actinische keratose

• Onderwerp starter Onderwerp starter Snah
  • Startdatum Startdatum
Beste Binq, bedankt voor je berichtje.
Extrasystolen zijn hart overslagen. Het stopt en haalt het dan in met een extra zware slag. Schijnt allemaal ongevaarlijk te zijn maar heeft wel met de aansturing te maken dus hersenen/impulsen.
Levertraan alle soorten kreeg ik op geen enkele manier weg...
Alle afspraken die ik heb zijn een opgave voor mij ik moet daar op tijd zijn, ik moet er rekening mee houden, als de auto maar niet kapot gaat onderweg etc...Het lijkt wel ofdat ik niet van huis weg durf. Ik moet zeggen dat ik hier lokaal in spanje nauwelijks iets biologisch kan vinden of zonder E nummers helaas. Heb nooit iets voor mijn bijnieren gebruikt.

Hoi Snah,

Ja ik had inmiddels gelezen wat het was idd. Lijkt mij allesbehalve fijn. Ben je ook niet bekend met bijnieruitputting? En dat door bijnieruitputting je schildklier ook over en/of onderactief kan reageren?
Kn je wel orgaanvlees eten? Of krijg je dat ook niet weg?

Ik die nu zomaar een aanname dat ik vermoed dat je ook geen sole neemt van keltisch zeezout?
En bottenbouillons? Dat je diarree hebt kan heel goed komen door maagzuur tekort. Ben je daar bekend mee?

Het is wel een hele hoop stress wat je hier schrijft. Heb je zelf het idee dat die bloeddrukverlager iets doet?

Hoi Snah,

Ik heb daar geen problemen mee.
Ik weet niet wat je mij vragen wilt, maar ik zeg wel dat ik geen diëtiste ben of een deskundige. Afhankelijk van je vraagstelling wil ik je dat wel mee geven. Ik snap ook dat het hier soms veel info is en je kreeg een heel vragenvuur van mij. Sorry daarvoor. Wil je best helpen buiten het forum om. Wel wapf gerelateerd dan.

Ik denk dat Mike of Elkedageenei dat wel kan regelen.

Zou crataegus ( meidoorn ) iets voor je kunnen zijn ? Dat heeft invloed op En je bloeddruk en op je hartritme.

Hoe neem ik mijn levertraan in?
Ik maak een beetje limonade met appeldiksap, neem een slokje en spoel daarmee mijn mond, zodat het allemaal lekker zoet is en neem dan een lepeltje levertraan.
Mond stil houden zodat je de levertraan niet proeft , een slokje limonade erbij en doorslikken. Werkt feilloos.

Hoge bloeddruk en hartslag.
Als ik thuis ben heb ik geen last van hoge bloeddruk maar wel als ik afspraken heb en me een beetje gehaast heb.
Ook van de schildklier en slechte darmen kun je stres krijgen heb ik al heel vaak gelezen.
Ik heb ook een periode gehad dat ik me extreem gestressed voelde zonder aanwijsbare oorzaak. Gewoon allemaal omdat mijn lijf niet in orde was. Heel irritant trouwens.

Ik heb zelf een bloeddrukmeter gekocht en heb voor de grap een tijdje gemeten en aantekeningen gemaakt. Niets aan de hand.
Laatst een onderzoek bij de VU was de bloeddruk ook te hoog, ik kreeg een berichtje van de huisarts dat ik langs moest komen. Niet gedaan ik kan tenslotte zelf meten. of ze adviseren bloeddrukverlagers. Ga ik dus niet slikken. Wat moet ik met al die bijwerkingen? Ik geloof al lang niet meer in al die reguliere medicijnen.
Laatst was er iets op de duitse TV over maagzuuurremmers. Het was nog erger dan ik ooit erover had gelezen.
Die bloeddrukmeter is regelmatig voor weinig geld in de aanbieding bij Kruidvat.

Beste Liesje, ik heb zelf een bloeddrukmeter en zie ook dat wanneer ik belangrijke afspraken heb dat mijn bloeddruk hoger is dan normaal maar op onbelangrijke dagen en ik heel de dag kan doen waar ik zin in heb alles binnen de norm is. Dus het komt van een abnormaal gevoel van veratwoordelijkheid wat te maken heeft met geld en perfectie. Ik ben helemaal niet van de medicijnen maar soms ontkom ik er niet aan omdat ik al gestresst opsta en dan moet de dag nog beginnen en pak ik wat middelen die direct werken want de alternatieven helpen niet. Als iemand roept Aloe vera of meidoorn weet ik nog steeds niet in wat voor hoeveelheden....Ook CBD olie(savonds 3 druppels 10%) gebruik ik of THC olie(mijn voorhoofd insmeren) maar heb geen idee of het wat doet in de hoeveelheden die ik gebruik. Ik weet zeker dat het met een onbekende stress te maken heeft en ik weet niet waar dat vandaan komt, maar als ik alcohol neem is alles ineens veel rustiger en zonder problemen en vind ik alles weer leuk om te doen. Dan is de stressdrempel ineens een heel stuk lager...

Aloe vera kun je een plant kopen en gewoon een stuk blad afsnijden en het binnenste gebruiken.
Is pure gel. Heb het zelf nooit gedaan.
Is je schildklier wel eens getest? Als je googeld naar stres en schildklier komt er een hoop te voorschijn.
Smorgens direct bij het wakker worden temperatuur opnemen is een goede indicatie. Het moet onder de arm maar doe ik nooit. gewoon rectaal is altijd 36.2 bij mij.

Hallo allemaal, nog even een terugkoppeling van mij omdat ik nu een paar keer dit recept heb gebuikt tegen mijn actinische keratose en er hele goede resultaten van heb. Ik heb het nu 3x 4 dagen gebruikt en het is helemaal weg en heel rustig gebleven. Ik hoop dat het zo blijft en anders smeer ik het mengsel er weer eens 3 of 4 dagen op. Niet heel de dag maar alleen savonds 2 uurtjes of ik laat het snachts zitten. Hopelijk werkt het voor meerdere mensen op dit forum.
grt Snah

https://demannergesund.com/15556/10-nachgewiesene-haupthilfsmittel-fur-aktinische-keratose/

Appelciderazijn en aubergine als een veelgebruikt middel tegen actinische keratose. Met de eenvoudige stappen kunt u uw natuurlijke aubergine-crème thuis bereiden.

Type toepassing

Plet een middelgrote aubergine op de juiste manier.
Zodra de stukjes verfrommeld zijn, doe je de inhoud in een pot en voeg je er wat appelazijn aan toe.
Zorg ervoor dat de inhoud bedekt is met het azijnmengsel.
Plaats het mengsel vervolgens 3-4 dagen in de koelkast. Zodra de kleur van de azijn donker wordt, kun je ermee beginnen.
Neem een wattenstaafje en dompel het in het mengsel en breng het aan op de huid.

Fantastisch, gaaf dat je iets hebt gevonden en dit met ons wil delen. Daar is dit forum voor!

Mike

Hi Snah,

Wat goed dat je eindelijk iets hebt gevonden! En al resultaat na een paar dagen gebruik ervan ??

Het kan inderdaad overgaan in plaveiselcelcarcinoom…huidkanker.

Dat heb ik inderdaad gehad.
Toen is het in het Avl weggesneden.
Paar jaar geleden weer zo'n plekje gehad. Bewerkt met zwarte zalf. Is nu alleen een litteken ipv een deuk die ik heb overgehouden aan e ingreep in het AvL..

Overigens nu ik in Spanje woon met heel veel zon smeer ik alleen maar kokosolie, en ga nooit in de zon liggen bakken alleen maar mijn dagelijkse dingen doen. Ik verbrand nooit omdat ik al een redelijk bruine huid opgebouwd heb. Niemand hier van de lokale inwoners smeren zich in en staan hele dagen in de zon te werken en mankeren niets ook de oudjes hier hebben geen huidkanker en ze roken en drinken enorm elke dag...wellicht toch de enorme stress in NL die alle gezondheids problemen kan veroorzaken....

Je kunt het beste zoeken op google wat het is. Het wordt Via Via verkocht omdat het niet in de winkel mag.
Ja de zonnebrandcreme kan de oorzaak zijn. Hoewel het bij mij nou juist op een plek was die ik al niet insmeerde.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan