Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
In aanvulling op hierboven:

Yin-Yang, mannelijk- vrouwelijk.

Complementeren van het vrouwelijke en het mannelijke op elkaar.

Kan het ook zo geduid worden: het vrouwelijke/aardse in de mens en het mannelijke/hemelse/spirituele in de mens. Elk mens bestaat uit lichaam en geest, dus yin en yang. Zelfs de oorlog nu (wwg1wga!) is een overwinning op aards niveau en een overwinning op spiritueel niveau.

Dorothé

"Moeder aarde staat gelijk aan Satan"

Ik vind dit wel een gewaagde uitspraak, maar wel een spiritueel interessante stelling. Is het God (de schepper) die Satan creëerde? Waarom zit er dan zoveel perfectie in de natuur?

Er zijn zeker Satanische energieën actief, en ik sluit niet uit dat leven als einddoel heeft om terug te keren bij God en we dit meemaken doordat we God ooit verloochend hebben, maar maakt dat moeder natuur Satan?

Ik denk dat Dorothe het wat cru formuleert. Naarmate het objectieve creatiepotentieel in energie verlaagt materialiseert het zich in subjectieve dualiteit. Deze is echter nog steeds een goddelijke expressie. Perfectie in de natuur bestaat niet in metafysische zin, aangezien de natuur voortdurend op zoek is naar equilibrium en dit nooit vindt. Dit komt omdat de perfecte eenheid een twee-eenheid is geworden van tegenovergestelde polen (elektriciteit en magnetisme) die elkaar aantrekken (elektromagnetisme) maar elkaar nooit 100% weten te vinden. M.a.w.: perfectie moet gedefinieerd worden in deze zin als immaterieel, non-dualistisch en objectief, een veel hogere trilling dan hier op aarde. De natuur is imperfectie op zoek naar perfectie.

Juist vaneege deze imperfectie zien satanisten de lagere, materialistische trilling als hun speeltuin. Zij willen geen twee-eenheid, maar tweespalt/tweedracht, zodat er helemaal geen zucht naar equilibrium plaatsvindt en alle aardse levensvormen in hun ascensie/evolutie belemmerd worden. Zij zien de natuur als maakbaar en spelen dan ook voor God door allerlei chimera's te creeren d.m.v. krankzinnige DNA-kruisingen en -experimenten. Zij ontkennem de bezieling van het leven en bewustzijn en proberen daarmee de weg terug naar God door te snijden. Uiteindelijk zijn ze met hun gestoorde God-complex niets meer dan slechte imitaties van God.

Mike

Ja, dit moet je niet te zwaar opvatten, het is op metafysisch niveau. De aarde (moeder aarde) is van de ene kant geweldig, prachtig. Van de andere kant zitten we door te materialiseren op een lager niveau van frequentie. We zijn dus imperfect. Prima, dat komt door de zondeval (uit de hemel, ook metafysisch) en maakt onze menselijkheid uit. Alleen hoe lager de frequentie, hoe slechter de species. ja, en om er maar een naam aan te geven, hebben ze het Satan genoemd. Daarom heten die slechte creaturen ook Satanisten.

Dorothé

Mike,

Ja jij legt het natuurlijk mooier uit. Klopt beter hoe je het zegt, maar uiteindelijk wilde ik dat er wel mee aanduiden. Goed dat je het nog over dualisme en dualiteit hebt, want dat is inderdaad een onderscheid en daar heb jij het heel vaak over gehad.

Dorothé

Wat ik me toch afvraag, en ik denk dat we dit op dit moment nog niet weten, of de Cabal menselijk is of niet.

Helaas zien we dat heel veel mensen hieraan meedoen, kijk maar bv. naar de mensen van Hollywood en de Show-business. Dat zijn toch echt wel mensen.

Waar is het moment dat dualiteit (samenwerken) omdraait in dualisme (tegenwerken)?

Kan men zeggen dat dat optreedt op het moment dat men bewust aan kinderhandel meewerkt en dus weet wat men doet?

Als de Cabal menselijk is, is ze dus op zo'n lage frequentie aangekomen dat ze zo te zeggen duivels zijn.

Als ze niet menselijk is, wat is ze dan?

Hoe dan ook, we moeten op spiritueel niveau leren deze oorlog te winnen en dan definitief, zodat er nooit meer iemand op zal staan en dit gehele circus weer opnieuw begint.

Dorothé

ik krijg bij dit soort uitleggen het idee dat de mensen die alleen maar willen bidden, knuffelen en hartjes uitzenden op het juiste spoor zitten. De trilling van de aarde verhogen.

Ik heb begrepen dat dat dan op spiritueel niveau helpt. Op aards niveau moeten we toch echt wel in actie komen, bv. vredig protesteren en burgerlijke ongehoorzaamheid, om dat pleps op te ruimen.

Dorothé

Een nieuwe video van Charlie Rankin: IS A GLOBAL FAMINE COMING? | China Is In Trouble. Big Trouble.

Dick

Interessante, knappe uiteenzetting, Mike. Ik heb geprobeerd om er een speld tussen te krijgen, maar de wijze waarop je het geformuleerd hebt, staat het als een huis. Hoe en welke trilling verhoogd en hoe deze zich uit in het menselijk bewustzijn gaat boven mijn pet, maar ik vind de opmerking van naief passelijk voor deze tijd. Eveneens de reactie van Dick waarbij expliciet het aardse, en zeker niet minder waardevol omdat voedsel nou eenmaal mede basis voor ons bestaan vormt, benadrukt wordt. Voorlopig hou ik het persoonlijk meer bij het aardse en het innerlijke kompas, want hier zijn we wel ontzettend van vervreemd door alle technologie en constante stimuli.

Interessant genoeg past deze dialoog ook tussen Julian's Rum en een andere Twitteraar in dit plaatje:

Wat mij betreft de spijker op z'n kop!

Mike

Ik kan me hier ook heel erg in vinden. Het sluit ook aan op de meer libertarische gedachtegang van de Founding Fathers van Amerika. Ik kan me hier persoonlijk heel erg in vinden omdat het dicht staat bij de natuurlijke mensheid. Vroeger, toen we allemaal nog diverse Germaanse stammen waren, was het geheel ook veel meer gebaseerd op vrije allianties die relatief vreedzaam met elkaar handel dreven en kennis uitwisselden.

Goed dat je de Founding Fathers erbij haalt! Zij schreven de 'unalienable rights' op die door God gegeven waren, de grondwet verschaft je geen rechten maar vermeldt de rechten die je al vanaf je geboorte automatisch had. Daarom zeiden de Founding Fathers: We hold these truths to be self-evident, deze waarhenden moeten als vanzelfsprekend beschouwd worden. Tegelijkertijd erkenden de Founding Fathers dat de mens , de materie, feilbaar is en dus zijn er waarborgen in de grondwet ingebouwd, zoals de scheidng der machten en het Electoral College. Zij waren niet zo naief om te veronderstellen dat er geen machtsmisbruik zou plaatsvinden. Zowel de perfectie van God als de imperfectie van de mens zijn beschreven in dit verlichte document uit 1776.

Mike

Toch zie je dat deze beginselen ook al zijn vastgelegd in bijvoorbeeld de Magna Carta uit het jaar 1215. We hebben hier te maken met een steeds terugkerende thematiek van vrijheid vs tirannie.

de grondwet verschaft je geen rechten maar vermeldt de rechten die je al vanaf je geboorte automatisch had
Dit komt opeens bij mij heel erg binnen. Ik weet dat allang, maar soms komt het echte kwartje ineens later, door wat...ik weet het niet.

Het zijn geen grondrechten door iemand opgesteld en aan ons gegeven, maar rechten die we als mens gewoon hebben.

Ik weet dat er in oorlogssituaties of andere vreselijke situaties, aan deze rechten getornd mag worden, maar alleen voor korte duur. Dus wat er nu gebeurt is onrechtmatig. En het gaat mij daarbij nog niets eens of alles op fake berust of niet, het is onrechtmatig.

Dorothé

Best een goed interview van Café Weltschmerz die ook op de FB pagina van Viruswaanzin werd gedeeld. Gaat over agenda 21 / 2030, mijlpalen (belangrijke jaartallen waarin dingen gebeuren) en de toekomst met Artificial Intelligentie.

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=GHEbNLvQ_MY

Altijd al alles willen weten over 2030 Agenda? Rypke praat u vanaf nu iedere week bij!
&feature=youtu.be

Tr5msjonz50oefls6xxyy6yzwkuadtd8s.jpg

Aan het eind van dit artikek zegt ze ar de meeste mensen deze shidt niet gaan overleven. Ik krijg altijd een beetje jeuk als iemand zoiets zo stellig zegt. Wat denken jullie?

https://hetnieuwebrein.nl/satan-in-het-onderwijs/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=blog_satan_in_het_onderwijs&utm_term=2020-08-19

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan