De Kruidenbitter van Jacob Hooy heb ik zelf ook bij pit-pit vandaan. Deze werkt prima. Don't overdo it! Dat geldt ook hier weer in. Zelf drink ik thee met enkele blaadjes Neem erin en neem minder dan een theelepel kruidenbitter bij de maaltijd. Ik kook echter wel elke dag met geelwortel (curcuma), maar dit heb ik wel op moeten bouwen en soms moet ik het ook weer wat minderen.
Je krijgt echter ook al die druppels van de huisarts dus probeer even uit waar je balans zit, al denk ik zelf dat je met bittere stoffen ook niet gelijk kan overdrijven hoor, maar ik heb nul-nada-noppes verstand van koliek dus laat alles weer even bezinken bij je he!
Heb je voor mij een link naar de druppels van de huisarts? Ik ben daar erg benieuwd naar.
Je krijgt echter ook al die druppels van de huisarts dus probeer even uit waar je balans zit, al denk ik zelf dat je met bittere stoffen ook niet gelijk kan overdrijven hoor, maar ik heb nul-nada-noppes verstand van koliek dus laat alles weer even bezinken bij je he!
Heb je voor mij een link naar de druppels van de huisarts? Ik ben daar erg benieuwd naar.