Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Dit artikel heb ik gekopieerd van Facebook waar het (vertaling door Google translate) neergezet was. 5 april.

Lees en huiver!!

Samantha Simons is bij Oostvaardersplassen.
Een toevallige ontmoeting met een zwarte weduwe

Gisteren deed ik mijn rondjes op de Oostvaardersplassen en stopte ik, zoals gewoonlijk, bij de praambult om te observeren wat er nog van de grazers over was.
Een ander ouder echtpaar was er ook in een Engelse camper. Geweldig, ik dacht ... Ik kan een leuke babbel hebben. Aux contraire zoals Del Boy zou zeggen. We werden heel hartelijk begroet.
1 minuut later zie ik Bas Metzemaekers met een vriend (Bas was de heer in elkaar geslagen en gearresteerd door de politie) en ook de dieren observerend voordat hij gisteravond de bijeenkomst bijwoonde in het provinciehuis.

Ik zei hallo tegen Bas en we begonnen te praten. Bas vroeg het Engelse stel wat zij van ons "natuurpark" vonden. De dame antwoordde boos dat ze heel boos is dat de dieren worden gevoerd. Ik vroeg haar of ik haar goed had gehoord en Bas, met wat vertaling van mij, probeerde uit te leggen waarom we de dieren voedden en vertelde haar over het ecologische rampenplan van Frans Vera (de incompente die dit zijn Utopia maakte).
Terwijl ze in een verliefd gesprek waren, was haar man uit de camper gestapt en opzij gestaan. We hebben gepraat en toen zei hij woorden in deze zin ...
Ik ben het niet eens met alles wat je weet. Al deze honger en wreedheid. Ik kan er niet tegen, maar we zijn hier al jaren aan het observeren van dit project en het tellen van dode dieren en het nemen van grondmonsters. Mijn vrouw heeft Frans Vera geholpen dit project meer dan 20 jaar geleden op te zetten. We hebben een project zoals dit in Engeland dat we hebben opgezet, maar we voeren een ander beleid, namelijk dat de herten, pony's en stieren vrij rondlopen in een natuurreservaat, maar goed gevoed, geschoten en verkocht worden voor hun vlees, waardoor het een eco-bio wordt vriendelijke integratie met de natuur. (Hij vertelde me de naam maar het spijt me dat ik het vergeten ben)
Het zijn andere soortgelijke ecologische projecten over de hele wereld die worden gefinancierd door de EEG. Elk project start met vergelijkbare omstandigheden, maar hun beleid en doelen verschillen.
Het "Nederlandse" project trok het kortste eind. De reden dat ze zo tegen het voeden van de dieren zijn, is omdat hun dood deel uitmaakt van het project. De grond wordt continu getest om na te gaan of de componenten veranderen.

Toen ik dit hoorde, besefte ik met wie we te maken hadden. Ik trok Bas naar de kant om hem dit uit te leggen. Ik sprak de dame aan en vroeg haar hoe ze dit lijden voor statistieken kon rechtvaardigen. Ze vroeg me of ik kinderen had. Ik antwoordde ja. Ze ging verder met mij en de rest van het menselijk ras te verwarren met het feit dat ze te veel kinderen hebben en de bronnen van de aarde opgebruiken en vanwege ons zijn deze experimenten nodig om te kunnen voorspellen wat er gebeurt als een gebied overbevolkt is.
Ik gaf haar ook feiten, cijfers en statistieken. Ze vroeg zich af hoe ze 20 jaar later nog steeds de doelen van het oorspronkelijke experiment kan verdedigen, terwijl ze de explosie in begrazingspopulaties niet kan voorzien en daarom 20 jaar later geen realistische cijfers zou hebben kunnen schatten. Dit zou daarom haar oorspronkelijke concept diskwalificeren.
Ze antwoordde in feite dat het haar niets kon schelen en dat er een kans was ontstaan ​​die een ecologisch onderzoek vereiste en dat mensen als Bas en ik iets moesten doen van wat we niet begrijpen!
(Ik zal nu een spatie achterlaten die mijn reactie op haar weergeeft, omdat ik niet wil dat mijn bericht weer van Facebook wordt verwijderd!)

Op dat moment drong het tot me door waarom.

Waarom al dit lijden en verhongeren plaatsvindt. Het gaat niet om de dieren of SBB. Het zijn allemaal pionnen in het spel. Het feit dat sommige SBB-bewakers sadistische neanderthalers zijn die graag deze prachtige wezens martelen en fotograferen, is slechts een van de 'voordelen' van hun werk.
Het gaat over het observeren van de overblijfselen van een stuk land en zijn bewoners als het overbevolkt is.

Nu begrijp ik wat ze bedoelen als ze zeggen dat het de natuur is.
Ze betekenen het creëren van een natuurramp voor wetenschappelijke doeleinden.

Geen enkele politicus zal dit aanraken. De Nederlandse regering, die zich realiseerde dat dit een politieke ramp zou kunnen zijn, gaf vorig jaar de macht terug aan de provincie Flevoland. Ze nemen alle verdere beslissingen met betrekking tot de Oostvaardersplassen en hebben geen flauw idee wat er echt aan de hand is. Dat is de reden waarom ze blijven proberen om datums, publicaties uit te stellen .. het is een grote cover-up.
De EEG-financiering stopt eind 2018 en de ecologen zijn wanhopig op zoek naar hun statistieken.

Dat is waar het allemaal om gaat.
Het vuile geheim van Holland (google translate)

M&M = Master Mason,
Emimem (rapper) = M nd M = Master Mason.

Betalen voor water is ook behoorlijk fucked up. David Icke voorspelde het ook al jaren terug.

Haar accent :P, heerlijk. 'Okayy'

De podcasts van Cherie Beltram zijn zeker de moeite waard van het bekijken/beluisteren.

In haar laatste podcast nr.15 komt vooral nano in alle mogelijke vormen ter sprake, vanaf ca. 22.00 min heeft ze het bv. over de 'unlabeled nano-ingredients in baby formula'.

Ik mag het zeker hopen. Eerst maar eens zien of o.a. het 5G netwerk in de USA een stop wordt toegezegd en dat deze in Nederland of Europa niet wordt ingevoerd.

Kortste weg om de schulden in een op schuld gebaseerde economie af te lossen:

In Griekenland ligt een klein, bijna verlaten stadje. Ooit was het een welvarende, toeristische trekpleister. Maar helaas, de toeristen zochten meer luxe en vertier, het enige hotel is nu vervallen en staat dan ook meestal leeg.

Een rijke Nederlander, op zoek naar rust en een pittoreske plek, bezoekt het stadje. Hij loopt de lobby van het hotel binnen en vraagt of hij even op zijn gemak mag rondkijken, alvorens hij besluit of hij in het hotel wil overnachten. Dat mag. De man legt tien briefjes van 10 euro op de balie als onderpand, en vertrekt naar boven. De hoteleigenaar neemt de 100 euro en betaalt daarmee zijn kamermeisje en zijn kok, die hij elk nog 30 euro schuldig was. Ook betaalt hij zijn buurman, de slager, die nog 40 euro van hem tegoed had.

Het kamermeisje gaat met die 30 euro naar de winkelier, waar ze die week op de pof gekocht had. De slager voldoet de achterstallige huur van de koelcel, precies 40 euro. De kok betaalt de plaatselijke prostituee. De winkelier rekent af met de boer die hem de groente levert en de boer brengt dat geld eveneens naar de prostituee. De eigenaar van de koelcel betaalt de winkelier, en ook die lost zijn schuld af bij de prostituee. De prostituee gaat met de ontvangen 100 euro naar het hotel, om eindelijk de achterstallige kamerhuur te voldoen.

De klant komt naar beneden en zegt dat het hotel te vervallen is. Hij neemt de 100 euro en vertrekt uit het stadje. Zo is er eigenlijk niets gebeurd, en toch is iedereen in het stadje gelukkiger, omdat alle schulden zijn afbetaald.

Fake scientist Bill Nye went from educating children to advocating their murder: He’s now speaking for Planned Parenthood and pushing population control

?s=19

De pinpas gaat verdwijnen, betalen doen we straks met tokens en met ons lichaam

https://www.trouw.nl/samenleving/de-pinpas-gaat-verdwijnen-betalen-doen-we-straks-met-tokens-en-met-ons-lichaam~a2335d4a/

Hoe geniale, creatieve human beings worden geprogrammeerd in werkslaven

http://bestbrainforbusiness.com/hoe-geniale-creatieve-human-beings-worden-geprogrammeerd-in-werkslaven/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan