Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
En hier
http://nieuws.tpo.nl/2016/10/17/burgmeester-garmisch-partenkirchen-schrijft-brandbrief-wegens-problemen-asielzoekers/

Dorothé

Nederlandse vertaling (door Frank Knopers) van 'Vladimir Putin Meets with Members of the Valdai Discussion Club. Transcript of the Plenary Session of the 13th Annual Meeting which this year took the theme The Future in Progress: Shaping the World of Tomorrow.'

Zie http://marketupdate.nl/nieuws/geopolitiek/poetin-maak-marshallplan-midden-oosten/

Echt de moeite waard om in ieder geval de Nederlandse vertaling te lezen, maar de andere sprekers zijn zeker ook de moeite waard om in het Engels te volgen, en zeker de antwoorden die Poetin geeft.

Hier de volledige uitgeschreven versie in het Engels van Poetins toespraak, maar ook van de andere sprekers:
http://valdaiclub.com/events/posts/articles/vladimir-putin-took-part-in-the-valdai-discussion-club-s-plenary-session/

Over the three-day event, 130 experts and political analysts from 35 countries examined current issues concerning development of international relations, internal political organisation, the economy, demography, and technology.

The participants looked, in particular, at ways to mitigate the consequences of radical changes on the global political map and the crisis in democratic systems and their work, and discussed development roads for Russia-EU relations and what the global system might look like in 10 years’ time. Gepost 27 oktober 2016.

Hoewel in de verkeerde topic zeer interessant, sprout! Het gaat hier om een arische bloedlijn die zijn oorsprong zou hebben in India en/of Perzie, misschien wel ook Turkije. In Egypte zou deze oorspronkelijke bloedlijn ontstaan zijn. Dit zijn volgens de bijbel de afstammelingen van Ezau, die rood haar had. Je weet hoe ik er over denk, ik beschouw dit als een bloedlijn van albino's en dit zou ook verklaren waarom deze vervolgd werden en nog steeds worden in Afrika (wat ik overigens niet goedkeur). Ook interessant is om bevestigd te zien dat deze bloedlijn slechts enkele duizenden jaren oud is. Het blanke ras is helemaal niet 'ancient', zoals wordt gesuggereerd. Duidelijk is dat deze mensen weliswaar uitgewaaierd zijn naar o.a. Polynesie en Zuid-Amerika, maar zich toch vooral hebben verzameld in Europa.

Mike

Zit nu het tweede filmpje te bekijken. Toch ouder dan ik dacht, die roodharigen! Een totaal andere bloedlijn dan de Ariers uit centraal Azie, het midden-oosten en Europa? Ook de Noord-Amerikaanse indianen dachten dat de blanke Europeanen de terugkeer vormden van dit godenras. Er is nog zoveel wat we niet weten!

Mike

Iemand gehoord van Die Antwoord?

Poosje geleden al eens met verbazing ingedoken. Las er zojuist weer wat over, het satanisme in hun clips is overduidelijk aanwezig. Hoe kan zoiets aanslaan bij mensen en niet zien waar het echt voor staat?

WHO IS DIE ANTWOORD?
There’s a newer group on the hip hop scene named Die Antwoord. This South African rap group consists of the rapper named Ninja, his female partner Yo-Landi Vi$$er, and DJ Hi-Tek. I caught wind of the group and decided to watch a few of their videos and couldn’t help but notice all of the pervasive occult symbolism within. Let’s take a look at this hot garbage…

Hoewel in de verkeerde topic zeer interessant, sprout! Het gaat hier om een arische bloedlijn die zijn oorsprong zou hebben in India en/of Perzie, misschien wel ook Turkije.

Mike

Wat is het juiste topic? :-)

http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/2016/11/blik-lid-geworden-van-forum-voor.html

Ze zijn voor Thierry Baudet.
Ja, ik ook (en ik vind hem ook nog eens mooi :-) )

Dorothé

Laat maar eens weten hoe het was Muis! Ik ben wel benieuwd. Ik heb net zijn nieuwste Nederlandse boek (wat hij dus op zijn tournee gaat vertellen) binnen. Het neemt natuurlijk meer tijd in beslag om dit allemaal te lezen, maar lezen is sowieso een hobby van me, dus dat komt goed uit.

Maar het zou fijn zijn als je over de bijeenkomst kan berichten. Ik hoop dat er ook wel weer een filmpje over komt.

Dorothé

Nou waar te beginnen. Het was van 10.00-22.30. Echt zon beetje alles kwam voorbij, van vaccinaties tot chemtrails tot de saturnuscult etc etc. Het was echt heel interessant en zelfs het reptilianen/archonten verhaal stond voor mij in een ander perspectief. Behoorlijk aannemelijk. Ook over het gevaar van globalisering en de hele "gender" issues. Het moraal was toch echt wel om niet je kop in het zand te steken, maar met de juiste intenties te gaan staan voor wat je bent.

Mike hij benadrukte ook het punt dat wanneer je meer weet en je er maar stil over houdt ("wat zullen ze wel niet denken?" Etc.), je medeplichtig bent! Dat vond ik persoonlijk weer een mooie bevestiging.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan