Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Volgende keer wil ik er ook heen.
Ben nu z'n boek 'Infinite love is the only truth, everything else is illusion' aan het lezen.

Wel een lange zit zeg. Hoe ziet zo'n dag er ongeveer uit?

Mark

Ja, nu heb ik toch wel een beetje spijt dat ik niet gegaan ben. Volgende keer (wanneer??) ga ik ook.

Interessant allemaal. Ik hoop dat het weer op YouTube komt - ik heb al vele uren deze man aangehoord.

Ik ben dus nu met zijn actuele boek bezig: Fantoomzelf
http://www.earth-matters.nl/11/13052/verborgen-nieuws/fantoomzelf.html
en heb het verhaal over wat en wie wij eigenlijk zijn gelezen. Ik heb ook al een Duits boek van hem :Die Wahrnehmungsfalle https://www.amazon.de/Die-Wahrnehmungsfalle-Teil-Mumpitz-ALLES/dp/3943238407, maar daar gaf hij een niet zo duidelijke uitleg.
Nu begrijp ik het beter. Die man is echt geweldig- fantastisch. Mijn hoofd is vannacht de gehele tijd doorgegaan over het thema.

Ik kan me dus goed voorstellen Muis dat het geweldig was, een complete eye-opener.

Ja, zulke mensen zijn goud waard.
Mike, en jij bent er ook zo ene. Ik ben er spoedig bij in Steyl.

Dorothé

Ja wel 3x pauze (2x half uur en 1x een uur). Maar het is echt veel zitten haha. Toch verveelt het helemaal niet.

Ik zou ook best een keer naar David Icke willen, al heb ik al zoveel lezingen op youtube gezien waarin hij steeds vrijwel hetzelfde zegt dat ik niet denk dat je iets nieuws krijg te horen.

Zijn verhaal veranderd steeds een beetje, eerst the moon-matrix nu the moon-saturn-matrix.

De censuur op Facebook en twitter wordt steeds erger, nu "fake news" wordt aangepakt.
Ik zit alleen op twitter en raad eens wat in ieder geval 2 accounts die ik volgde gemeen hadden? Juist, kritiek op Israel/Zionisme.
En dat mag natuurlijk niet, want dan word je meteen uitgemaakt voor een
20tjaj7.jpg

En dat terwijl het echte fake news volop te zien is.
Zie hier een documentaire van John Pilger over de oorlogspropaganda gebruikt in de recente geschiedenis en de rol van de media hierin.

Mark

Ik zie dat er wat is weggevallen in m'n vorige post. Er zijn dus 2 twitter accounts verwijderd die ik volgde. 1 is er alweer terug onder andere naam.

Mark

Bedankt Mike,
ik zal het eens bekijken.

Ik las ook over Signal, waarmee je versleutelde berichten kan sturen en gesprekken kan voeren:
https://whispersystems.org

Mark

Gezien het feit dat menige 'alt right'- persoonlijkheid naar Gab overstapt lijkt dat me de meest logische keuze.

Mike

Het zou allebei kunnen: Gab als vervanging/aanvulling voor twitter en Signal als vervanging voor iMessage/Whatsapp/Skype/Viber.

Mark

In zijn boek spreekt D. Icke ook over Rupert Sheldrak: Science Set Free

Het is gewoon ongelooflijk wat D. Icke allemaal beschrijft over de illusie van het zijn, tijd bestaat niet, ruimte bestaat niet, alles zijn golven en energie....
Mijn hoofd duizelt ervan. Natuurlijk heb ik deze info al eens gehoord en gelezen, alleen wil ik nu dat hij ook echt door mij begrepen wordt. Dat het kwartje echt valt en niet alleen maar van dat ik het lees, maar dat ik het begrijp.

Dorothé

Over Icke; die gast haalt wel een hoop geld binnen met z'n shows en boeken etc.

Dat vind ik toch wel iets tegenstrijdigs hebben. Dat je veel moet betalen om hem te horen spreken. Hij wil toch dat de wereld ontwaakt, maar alleen als je geld hebt kun je z'n verhalen horen.. Hmmm.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan