, als je meeleest, je had volkomen gelijk en met jou nog een aantal andere forumleden. Fijn dat jullie me aan het denken hebben gezet en dat ik ook van jullie heb mogen leren i.p.v. andersom!
Mike