Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Een Briljante Video.

Hierarchy

&feature=youtu.be

Een van de reacties op deze video:

Try explaining this to a Christain believer, that they are infact presumed dead beyond the seas (holy see) and that infact their name is not recorded in the book of life but rather is recorded within the Vatican's book (ledger) off death!
"Come out of her my people..." Come out of the book of the dead and into the book of life. Well how is that done?

Hoi Medusa,

Goed om te weten. Gelukkig had ik nog een samsung liggen. Die heb ik een paar jaar geleden op een vakantie in Baden-Baden gekocht, toen mijn Motorola ook al kuren kreeg (toen was de accu kapot). Ik heb die samsung dus maar 2 weken gebruikt. Nu ben ik hem dus weer aan het gebruiken en het is een fijn mobieltje. Dus, ik ben ermee gered. Maar als die eens de geest opgeeft, dan weet ik bol.com te vinden :-)

Dorothé

Ik kwam dit opeens tegen:

Wist helemaal niet dat zwarte piet gebeuren hiermee te maken heeft met Krampus enzo. Wisten jullie dat?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Krampus

Ik vind deze alpentraditie wel interessant. Heb wel eens vaker (meestal in de kersttijd) documentaires hierover gezien en die waren mega-interessant. Hoe dat echt traditioneel gevierd werd in de alpenregio's.

Dorothé

Dorothé, volgens mij vindt jij dit ook wel een mooi artikel:
http://gedachtenvoer.nl/page/wakker-worden-in-je-eentje.html
Voor mij i.i.g allemaal erg herkenbaar en voor jou (denk ik) ook!

Was deze actie echt of opzet? Het kreeg wat mij betreft een beetje veel teveel media aandacht.

&feature=youtu.be

Lees enkele onderstaande reacties op artikel:

http://www.martinvrijland.nl/nieuws...-met-behulp-van-ai-kunstmatige-intelligentie/

Notis schreef:
8 december 2017 om 13:49
Dat deze aanslag zeer verdacht is, lijkt mij (= niet iedereen ? ) duidelijk.
1) Prachtig gefilmd vanaf camera aan de overkant hoog aan een of andere gevel.
Tekst kosjer etc goed in beeld!
(Nu zijn de camerabeelden ineens wel direct beschikbaar).
2) Agenten staan al klaar
3) Agenten zijn bang haha om in te grijpen en wachten onnodig lang.
(Als dit echt gebeurde met goed opgeleide smerissen dan hadden ze allang ingegrepen)
4) Man duidelijk verkleed, gezorgd voor goede ‘Arafat’ look met sjaaltje op hoofd e.d.
5) Omstanders die zogenaamd proberen de man te kalmeren en stok af te geven.
(Man talmt om direct erop los te gaan haha)
6) Agenten hadden direct in moeten grijpen om verdere schade aan deur in interieur (ruit was al kapot geslagen, dat moet toch wel een rinkel in de oren van deze slappe smerissen hebben gegeven).
7) Let op”! Voor de goede hersenspoeling van de bevolking ook nog eens klokgelui van een kerk nabij. Jodendom, Palestijnse onderdukking(lees Arabische cultuur en volk) en Christendom moeten flink aan elkaar geniet worden in de hersentjes van het volk zodat de diverse religieën tegen elkaar opgezet kunnen/gaan worden. Onder het eeuwenoude motto: Divide et Impera! = Verdeel en Heers.
8) Tot slot let vooral op de snelle en direct media(tv & krant) aandacht. Tenslott moet men het ijzer smeden als het heet is , nietwaar!

p.s. Restaurant dat ze hebben ‘gebruikt’ liep zeker slecht en/of eigenaar hebben ze gewoon afgekocht. ? ?

Notis schreef:
8 december 2017 om 13:52
Excuse de tikfouten.

ZandInOgen schreef:
8 december 2017 om 15:08
Het is nog veel alarmerender om te moeten constateren wie er daarna bij die khazaar kwamen vreten. Het zionisme heeft de nederlandse politiek in een wurggreep:

Vanaf 04:53
https://nos.nl/uitzending/29635-nieuwsuur.html

Log in om te reageren
ZandInOgen schreef:
8 december 2017 om 15:09
WIENS BROOD MEN VREET, DIENS WOORD MEN SPREEKT ?

Camera schreef:
8 december 2017 om 15:41
Meestal zie je met nepacties dat de camera expres alle kanten opzwaait, ditmaal bleef de camera goed gefocussed, ach ja dat is toeval natuurlijk.

Maar nog erger
Dan wordt er ook nog in miljoenen nederlansche kamers op de televisie gebracht door een zogenaamd betrouwbaar gezicht die jaren opinierubrieken maakte dat het lijkt op de Kristallnach!!!, nu dan hoeveel waarde hecht je nog aan zo’n wezen die dat zomaar verkondigd en hoe doortrapt en opruiïend is de media dan wel niet en waar blijft hun verantwoordelijkheid naar de kijkers als ze de geschiedenisboeken eens nagaan wat de consequetie’s zijn van DE Kristallnach(al dan niet georkestreerd door de duitsers zelf),
Hoe diep moeten die mensen zich wel niet schamen, die de uitspraak doet en een platform geeft

Hieronder de verglijking van een ingeslagen winkelruitje(in het Engels)

http://www.historylearningsite.co.uk/nazi-germany/consequences-of-kristallnacht/

Ik heb maar 1 advies: behoud een gezonde mate van wantrouwen als het gaat om Martin Vrijland! Hoewel hij veel dingen goed ziet, is het ook een onverbeterlijke cynicus met vreemde ideeen over hoe Trump en Poetin en eigenlijk iedere leider onderdeel zou uitmaken van een 'Saturnus-cultus'. Hij zweeft heen en weer tussen genialiteit en waanzin!

Mike

Bedankt voor je advies, maar ik heb al geruim lange tijd een gezonde mate van wantrouwen om wat betreft bijna iedereen en alles (vooral ook als het gaat over het alternatieve circuit).
Betreffende de persoon die de winkelruiten insloeg, vond ik het persoonlijk opmerkelijk hoeveel media aandacht dit specifieke incident kreeg. Zie ook de besproken nieuwsuur uitzending vanaf 4:53 met al die politieke puppets. Zelfs Rutte had zijn woordje over dit gebeuren.

Ze houden vele aanrandingen, verkrachtingen en andere geweldplegingen door moslims stil, zelfs complete terreurdaden! Maar dit konden ze niet verzwijgen, een dag na Trumps speech over Jeruzalem. En dus kozen ze voor het tegenovergestelde: overdadig belichten en krachtig veroordelen. Ze kozen echter ook voor vrijlating na 1 dag met de lulsmoes dat deze man geen jodenhater is maar gewoon boos op Trump. Het is dus allemaal de schuld van Trump. O, en Poetin natuurlijk.

Dat het beeld niet schokt betekent niets, schokkend beeld zie je alleen maar in extreem chaotische situaties. Dat de man zich middels allerlei symboliek solidair verklaart met Palestijnen zegt ook niets, dat is nu eenmaal zijn overtuiging. Dat de politie niets doet is wel veelzeggend - voor politieke correctheid onder de Amsterdamse politie, die gezellig meedoet met de iftar tijdens ramadan, terwijl gedurende diezelfde periode hun politiewagens in de fik worden gestoken door moslims met een 'lage bloedsuiker'. Ik zoek hier in ieder geval niets vreemds achter.

Mike

Trouwens het probleem van de smart tv van mijn tante is opgelost. Ze gaat nu naar een ander verzorgingstehuis bij ons in de buurt en daar mag ze een eigen tv hebben. Prima dus.
Ik ga dus nog wel een tijdje door met mijn oude tv (zonder "BIG BROTHER").
;-)

Dorothé

Ze zijn een beetje aan het doorslagen met hun duurzaam leven. Zo zou kunstgras duurzamer zijn dan echt gras...
https://www.hetkanwel.net/2017/12/09/hoe-duurzaam-ben-je-met-een-kunsttuin/

Beseft men dan niet dat dit kunstgras en deze kunstplanten niets bijdragen aan de natuur en dat het maken ervan zeker niet duurzaam is?
Er is nog wel een beetje tegenreactie te lezen in dit artikel, dus een beetje hersens heeft men nog wel.
Anders leven we binnenkort in een duurzame (?) dode wereld waar mensen geen vlees en dierlijke producten meer mogen eten, geen beesten meer op de weilanden mogen staan, geen planten meer mogen groeien, wij als mensen niets meer mogen consumeren en geen voertuigen meer mogen rijden (dus de wereld stil staat)....
Misschien is het ook duurzamer als wij er niet meer zijn, vandaar die versoepeling van de regels over de dood, de omarming van de niets brengend voor de voortplanting van de mensheid (LBTQR, Kunstmatige intelligentie, migratie-agenda, Klimaat) hypes....
Ja, als wij er niet meer zijn, heeft de elite dus meer plaats om de wereld te gebruiken, waarbij ze dus ook Co2 produceren. Omdat C02 echter de plantengroei en het leven bevordert, kan de elite in welvaart en welzijn leven en de paar arme burgertjes die nog over zijn, mogen niets dan slaaf zijn.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan