Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Over Thrive schreef ik op 24 april 2015:

Zo bevat Thrive ook weer bepaalde waarheden, maar tegelijkertijd word je weer op het pad gebracht van buitenaardse intelligenties. Ja, bepaalde waarheden waarvan je niet eerder op de hoogte was zetten je aan het denken, maar je wordt ook misleid, omdat je vervolgens gelooft dat alles wat ze beweren klopt. Dit is het kenmerk van een ‘gatekeeper’ (poortwachter): als je voor de poort van de waarheid komt te staan, wijst-ie je de andere kant op.

Mike

Ik heb die Thrive nog niet bekeken. Als ik de zaak met buitenaards leven er dan uit selecteer als onwaar, is de rest dan toch wel goed?

Dan over die Ronald Bernard. het verhaal wat hij schetst zal zeker waar zijn. Wij weten onderhand ook wel hoe die zaken functioneren. Alleen, is hij echt tot inzicht gekomen of doet hij alsof? Dat is inderdaad steeds de vraag. Ik weet niet of ik dan weer ik het geld wezen zou gaan zitten, na al deze ellende. Ook raar dat hij er weer zo bovenop is gekomen en niet onzichtbaar geworden is??
Dit zet inderdaad aan tot denken en verder al die punten die jij ook opgenoemd hebt, Mike.

Dorothé

Vraag jezelf ook af waarom hij open en bloot zijn verhaal mag vertellen. Niets van wat hij vertelt had je zelf niet ook gewoon kunnen opzoeken op het internet. Dit geldt ook voor Thrive.

Mike

Ja, nogmaals, we kunnen het niet zeker weten, maar het zet wel aan tot vraagtekens. Ik ben bang dat dit vaak zo is met mensen die eerst in deze wereld zaten en daarna beweren eruit te zijn en dan net tegen die wereld vechten. Als ze dit zo openlijk doen (en als ze weer veel succes hebben) zit er inderdaad vaak een luchtje aan.

Dorothé

Vraag jezelf ook af waarom hij open en bloot zijn verhaal mag vertellen. Niets van wat hij vertelt had je zelf niet ook gewoon kunnen opzoeken op het internet.

Precies. En de manier van interviewen lijkt meer op therapie dan op kritische vragen stellen. Hij pinkt een traantje weg en alles is vergeven?

Ik heb zelf ook in die wereld gezeten, niet zo hoog in de boom gelukkig. Ik vind dat hij er veel te weinig expliciet afstand van neemt. En die blije bank... beetje vaag als je op die site kijkt, eigen munt willen ze scheppen, dus weer oude wijn in nieuwe zakken in mijn ogen.

Wat betreft Thrive:
die UFO's kan ik niet zoveel mee, maar dat komt alleen in de eerste helft voorbij. Ik had gehoopt dat het meer over natuurlijke energieën zou gaan waar de docu mee begon, maar het werd meer een samenvatting van de elite's agenda en wat er aan te doen. Niet veel nieuwe zaken, maar geen onzin. Hij gaat juist in op de totale controle die de elite wil bewerkstelligen via o.a. eugenics, en de machtstructuur die opgebouwd is door de elite.

Ik zie hier geen gatekeeper functie in. Als de docu was geëindigd met de UFO's als onderdeel om de mensen angst aan te jagen met als oplossing een one world government, dan was ik uiteraard afgehaakt. Maar dit was niet het geval. De oplossingen die worden aangedragen: het militaire budget halveren, weg met de Federal Reserve waardoor er vele miljarden dollars vrijkomen om onder andere armoede te bestrijden en positieve projecten te starten door burgers met daarbij een kleine overheid. Hierdoor ontstaan er meer vrijheden en rechten voor burgers. Iets wat nu alleen maar minder wordt.

Natuurlijk moet je goed opletten naar de info die op internet wordt aangeboden, zeker als je je nog niet veel verdiept hebt in deze materie. Sowieso ken ik maar weinig mensen of organisaties waar ik het 100% mee eens ben. Er zijn vaak onderwerpen die vermeden worden of juist aangesneden, waar ik vraagtekens bij zet. Zo ook bij Thrive met de UFO's, maar buiten dat is het een goede introductie van wat er gaande is in de wereld.

Mark

Ja, zo is dat ook Met Icke met zijn reptilians en archonten. Tja, daar denk ik het mijne van, vorm het als het ware om in illuminatie en vind de rest van zijn verhaal geweldig.

Dorothé

Nog een voorbeeld: net de collectieve aangifte getekend die in het verkiezingen topic staat. Die website bevat anti-Palestina en pro-Israel propaganda waar ik TOTAAL niet achter sta en is één van de redenen waarom ik nooit op de Zionistische PVV zou stemmen. Maar ik ben wel voor democratie, dus heb ik toch de aangifte ondertekend.

Mark

Ja. Ik zou wel eens willen weten wat deze mensen doen om zo oud te worden. In ieder geval niet iets wat ze ons aanraden en afdwingen.

Dorothé

Ik kan er nog niets over vinden. Wel lees ik dat hij 7 harttransplantaties gehad heeft !!!!
Dan was hij toch niet zo gezond. Misschien smeerde hij wel Becel.

Dorothé

Er zal wel een relatie zijn tussen warmte en meer bier drinken.

Klopt, dat is het enige wat verkoelt op een warme dag. Kan nauwelijks wachten!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan