aardingslaken wie heeft hier ervaring mee?

Grounding or earthing: How your body generates electricity

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/03/01/body-electricity-grounding.aspx?e_cid=20140301Z2_DNL_art_2&utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=art2&utm_campaign=20140301Z2&et_cid=DM39901&et_rid=441941916

Tanden poetsen met keltische zeezout helpt nog meer voor het positieve aardingseffect: zie filmpje van janse bij 1 uur 13 min.

Marijan: het kan ook zijn dat je een ontgiftigingsreactie kreeg op aarding: in eerste instantie zijn er meer mensen die gelijk aan het ontgiften slaan door aarding.

Ik zit flink te ontgiften door o.a. het aarden tot op het punt dat ik snachts niet meer goed slaap:-(

Ik voel mijn nek bijvoorbeeld (lymfeklieren) in de ochtend.

En mijn spijsvertering heeft het wel moeilijk de eerste uren als ik ga slapen.

Ook: alsof mijn bloed ergens last heeft en dan neem ik savonds nog een glas water met natriumbicarbonaat en dat lucht ook op.

Misschien moet ik gas terugnemen met die aarding.

Ik had er al over gelezen dat iemand goed ging op een bandje om haar pols dat geaard was: http://earthinginstitute.net/earthing-for-lyme-patients-go-slow/

Maar toen die persoon in een soort aardingsslaapzak ging slapen zoals deze bijv. http://www.earthingnederland.nl/earthingrecoverybag : toen was het veel te veel van het goede voor haar ineens.

Mijn vriend wordt sinds de aarding ongeveer steevast een uur eerder wakker en dan telkens ook op hetzelfde tijdstip.

Voor mij ging het in het begin ook te hard. Met name mijn schildklier ging erg aan de slag zodat ik niet meer kon slapen. lag de hele nacht wakker. Voelde wel de energie door mijn lichaam stromen. Ik heb een tijdje met een extra deken op het laken geslapen, zodat ik langzaam kon wennen. Nu ik mijn medicijnen naar beneden heb bijgesteld (heel blij mee) gaat het supergoed. Slaap heel snel in en wordt minder vaak wakker. Mijn partner die de reputatie van een langslaper heeft, wordt nu ook vroeger en uitgeruster wakker.

In mijn voorstel mail schreef ik over mijn "nachtelijke wc avonturen". Ik ben er nu zo goed als zeker van dat dit ook ontgifting was door geaard slapen. Alle andere mogelijke boosdoeners een tijd niet genomen en vervolgens langzaamaan weer geïntroduceerd. Dit gaat prima. Vandaar dat ik dus toch denk dat de diarree veel te maken had met aarden.

Vind het nog steeds heerlijk om geaard te slapen. Die energiestromen zijn heel herkenbaar en heerlijk :-).

Ook slaap ik beter en dieper en word voor de wekker al uitgerust wakker....

Maar voor mij is het allergrootste voordeel dat ik geen dooie vingers (syndroom van Raynaud) meer heb sinds ik geaard slaap! Daar had ik mijn hele leven al last van, vooral bij vochtig weer. Dan was het 3 tellen buiten en gelijk dooie vingers. Dat is nu verleden tijd. Heel soms heb ik nog 1 dooie vinger (half), maar dat is nu echt een zeldzaamheid! Duidelijk dus dat de doorbloeding erg is verbeterd, blij mee!

Lievergezond,

ik dacht de eerste paar dagen dat slapen op het aardingslaken me beter en dieper liet slapen,

het probleem van een snurkende man naast mij laat me toch een aantal keren op een nacht wakker worden, ene nacht wel en de andere nacht niet.

Eerst had ik het laken op de aarde van het stopcontact gezet en na een week de grondpin gebruikt (in de tuin)

Ik kan er nu eigenlijk niets zinnigs over zeggen, ruim 2 weken verder, zou dan toch nog wat langer moeten proberen, wat ik ook ga doen, dus misschien nog een aanvulling over een tijdje.

Ik heb zelf ook zo'n laken. In het begin sliep ik er ook dieper door en hoefde ik ook niet meer naar de Wc snachts. Dit was echter wel van korte duur, Ik kreeg daarna last van mijn gewrichten, m'n knie zat zelfs een keer helemaal vast en kon hem amper bewegen. Ik ging ook raar dromen en werd voortdurend zwetend wakker. Mijn lichaam begon ook te vibreren, heel vreemd!

Ik las ik op dit forum dat het ook als een soort antenne kan werken niet best naar mijn idee. Hij zat bij mij ook in het stopcontact en ik heb hem ook op de bliksemafleider gebruikt :D

Hallo allemaal,

Wie is het testen zat en wil af van zijn / haar aardingslaken? In dat geval zou ik het graag over willen nemen. Ik wil het zelf eens uitproberen na er veel over gelezen te hebben, maar wil er zonder te weten of het wel echt werkt niet teveel aan uitgeven.

Mijn probleem is dat ik vaak veel te vroeg wakker word (3:30 à 5:30), waarna ik niet meer kan doorslapen. Ik ben er ook achter gekomen dat er één dak verderop een zendmast is neergezet. Lekker, hoor... :/

Hoop dat iemand dit leest en me een laken kan verkopen. Of uitlenen!

hoi TheCeleste, eerst kon je via www.aardjezelf.com een tijdje op proef zo'n laken gebruiken.

Je kunt degene van die site vragen of het nog mogelijk is.

Ik heb hier geen geaarde stopcontacten in huis. Hoe doe je dat met een snoer naar buiten? Raam altijd een stukje open houden, dag en nacht? En hoeveel meter is dat snoer?

hoi Alexandra, je kunt een lang gat boren door de muur misschien?

Maar het type snoer waar het over gaat is wel dusdanig dun dat je het raam zo wel dicht krijgt.

Je kunt deze vragen ook stellen aan bijv. de persoon van www.aardjezelf.com

Lange snoeren: ik dacht 12 meter bijv.

Je kunt het snoer ook aan de verwarming vastklemmer: dat is mijn oplossing.

Niet de meest optimale oplossing misschien (althans dat las ik van de hand van Ron Fonteine), maar ja.

kun je dat aardingslaken ook niet vervangen door aardingsoefeningen?

Of bij een ijzeren bed het bed te aarden of te vervangen door een bed met houten poten?

hoi naief aarding is vooral belangrijk tijdens je slaap.

Daarmee behaal je de grootste winst.

Dat heeft te maken met je autonome zenuwstelsel: die heeft dan de overhand en die wordt te veel tegengewerkt als je niet aardt tijdens je slaap.

Aangezien alles energie Lievergezond is, is dat aardingslaken misschien niet nodig voor iemand die op een andere manier goed kan aarden.

En als je bed geaard is, kun je misschien ook dat dure laken overslaan.

Hoi naief je kunt in elk geval geen aardingsoefeningen doen tijdens je slaap.

En je ledikant aarden: dat zal zeker helpen, maar misschien dat het matras weer niet genoeg doorgeleidt van zichzelf?

Quote:
Hoi naief je kunt in elk geval geen aardingsoefeningen doen tijdens je slaap

Nee, maar dan kan het wel doorwerken

Deze rijst werd ook 's nachts met rust gelaten http://higherperspective.com/2014/01/scientific-proof-thoughts-intentions-can-alter-physical-world-around-us.html?utm_source=DMT

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan