'Terreur' in Amerika

Het is erg stil hier in dit topic nu dat de overheid op zijn gat ligt in Amerika. Aan de andere kant wat een gezeik eigenlijk weet. Ze houden daar wel erg van drama.

 
Drama, weet niet of je het drama moet noemen. Hier gebeurd hetzelfde, alleen op een veel kleinere schaal. Wat ik weet is dat in de gemeente Delft de kinderboerderijen gesloten worden, een educatie-natuurpark en nog iets voor kinderen. Wat er gebeurd met de mensen die er werken, geen idee. maar die zullen op straat staan.

Er is zogenaamd geen geld meer voor de zorg. Er komen steeds meer mensen op straat te staan en zorg en veiligheid kan niet meer gegarandeerd worden. En dan heb ik niet het niet alleen over ziekenhuizen. Maar ook over mensen die bijvoorbeeld de zorg voor hun (agressieve) kinderen niet meer aankunnen. En wat doet de hulpverlening, die gooit er nog een hoop suiker en medicijnen in. Gegarandeerd mislukking op mislukking.

 
ook Mercola over shootings en de oorzaak

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/10/03/antidepressant-side-effects.aspx?e_cid=20131003Z2_DNL_art_1&utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20131003Z2

 

Quote:
The Truth About Mental Illness and Guns

Published on Nov 19, 2013

In the wake of any mass shooting, there's a predictable and justified burst of public outrage and sorrow followed by a series of "do something now" legislative proposals meant to prevent similar tragedies from ever occurring again.

Depending on the political leanings of the politician or media figure offering the solution, the proposal often rests upon one of these twin assumptions: We must rid the world of the wrong kinds of weapons (i.e., "assault weapons"), or, we must keep guns away from the wrong kinds of people (i.e., "crazy people").

"How many more copycats are waiting in the wings for their moment of fame from a national media machine that rewards them with wall-to-wall attention and a sense of identity that they crave, while provoking others to try to make their mark?" asked Wayne LaPierre, official lightning rod of the National Rifle Association, in the wake of the Sandy Hook elementary shooting. "A dozen more killers, a hundred more? How can we possibly even guess how many, given our nation's refusal to create an active national database of the mentally ill?"

Even the nation's premier gun lobby believes keeping guns away from the mentally ill is a good idea. It's a sensible-sounding proposal, a logical precaution. But some forensic psychiatrists, whose jobs include the task of identifying potentially violent individuals, say that targeting the mentally ill isn't as simple as it sounds.


 
Dit draait weer om de zaak heen. Waarom worden mensen 'mentally ill'? Hoe bepaal je of iemand geestesziek is? Patriot act; als je verdacht wordt van terrorisme mag je voor onbepaalde tijd vastgehouden worden, maar wat maakt iemand een terrorist? Wanneer wordt mentally-ill = iedereen die anders denkt dan de staat(The third reich anyone?) Zit de meerderheid van de schutters aan psych-drugs? Waarom schieten sommige met militaire precisie? Different shit, same agenda. Weer leugens gehuld in valse idealen, want uiteindelijk gaat het om het amerikaanse volk te ontwapenen voor wanneer FEMA bij ze op de deur klopt en gaat laten verhongeren in een kamp omdat hun geld niks meer waard is.

Brian

 
Quote:
Zit de meerderheid van de schutters aan psych-drugs?

@ Brian: ja dat ben ik met je eens.


Ik denk dat een meerderheid van de bevolking aan psych-drugs zit. Alleen al het aantal kinderen aan de meth euh ritaline of adderall is absurd hoog.

 
Ilustvet,

Ik weet dat jij regelmatig vigilantcitizen.com checkt. Heb je dit artikel al gezien over de 'Boston Bombings'?

http://vigilantcitizen.com/latestnews/boston-bombings-tamerlan-tsarnaev-claimed-victim-majestic-mind-control/

Mike

 
Ik zie je post nu pas! Ja ik heb dat wel gelezen maar ik heb me in die bostonbombings niet zo verdiept, ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Hoe zit het eigenlijk met die Anders Breivik? in hoeverre was dat echt een lone wolf? Die link met de nieuwe (als oh zo links gepresenteerde) navoleider Stoltenberg lijkt me toch ook niet helemaal koosjer. Kan best een goed mens zijn maar wat heb je dan aan het hoofd van de navo te zoeken en wat heb je moeten doen om dat voor elkaar te krijgen?

 
Een overlever van de recente shooting in Fort Hood wijt deze uit de hand gelopen gebeurtenis aan het feit dat Fort Hood een 'gun free zone' is en dat niemand dus zelf de schutter kon uitschekelen met een vuurwapen:

http://www.prisonplanet.com/fort-hood-survivor-blames-gun-free-zone-for-horrific-massacre.html

Het grondwettelijke recht op zelfverdediging van Amerikanen was deze man en anderen ontnomen. De schutter had anders sneller en effectiever kunnen worden uitgeschakeld door burgers, zonder dat ze op de autoriteiten hoefden te wachten.

Mike

 
Quote:
Het ware verhaal achter de Boston Bombing


Ik houd zelf het op "een kijk" op de gebeurtenissen rondom Boston Bombing. Ja, ik houd bij alles wat meer reserve, omdat ik ook het fijne niet weet.

Maar, wie nu nog geloofd dat die twee jongens er enkel verantwoordelijk, sterker, schuldig aan waren, die beschouwd zijn ogen liever als nutteloos.

Alle aanwijzingen rondom Boston Bombing zijn zo duidelijk in kaart gebracht, zo gedetaileerd, geanalyseerd en toegelicht, dat je wel overtuigd moet zijn van de onschuld van die twee jongens. Zo niet, dan heb je nog niet genoeg bewijs bekeken.

 
Opnieuw een shooting in Amerika, waabij de schutter psychiatrische therapie onderging:

http://www.prisonplanet.com/santa-barbara-shooter-had-multiple-therapists.html

Hier maakt de media kennelijk geen punt van. Wel van wapenbezit. Het werkelijke wapen is de medicatie!

De schutter, Elliot Rodger, was een product van de door seks geobsedeerde Hollywood-cultuur. Het is een schrijnend voorbeeld van hoe destructief deze cultuur uitwerkt op de moderne jeugd:

http://endoftheamericandream.com/ar...oring-with-women-is-the-ultimate-goal-in-life

Het wordt allemaal nog gestoorder als jongeren reageren op de schutter als een 'lekker ding':

http://www.prisonplanet.com/in-death-girls-and-boys-swoon-over-santa-barbara-mass-murderer.html

Mike

 
De westerse jongerencultuur is alsmaar meer gebaseerd op 'instant gratification', onmiddellijke bevrediging. Jongeren vinden dat ze overal 'recht' op hebben en erkennen niet of nauwelijks plichten naar de samenleving. Soms leidt dit zelfs tot moord:



Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.551
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan