18 juni geeft Mike een lezing over spiritualiteit van de natuurvolkeren

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Hallo mensen. Bij deze lezing ben ik ook geweest. Nu hoorde ik dat Mike deze maand een lezing zou geven bij sundancer in zwijndrecht. Weet iemand toevallig wanneer dit is? Ik kon het nergens vinden.
Groeten Ben.
 
De lezing over de spiritualiteit van natuurvolken geef ik overigens op 29 september in Zaltbommel. Check de website van de GVL.

Voor wat betreft die lezing in Zwijndrecht, er is een reden waarom je daar niets over kan vinden. 1 of 2 keer per jaar geef ik lezingen over de onderwerpen in het geopolitieke forum en specifiek de esoterische en metafysische agenda erachter. Waarom doet onze elite dit? Wat drijft hen? Wat is hun spiritualiteit en waarom is deze zo ziek en gestoord?

Deze lezingen zijn niet voor iedereen en daarom hangen we dat niet aan de grote klok. Maar op de een of andere manier heeft de geruchtenstroom jou toch weten te bereiken, benny. Als je meer wil weten, neem dan contact op met mij via email: mikedonkers10 (at) gmail (punt) con. Uiteraard geldt dit ook voor anderen die dit lezen.

Mike
 
hoi Mike,
jammer dat ik gisteren niet in Avezaath kon zijn.
Ik hoor van de week van Carola nog wel hoe de avond was.
 
Hoe was het gisteren, Mike?
Ik had er graag bij willen zijn, maar omdat het 's avonds was, zag ik geen mogelijkheid meer naar huis te komen. Jammer. Misschien geef je zo een lezing ook wel eens in het zuiden van het lan. Evenals die over de spiritualiteit.

Dorothé
 
Het was super! Ik heb goed nieuws voor je, denk ik. Ik ga spreken op 2 november en 7 december in Steyl (bij Tegelen). Is dat enigzins te doen voor je?

Mike
 
Ja, er zijn hele late verbindingen van Tegelen naar Maastricht terug.
Ik wil er zeker bij zijn. Ga alles op alles zetten.

Dorothé
 
Nee, over Weston Price en hoe het gebit een graadmeter is van de algehele staat van gezondheid van het lichaam.

Mike
 
Okay, natuurlijk ook geweldig interessant, maar ik denk dat ik het dan bij die van december houd.

Ik heb daar sowieso vakantie aangevraagd, en zal vandaag eens checken of het al verwerkt is.

Dorothé
 
Hoi Mike, 20 september was een interessante en leuke lezing. Ik heb eerlijk gezegd niets nieuws geleerd, maar ik had het niet beter gekund! Voor veel mensen was het wel nieuw en schokkend. De manier waarop je presenteert is erg luchtig en positief. Goed gedaan!

Joost
 
Joost, leuk je weer te hebben gezien! Jammer dat we niet heel uitgebreid hebben kunnen spreken. Tja, wat zal ik zeggen? Jij bent 'gevorderd', ik heb geprobeerd me te beperken tot de essentie. Volgens mij is dat wel aardig gelukt.

Mike
 
Ja hoor dat begrijp ik ook, ik denk dat je de essentie goed over gebracht hebt.

Ik had je inderdaad uitgebreider willen spreken, maar goed, ik was de enige niet ;). Desalnietemin heb ik absoluut een interessante en gezellige avond gehad!

Joost
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.527
Berichten
535.240
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan