Ik heb 4 weken geleden een aardingslaken gekocht. Ik was eerst naar de lezing geweest over aarden in Soest, en was snel overgehaald dit eens uit te proberen. Heb last van langzame schildklier, uitgeputte bijnieren, ´straling´. Al wel veel minder dan een paar jaar geleden oa door mijn voeding aan te passen, maar merk dat de afgelopen tijd 2 zaken mij enorm hebben geholpen en dat is intermediat fasting en het aardinglaken. Ik eet tussen 12 en 1 de eerste vloeibare maaltijd ( kokosolie, slagroom, yoghurt, bessensap, chlorella, rauwe eieren enz) en zo tegen half 4 soep of zo en dan om half 7 avondmaal. Mijn vermoeidheid is daarmee enorm afgenomen, geen middagdip of uitputting na een lange werkdag. Maar sinds het aardingslaken erbij kwam heb ik echt energie!! Ik voel gewoon dat het enorm oppept. Schildklier ging in het begin enorm hard aan de slag, moest even mijn medicijnen bijstellen, maar slaapkwaliteit is enorm verbeterd. Ik zou niet meer anders willen. Het laken helpt ook als er een ander laken overeen zit,maar werkt beter als je direct huidcontact hebt.