Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
https://biflatie.nl/breaking/live-terrorist-steekt-erop-los-brits-parlementsgebouw/

Helaas kan ik op het nieuwe werk niet meer op het forum kijken. Maar de baan is wel heel erg leuk en leuke collega's. Wat een verbetering.
Ik kijk dan natuurlijk 's avonds op het forum en internet.

Dorothé

Goed om te horen Dorothé, fijn dat het zoveel leuker is.

Ik heb familie in Londen, 1 werkt t.o. Westminster.. was ook in Lockdown maar heeft niet goed kunnen zien wat er gebeurde. Dodental nu ca. 8 wat ik van ze hoor.

Er is helemaal niet veel over bekend gegeven. Ze willen misschien eerst zien wat er gebeurd is (en of ze ons misschien "iets op de mouw kunnen spelden").

Dorothé

En waarschijnlijk weer een false flag.
Net zoals die dronken, drugsgebruikende 'moslim' in Frankrijk laatst die uiteraard al op een terreurlijst stond.

Aanslag in Londen is precies een jaar na aanslag in Brussel overigens.

Mark

En waarschijnlijk weer een false flag.

Dat is ook altijd wat ik meteen weer denk dan.

LONDON ATTACK - FALSE FLAG

http://aanirfan.blogspot.nl/2017/03/london-attack-false-flag.html

Nou idd , sceptisch , ik zag een interview met een en omstander dan zie ik hem denken "zeg ik alles goed" .. misschien draaf ik daarin door.(volgens mijn vrouw iig wel) een schoon mes lag er op de grond. De datum schijnt ook met Skull and Bones te maken hebben.

Bijna alle aanslagen zijn false flag. We kunnen er verder kort of lang over zijn, maar voor 99% van de gevallen zijn moslims betrokken, en die ene keer dat het wel een westerling betreft is het vanwege afkeer/angst voor de islam. Denk maar aan Breivik of de beschieting van die moskee in Canada. Dit betekent dat er in onze samenleving veel problemen zijn met de islam. De oplossing is eigenlijk vrij simpel, zij hun stukje grond, wij het onze. In een dierentuin ga je toch ook niet twee diersoorten die niet goed met elkaar overweg kunnen in een hok opsluiten?

hankyan, het idee van een false flag is juist dat het moet LIJKEN dat een bepaalde groepering achter een aanslag zit. En sinds 9/11, toen de grootste false flag ooit werd uitgevoerd, begon de hele 'war on terror' pas goed in het midden-oosten, terwijl Saddam Hoessein en Bin Laden er niets mee te maken hadden. Andere belangen en agenda's aan de gang tot op de dag van vandaag.

Het plan is een clash tussen culturen en religies. De Islam tegenover het Christendom. Een gestuurde vluchtelingenstroom (oorlogen, in combinatie met 'refugee welcome'-partijen) en veel gelukszoekers die hun kans grijpen om hierin mee te stromen zorgen voor problemen plus, om de agenda's nog wat versneld erdoor te drukken, veel false flag aanslagen.

Ook nu was de aanslagpleger weer 'very well known' bij de politie. Maar toch is nog steeds niet zeker wie de dader is. Er wordt gezegd dat het Abu Izzadeen zou zijn, maar die zou nog in de gevangenis zitten.

http://heavy.com/news/2017/03/abu-izzadeen-trevor-brooks-london-uk-parliament-not-suspect-westminster-terror-attack-terrorism-name/

Mark

Ik ben het met hankyan eens. False flag of niet, feit is dat moslims zich wel erg gemakkelijk laten lenen voor dit soort acties. Je kunt niet gebruiken maken als poppenspeler achter de schermen van iets wat er niet al is. Zie ook dit artikel, eerder geplaatst door Cholesteroliscool. Zie ook onderstaand artikel van Annabel Nanninga:

De chef anti-terreur van de Londense politie Mark Rowley sprak gisterenavond de natie toe na de zoveelste islamitische terreurdaad op Europese bodem. In zijn betoog maakte hij ook meteen duidelijk wie de échte slachtoffers zijn:

We must recognise now that our Muslim communities will feel anxious at this time given the past behaviour of the extreme right wing and we will continue to work with all community leaders in the coming days.

Ja want de ‘extreme right wing‘ houdt Europa nu al jaren in haar greep met aanslagen op musea, scholen, openbaar vervoer, opiniemakers, vuurwerkshows, concertzalen, redacties, parlementsgebouwen en kerken. Er staan op drukke plekken in de grote steden gewapende militairen tegen de ‘extreme right wing‘. Joodse instellingen worden beveiligd tegen de extreme right wing. Extreme right wing terroristen kunnen zich maanden schuilhouden in Europese stadswijken vol extreme right wing-sympathisanten na een massamoord. Extreme right wing-aanhangers eisen en krijgen al decennia bidplaatsen, subsidie, gesegregeerde m/v faciliteiten en speciale rechten. Extreme right wing-luitjes doen massaal kansloze asielaanvragen en gebruiken hun AZC-opvang in Europa als thuisbasis voor steel- en plundertochten. Extreme right wing-jongens hangen op de straten van elke Europese stad en vallen vrouwen en masse lastig, honen en treiteren homo’s de wijk uit en gaan compleet agressief ape shit op autoriteiten en de vrije pers.

Laten we dus vooral heel voorzichtig omgaan met de gevoelens van de moslimgemeenschap, die arme schapen zijn al zo snel van de kook. Na een tekeningetje bijvoorbeeld.

http://nieuws.tpo.nl/2017/03/23/bonusquote-chef-anti-terreurpolitie-londen-zet-slachtofferrol-moslims-alvast-klaar/

Mike

Moslims blijken makkelijk als tool te gebruiken te zijn inderdaad waarbij het moet lijken of islam de drijfveer is voor die aanslagplegers. En omdat via 'refugee welcome'-partijen en oorlogen meer en meer moslims als het Paard van Troje worden binnengehaald, kan zo'n aanslag een makkelijke volgende stap zijn. Lont in kruitvat.

Dus dit soort lui weren in Europa en de sturende krachten achter de false flags blijven ontmaskeren. Bij elke van die terreuraanslagen waren de aanslagplegers bekend bij de inlichtingendiensten en werden vaak al maandenlang gevolgd. Waarom worden die gasten dan niet uitgezet of opgepakt? Omdat ze als middel kunnen worden gebruikt om oorlogen te kunnen verantwoorden en vrijheidsbeperkende maatregelen kunnen worden doorgevoerd.

Dit wordt dus BEWUST toegestaan.
Verdeel en heers.

Mark

Er wordt overigens ook bewust misleidende filmpjes verspreid over o.a. vreugde na terroristische aanslagen. Wie zou daar nou toch achterzitten?

Gisteren circuleerde er een filmpje waaruit agressie van moslims moest blijken. Dit bleek een dronken Rus te zijn in een ziekenhuis.

Ook dat voorbeeld wat De dagelijkse standaard aanhaalt in de post van Mike, waarbij Palestijnen juichend te zien zijn na 9/11 klopt niet. Dit is een setup en uit context geplaatst door CNN.

Daarentegen waren er wel 5 Israëliers die stonden te dansen vlakbij de Twin Towers terwijl de aanslagen nog aan de gang waren ("documenting the event"). Maar dat werd gauw in de doofpot gestopt.

Islam is indoctrinatie, maar geloof niet elk filmpje wat je over moslimagressie ziet. Er zijn partijen die belang hebben hierbij (Zionisten, neocons, globalisten).

Mark

Over die juichende Palestijnen na 9/11:

Dehumanise the enemy: the ‘celebrating Palestinians’ propaganda

Ten days after the event, in a piece titled Die Macht der TV-Bilder (‘The power of TV images’), well-respected German paper Der Spiegel utterly exposed this pernicious anti-Palestinian propaganda as being staged and manipulated.

It transpired that the lady who can be seen cheering and celebrating in front of the camera was told to do so, and offered cake in return. She later told German reporters of this, and was absolutely horrified to learn of the fraudulent context in which the footage was broadcast to an information-hungry world in the wake of the 9/11 attacks.

Further to this, you can clearly see in the video that there is only a very small number of children and people celebrating. In the background, one can see several people standing around nonchalantly, or simply walking from one place to the next.

Also, notice that the footage consists of only close, narrow shots. Long, wide shots would have shown the entire scene on the street: small groups of children and a handful of people celebrating, who were being urged and provoked to do so by those filming.

This footage, consisting of no more than a few seconds and a few people, was repeatedly broadcast to global audiences, alongside the chilling footage of Flight 175 slamming into the South Tower. By the time the hoax was exposed (albeit only by a German-language paper), the damage had already been done.

http://empirestrikesblack.com/2011/09/september-11-2001-zionist-shock-therapy-and-the-birth-of-the-lie/

Mark

Dank voor deze kritische kanttekening. Voor wat betreft 9/11, jij hebt ook die uitzending gezien van Zomergasten, waarin Dyab Abou Jahjah openlijk toegaf in jubelstemming te verkeren nadat het gebeurd was. Dit was een veelvoorkomend sentiment onder moslims wereldwijd. Anderzijds zijn er inderdaad de 'dancing Israelis' die zichzelf juichend filmden terwijl de torens op de achtergrond instortten. Ik zie dan ook de zionisten en de moslims allemaal als 'Babyloniers' met dezelfde gedragspathologie. Bedenk dat het land van de Kazaren (centraal Azie) pal onder het midden-oosten ligt en dat het Babylonische gestoorde gedachtegoed zich via deze weg gemakkelijk heeft kunnen uitbreiden. Ik vind het vanuit die geschiedenis gezien niet onaannamelijk dat er goedkeurende berichten komen uit de moslimhoek na aanslagen hier in het westen.

Mike

Er zijn zeker anti-westen sentimenten bij Moslims. Hun landen worden platgebombardeerd door het westen, dus zo gek is dat niet. Volgens mij zei Abou Jahjah over 9/11 dat Amerika nu eindelijk eens een koekje van eigen deeg kreeg (terwijl het een inside job was) terwijl Amerika normaal gesproken het ene na het andere land binnenvalt.

Om de aanval in Londen in perspectief te zien: Londen is overal in het nieuws (4 doden), terwijl de VS vorige week een moskee in Syrië bombardeert met minstens 49 burgerdoden en een paar dagen terug minstens 33 doden bij een Amerikaanse aanval op een school in Syrië. Iets over gehoord op journaals? Amper!

Elke onschuldige dode is er 1 teveel, maar je ziet hoe er met 2 maten wordt gemeten.

Je kan dus niet verwachten dat mensen in het Midden-Oosten sympathie voor Amerika en z'n bondgenoten hebben.

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan