@ Vrysuyver:
Quote:
Ze zijn echt met conditionering bezig om de burgers er aan te laten wennen dat de politie om welke reden dan ook hun wapens zullen gebruiken.
Dat kan ik beamen: althans dit gevoel bekroop mij vandaag toen ik dit artikel in de metronieuws las:
Quote:
PINE BLUFF (ANP) -
Een 107-jarige man is in het Amerikaanse Pine Bluff (Arkansas) doodgeschoten nadat hij agenten onder vuur had genomen. Dat meldt de Amerikaanse nieuwszender CNN zondag.
Agenten waren zaterdagavond (lokale tijd) afgekomen op een melding van mishandeling. Toen politieagenten naar de slaapkamer gingen waar de hoogbejaarde Monroe Isadore zich schuilhield, nam die de agenten onder vuur, waarop ze zich terugtrokken.
Isadore werd uiteindelijk doodgeschoten toen een arrestatieteam hem wilde overmeesteren en hij opnieuw het vuur had geopend, aldus een woordvoerder van de politie.
http://www.metronieuws.nl/nieuws/107-jarige-sterft-in-vuurgevecht-met-politie/xlkmih!T8icqupqKRqRceQ3SrpmGg/
Ik zie het nauwelijks voor me dat de politie zoveel moeite heeft om op een vreedzame wijze een (mishandelende?) man van 107 jaar oud zonder kleerscheuren tot bedaren te brengen.
Maar nee dus!
Raar artikel vind ik het.
Wat ik trouwens ook raar vind, is dat ik de link naar het artikel van metronieuws niet goed gekopieerd krijg wat ik ook doe.
Volgens mij is het een bewuste anti-kopieerbug of zo van Metronieuws of ik zie spoken.
Dan dit toch nog opmerkelijke filmpje van Corberttreport over een aantal figuren overduidelijk tot aan hun nek betrokken bij de 9/11-gebeurtenissen:
http://zaplog.nl/zaplog/article/corberttreport_wie_zat_er_echt_achter_9_11_diepgaande_analyse#rss
Het ligt er allemaal erg dik bovenop, maar toch blijft het ontluisterend hoe iemand met voorkennis met een eigen kantoor in het WTC (met ongeveer 300 werknemers) op de dag zelf ineens niet aanwezig is in het gebouw: hoogstwaarschijnlijk er ook nog weet van hebbend dat de collega's die niet op de hoogte waren wel alle ellende in het gebouw te wachten stond.