.

hoi Jhanne, vitamine e kun je ook binnenkrijgen door dagelijks een paar keer aan een flesje tarwekiemolie te lurken of het ergens in te stoppen: bijv. in een salade als je dat wel eens eet.
B-complex: ik neem biergist: dat is een goedkope b-complex, maar daar zit geen b12 in: die kun je zowiezo beter apart nemen als zuigtablet (methylcobalamine of adenocobalamine) en b5 en b6 neem ik apart ook nog vanwege dat ik er tekort van zou hebben. Merk Now.
Ik zou als ik jou was zeker eens iemand naar je laten kijken.
Weet je, er zijn zoveel behandelaars.
Ze kunnen je vaak allemaal wel helpen, maar altijd maar voor 1 deeltje van de puzzel.
Op tijd gewoon weer weggaan als je niet snel genoeg opschiet is mijn devies.
Maar je hebt iemand nodig die gelijk kan vertellen waar je nutriententekorten zitten en je hebt tips nodig wat voor jou het beste dieet is bijv. en welke kruiden je ondersteunen.
 
het hele vitamine E-complex zit in rode palmpitolie (alle 8 tocoferolen )
en ik las hier ergens dat een scheutje Zweedse kruidenbitter (van Maria Treben) helpt te verteren door dat voor/bij elke maaltijd te nemen.
 
Hoi Jhanne,

ik heb niet alles gelezen maar wel een hoop door de weken heen.
Merk dat jij ook angst hebt voor de toekomst en of het nog allemaal wel goed komt.
Ken je het boek "Kracht in jezelf" van James Murphy? Ik ben het nu aan het lezen. Gaat over het oprecht geloven in genezing en zo je onderbewustzijn en daarmee je genezing beïnvloeden. Erg interessant en heeft mij geholpen om minder te doemdenken.
Je moet wel om de overdreven voorbeelden heen lezen, maar het idee is mooi en duidelijk. Wellicht helpt het je.

Verder wilde ik vragen welke vitamine C jij gebruikt? Van Room las ik, maar welke zijn dat?
Bedankt!
Biebs
 
Ik lees namelijk verschillende dingen op voedingisgezondheid. Ik wil graag vitamine C gaan nemen, maar twijfel of ik nou accorbylpalmitaat poeder moet halen, of zelf moet maken met palmolie en ascorbyl zuur/ascorbine zuur (welke van de twee is mij niet duidelijk, weet jij het? Of is het hetzelfde?)
 
Wat super zeg, dat geeft hoop! En het idee dat je op de goede weg zit.
Kom je uit de buurt van Hilversum? Ik woon er.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.156
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan