Lievergezond
Well-known member
hoi Jhanne, vitamine e kun je ook binnenkrijgen door dagelijks een paar keer aan een flesje tarwekiemolie te lurken of het ergens in te stoppen: bijv. in een salade als je dat wel eens eet.
B-complex: ik neem biergist: dat is een goedkope b-complex, maar daar zit geen b12 in: die kun je zowiezo beter apart nemen als zuigtablet (methylcobalamine of adenocobalamine) en b5 en b6 neem ik apart ook nog vanwege dat ik er tekort van zou hebben. Merk Now.
Ik zou als ik jou was zeker eens iemand naar je laten kijken.
Weet je, er zijn zoveel behandelaars.
Ze kunnen je vaak allemaal wel helpen, maar altijd maar voor 1 deeltje van de puzzel.
Op tijd gewoon weer weggaan als je niet snel genoeg opschiet is mijn devies.
Maar je hebt iemand nodig die gelijk kan vertellen waar je nutriententekorten zitten en je hebt tips nodig wat voor jou het beste dieet is bijv. en welke kruiden je ondersteunen.
B-complex: ik neem biergist: dat is een goedkope b-complex, maar daar zit geen b12 in: die kun je zowiezo beter apart nemen als zuigtablet (methylcobalamine of adenocobalamine) en b5 en b6 neem ik apart ook nog vanwege dat ik er tekort van zou hebben. Merk Now.
Ik zou als ik jou was zeker eens iemand naar je laten kijken.
Weet je, er zijn zoveel behandelaars.
Ze kunnen je vaak allemaal wel helpen, maar altijd maar voor 1 deeltje van de puzzel.
Op tijd gewoon weer weggaan als je niet snel genoeg opschiet is mijn devies.
Maar je hebt iemand nodig die gelijk kan vertellen waar je nutriententekorten zitten en je hebt tips nodig wat voor jou het beste dieet is bijv. en welke kruiden je ondersteunen.