Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Deze geweldige video van Spiro maar even hier, nu Nederlands ondertiteld.

Deze beelden zijn afkomstig van het YouTube kanaal Spiro Skouras. In deze video uit juni 2020, doet hij verslag over de implicaties van de ‘Great Reset’ (de ‘Grote Herstart’) van het Wereld Economisch Forum en de Vierde Industriële Revolutie, die versneld worden ingevoerd na aanleiding van de coronacrisis.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=5eSrr1L3ic0&feature=emb_logo

Jammer van Elon Musk. Anderzijds, wie weet heeft ie andere bedoelingen dan wat er gezegd word en hij laat zien. Dit zijn meer Bill Gates taferelen. Wie weet laat ie hiermee de satanische plannen zien van de huidige macht. Al is het wel heel moeilijk aan te nemen na dit bericht.

Iig vanaf 1 uur en 17 minuten kijken

https://m.youtube.com/watch?feature=emb_title&v=1s4vWrHw3WY

Geweldige aflevering weer met Rypke!
Kan ook wel in het topic feminisme ;-)

Waarom weet een kraamzuster meer over gender dan een sociaal-wetenschapper? Rypke legt het u uit. Is staatsagressie het enige antwoord op mannelijkheid? Rypke heeft het ondervonden.
Een speciale uitzending voor alle mannen die door hun vrouwen onderdrukt worden!

Dank voor deze tip, Medusa. Wat een kennis en inzichten spreidt Rypke hier ten toon! Rypke vertegenwoordigt een nieuw soort christelijke man, zoals je die al heel veel in Amerika ziet maar die hier in NL uiterst zeldzaam is. Hij is ook ongetrouwd, noemt zelfs het woord 'monnik'. MGTOW monk? Ik zou heel graag zo'n soort verhandeling van hem willen zien over vrouwen!

Mike

Net de uitzending hierboven met Rypke bekeken , echt één van de beste interviews die ik sinds lange tijd gezien heb , gr Assie

Een van de krachtigste inzichten die Rypke naar voren brengt in dit interview is dat plichten boven rechten staan. Aan plichten hangen nl. verantwoordelijkheden, aan rechten niet. Alles begint en eindigt met persoonlijke verantwoordelijkheid. Daarom zijn er ook 10 GEBODEN, niet 10 rechten. Zoals Rypke stelt: je MOET eerst iets van God voordat je meent aanspraak te kunnen maken op bepaalde rechten. We zien vandaag de dag dat iedereen meteen roept om zijn/haar 'rechten' maar hier geen plichten tegenover stelt, wel de lusten maar niet de lasten dus.

Dit leidt mij tot de conclusie dat in de wettelijke hierarchie we een verkeerde eerste en tweede plaats hebben, nl. mensenrechten boven grondrechten. Grondrechten zijn een seculiere vertaling van de 10 geboden, opgetekend in een grondwet. Deze zouden BOVEN mensenrechten moeten staan, omdat een grondwet zoals rechten als plichten toekent aan mensen en mensenrechten al inbesloten zijn in het gelijkheidsprincipe dat een grondwet aan mensen toekent.

Internationale mensenrechtenverdragen zijn een creatie van de elite, zodat ze onder het mom van 'mensenrechten' de grondwet kunnen passeren. Een goed voorbeeld is het dragen van hoofddoekjes bij de politie. De grondwet kent een scheiding der machten, wat inhoudt dat de politie neutraal en onafhankelijk dient te zijn. Het College van de Rechten van de Mens (ook al zo'n wangedrocht opgericht door de bestaande machten) betoogde echter dat het dragen van een hoofddoekje een 'mensenrecht' zou zijn. Op deze manier kunnen ze middels internationale 'mensenrechten' de grondrechten van natiestaten overrulen. Een natiestaat hoort dan ook altijd boven een internationale superstaat als de EU te staan!

Mike

Mensenrechten zijn in principe ook vrij subjectief en onderhevig aan de tijdsmoraal. Want wat is dat juist ? Je kan er internationaal een consensus over vinden maar juridisch afdwingen is andere koek. Alleen natiestaten bezitten immers een grondwet waarin die al dan niet vervat zijn.

Dit geeft natuurlijk wel een probleem als een land zijn grondwet wil aanpassen in het nadeel van 'mensenrechten' want een grondwet aanpassen kan zowel in postieve zin als negatieve. Je hebt immers altijd wel sociopaten die de mensen zover krijgen om afstand te doen van essentiele vrijheden. Ga ze dan nog maar is aanvechten.

In principe komt het er dus op neer dat mensenrechten een mooi ideaal is, maar je kan er internationaal eigenlijk niets mee omdat er niet zoiets bestaat als een wereldgrondwet, althans niet volgens het land-recht.

Gelukkig is het maar een Conspiracy Theory, not!
https://de-ware-wereld.nl/2020/09/09/schokkend-implanteerbare-5g-nanotech-biosensor-al-vanaf-2021-in-covid-19-vaccins/amp/

Over vaccinaties en hydro-gels.

Bovenstaande artikel vond ik op LinkedIn en de website waar dit artikel staat is https://www.de-ware-wereld.nl

Ik kende deze site nog niet en er staan interessante pro-Trump artikelen op. Helaas zie ik ook een artikel (in het hoofdmenu) over de vlakke aarde theorie. Daar geloof ik dus niets van! Alle planeten zijn rond, de zon en maan zijn rond, of in elk geval bijna. Maar de aarde zou dan plat zijn? Geloof er niets van.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan