aardingslaken wie heeft hier ervaring mee?

Beste allemaal en Wim. We wonen in tweewoonst en onze buren hebben wifispots overal. Er is al gemeten op wifistraling en er was langs de zijmuur met buren veel straling. Ik zelg heb veel klachten, zoals: nek, spieren, oorsuizen en vaak moe opstaan. Ik slaap wel aan één stuk 8 uur. We slapen op aardingslaken, geaard op stopcontact. Ik lees hier dat een aardingslaken of mat ook extra straling kan aantrekken. De voltmeter zonder en met aarding gaat van 3.5 naar nul volt, maar ik denk dat dit een slechte meting is qua stralingsopname op mijn lichaam. Zou een Klamboe over ons bed een oplossing kunnen geven? dit ipv de muren te verven met speciale verf etc etc. dank voor elke reactie, gr Roel

Vroeger aardlakens gehad en dat werkte toen goed.
Nu werkt dat helaas niet meer omdat er zoveel wifi en Gx straling is.
Met een aardlaken onder je wordt je dan inderdaad een antenne en dat is niet fijn.
Een alternatief kan een aardslaapzak zijn, maar dan is je hoofd/gezicht niet vrij van straling.
Je kunt je slaapplek ook omgeven met staalplaaten van 0,5 of 0,75 mm en die dan aarden.
Het blijft een schier onmogelijke taak om straling goed af te blokken, maar de beste stralingafblokking is die bevestigen aan de buitenzijde/buurmuren van je huis.
Geaarde radiatoren en een raamwerk van koperen buizen trekken ook veel straling weg.

Vroeger aardlakens gehad en dat werkte toen goed.
Nu werkt dat helaas niet meer omdat er zoveel wifi en Gx straling is.
Met een aardlaken onder je wordt je dan inderdaad een antenne en dat is niet fijn.
Een alternatief kan een aardslaapzak zijn, maar dan is je hoofd/gezicht niet vrij van straling.
Je kunt je slaapplek ook omgeven met staalplaaten van 0,5 of 0,75 mm en die dan aarden.
Het blijft een schier onmogelijke taak om straling goed af te blokken, maar de beste stralingafblokking is die bevestigen aan de buitenzijde/buurmuren van je huis.
Geaarde radiatoren en een raamwerk van koperen buizen trekken ook veel straling weg.
Wat denk jij van een Klamboe rond je bed, kost wel wat maar is misschien wel doeltreffend en gemakkelijk te monteren.

Deze snap ik even niet hoor.
Slaap zelf al jaren geaard en heb het idee dat het me goed doet. Laken is aangesloten op cv. Moet er wel bij zeggen dat er hier niet heel veel straling binnenkomt (platteland) en mij eigen eco-wifi 's nachts altijd uit is.

Ik heb jaren een stralingslaken gebruikt, nu aan mijn dochter gegeven we wonen nu in een stralingsarm gebied. Ik ben stralingsgevoelig net als iedereen als het extreem wordt maar dat is niet 1-2-3 te benoemen in ervaring als je overal mee experimenteert op het gebied van gezondheid

Ik ben geen expert, maar hoor veel ervaringsverhalen van mensen die hartstikke (over) gevoelig zijn. Klamboe heb ik begrepen kan ook een kooi worden waar de straling in wordt vastgehouden, vooral als je bed niet geaard is.
Ook een aardingslaken moet goed worden geaard, is je stopcontact niet goed geaard blijft het inderdaad "hangen" of trekt het juist aan, aarde zit tegenwoordig ook vol met kabels en de pin moet diep in de aarde 1 meter.
De voltage meter zegt inderdaad niks over EMF

Van binnenuit jezelf en je zenuwstelsel sterk maken, apparaten uitzetten, blote voeten buiten lopen zie ik als beste lange termijn oplossing.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan