Alan stelt zich voor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Alan
  • Startdatum Startdatum

Alan

New member
Even een voorstel topic maken.

Hoe ben ik hier beland? Even denken.. Ik zocht of het mogelijk is om de tanden te remineraliseren, ik kwam een ad tegen van dat boek, cure tooth decay, met wat gegoogle vond ik het boek zelf. Daarin ging het over Price en rauwe melk, zo kwam ik weer terecht bij voedingisgezondheid, en op die site stonden links naar deze site. Ik begon meteen mee te posten en vragen te stellen zonder me eerst voor te stellen.

Ben nog niet heel ver met het wap dieet, heb wel al rauwe melk gehaald en kefir gemaakt, had meteen reacties.

Verder heb ik een erfelijke zenuwaandoening waardoor spieren uitvallen, enkel perifeer gelukkig. Ik las op de gaps site dat de schrijver mensen kent die door haar eetwijze zijn genezen van wat ik heb, dit heeft m'n interesse gewekt in gefermenteerd eten, waar ik nog niks mee heb kunnen.

Ben ook psychotisch :S en dat is allemaal 7 jaar geleden begonnen nadat ik uit verveling en nieuwsgierigheid geesten ging oproepen. En dat heeft me ook tot het christelijk geloof gebracht, want het bestaan van geesten is niet biologisch te verklaren. Het is een langer verhaal, misschien schrijf ik er later nog over.

Je hebt simpelweg de ene vorm van waanzin ingeruild voor de andere. Nu lijd je aan godsdienstwaanzin.

Mike

Veel natuurvolken geloven in geesten, gidsen ed, hun sjamanen wereldwijd gebruiken 'drugs' om ermee in contact te komen en informatie te krijgen. Ze beweren zelfs dat ze van de goden het recept hebben gekregen,iig niet van de buitenwereld. Zijn die ook waanzinnig?

Ken je het werk van Strassman over dmt?

Veel natuurvolken geloven in geesten, gidsen ed, hun sjamanen wereldwijd gebruiken ‘drugs’ om ermee in contact te komen en informatie te krijgen. Ze beweren zelfs dat ze van de goden het recept hebben gekregen,iig niet van de buitenwereld. Zijn die ook waanzinnig?

Nee, integendeel. En je hebt zojuist beschreven waarom jij er ook geen psychose van zou moeten krijgen. Wat jij toeschrijft aan geesten van buitenaf betreft je eigen geest!

Mike

Dat veronderstel je, maar dat kan je niet weten, omdat ik er niks over heb verteld. Maakt niet uit verder, letterlijk iedereen zegt dat :) en ik wou dat iedereen gelijk had.

Maar als je wel gelooft in dat sjamanen werkelijk contact maken met iets via hun geest/mind, waarom zou dat niet hier in het westen kunnen?
Of zeg je dat niet?

Mijn punt is niet dat contact net geesten (spirits) niet mogelijk zou zijn, maar dat die sjamanen er niet psychotisch van werden en jij wel. Uit veel van jouw posts blijkt een regelreche angst voor wat jij noemt het 'occulte'. Dit is overigens niet de juiste benaming, want 'occult' betekent 'verborgen', maar geesten (spiris) vernergen zich niet, ze zijn volop om ons heen en al die sjamanen wisten dat!

Mike

Ah ok. Wat ik meemaakte was ook dat ze overal om ons heen zijn, maar ook dat ze puur kwaadaardig zijn. Het beste bewijs dat ik kan geven dat het niet mijn eigen geest is, is dat ze me tijdens die psychose (was er eigenlijk maar 1,maar ik ervaar de geesten 24/7) de toekomst lieten horen, maar dat besefte ik pas toen het gebeurde. Ik hoorde toen luid en duidelijk een brancard door de voordeur komen en door huis rollen, ik wist wat het was, maar niet waarom ik het hoorde. Paar maanden later moest ik de hulpdiensten bellen voor mijn vader (hij was onwel geworden, en ik dacht aan vergiftiging door de abrikozenpitten die hij wou proberen tegen k) en toen ik aan de telefoon wachtte dacht ik 'het zal toch niet dat ik dat straks ga horen wat ik toen hoorde', toen ze er waren hoorde ik precies dat.

Ook hoorde ik m'n oma op haar uitvaart, en een paar dagen daarna nog steeds, die zei iets wat ik niet wist, moest checken, en klopte.

Maar goed, ervaring zegt me dat hoe overtuigend mijn 'bewijs' ook is, men blijft bij hun mening dat het mijn eigen geest is, maar dat is wel logisch en niet erg. Een paar geloven me, omdat die ook iets ervaren hadden.

Waarom chistendom? Omdat ze gingen schreeuwen en bleren toen een groepje christenen voor me ging bidden en ze weggingen bij me, ik geloofde op dat moment niet, dus ze kwamen kort daarna terug. Ook was een groot deel van Jezus zijn bediening het uitdrijven van kwade geesten. 1+1=2 voor mij. Heb daarna mediums geprobeerd en die zeiden dat er inderdaad wat bij me zet, ze zei dat ze hulp krijgt van haar gids, maar ik hoorde iemand zeggen 'die ga ik echt niet helpen'. Ook bij een santo daime uitdrijving geweest, waarbij ze allemaal ayahuasca dronken :P maar dat deed ook niet veel.

Deze site maakt ook het eea van mijn standpunt duidelijk www.staciespielman.com

Als iedereen de bijbel zou onderzoeken en toepassen, dan zou de wereld er beter uit zien. Je naaste lief hebben als jezelf bijvoorbeeld!

Als iedereen de bijbel zou onderzoeken en toepassen, dan zou de wereld er beter uit zien. Je naaste lief hebben als jezelf bijvoorbeeld!

Moslims zullen hetzelfde zeggen over de Koran. Toch gebeurden er in het verleden verschrikkelijke dingen uit naam van de Bijbel en nu uit naam van de Koran. Achter alle georganiseerde monotheistische religies zitten crypto-joden die de Synagoge van Satan beheren. Het zou een enorme vooruitgang zijn als met name christenen dit gingen inzien!

Mike

hoi Alan wij mensen hebben allemaal de gave om om het hoekje (lees: in de toekomst) te kijken: de ene mens staat alleen meer met die gave in contact dan de andere. Over geesten: is het niet gewoon ook zo dat als je lekker in je vel zit dat je minder snel kwade geesten / mensen / dieren / gedachten / gevoelens aantrekt / voelt dan als dat je niet lekker in je vel zit?

Maar het is de bijbel die spreekt over joden van de synagoge van satan die sommige kerken is binnengedrongen. Welke kerken zijn dit tegenwoordig? Iig de katholieke kerk met alle vrijmetselarij.

En als men toen echt in de bijbel geloofde, zou men die verschrikkelijke dingen niet doen. Het wetboek in het oude testament was voor de joden, Jezus heeft die wet vervuld en de straf voor het verbreken van al die wetten op zich genomen, zodat iedereen die gelooft, 'onschuldig' wordt verklaard. De koran spreekt niet over genade, en maakt dit offer ongedaan, door te zeggen dat er wel iemand is gekruisigd, maar dat het niet Jezus was, enkeltje hemel werd dan sterven in de strijd voor de zaak van allah.

Ik weet het niet, lievergezond, alles kan op onzichtbaar gebied waar zijn, alleen omdat ik heb besloten om in Jezus te geloven, geloof ik ook wat er in de bijbel staat over het onzichtbare, en het bevestigt ook mijn ervaringen.

Het 3e wat ik hoorde wat uit de toekomst zou komen, waren 3 executies, met op het einde van elke een vaarwel kreet van die demonen. Hoop dat dit bullcrap was :P

He Alan, alles waar jij je voor jezelf kracht uit put, dat is wat mij betreft iets van waarde. Die executies, waren dat executies van bekenden van jou? Het lijkt me wel een last om op die manier in de toekomst te kunnen kijken. Ik had eens een collega die me vertelde dat ze ook in de toekomst kon kijken: zij ervoer het als een last en ik geloof dat ze iemand zocht om te praten over hoe je met die last het beste om kan gaan. Voor mij is het wel een beetje vergelijkbaar met het niet kunnen aanzien hoe mensen zichzelf in de nesten werken op wat voor gebied dan ook. Je medemens vrij kunnen laten (kiezen) is best lastig in elk geval voor mij. Zelfs ook als je kunt zien dat die keuzes tot de dood leiden.

het probleem met de bijbel is Alan, dat die lang geleden gekaapt is. Welke hoofdstukken zijn weggelaten, welke zijn toegevoegd en wat is er allemaal anders opgeschreven? Dat maakt dat je voorzichtig moet zijn met de waarde die je aan de diverse passages/ de bijbel toekend.
Zolang je je daar maar van bewust bent.
Maar verder maakt het niet uit, er staan mooi dingen in, net als bv Gandhi mooie uitspraken gedaan heeft, terwijl de man in het echt zelf niet al te fris was.

het probleem met de bijbel is Alan, dat die lang geleden gekaapt is. Welke hoofdstukken zijn weggelaten, welke zijn toegevoegd en wat is er allemaal anders opgeschreven? Dat maakt dat je voorzichtig moet zijn met de waarde die je aan de diverse passages/ de bijbel toekend.

Precies. En de bijbelse figuren zijn blank gemaakt, terwijl de Bijbel zich grotendeels in Afrika afspeelt! Interessant om telkens weer te zien dat christenen vooraan staan om dit soort reacties te plaatsen...:

Als iedereen de bijbel zou onderzoeken en toepassen, dan zou de wereld er beter uit zien.

...maar zwijgen in alle talen als het om de wandaden van Israel gaat!

Mike

Maar het is de bijbel die spreekt over joden van de synagoge van satan die sommige kerken is binnengedrongen. Welke kerken zijn dit tegenwoordig? Iig de katholieke kerk met alle vrijmetselarij.

Dat is een illusie die protestanten zichzelf graag voorhouden. Als de stam niet deugt, dan doen de aftakkingen dat ook niet!

Mike

De bijbel spreekt (iig in het nieuwe testament) nergens over de huidskleur, maar het Israël van de oudheid was niet negroïde. Egypte, wat wel in Afrika ligt, ook niet.

Het is geen illusie, het staat in openbaringen 2:9 en 3:9
'I know your tribulation and your poverty (but you are rich), and the blasphemy by those who say they are Jews and are not, but are a synagogue of Satan'

Wel eens jesaja 17 gelezen? Dat is een profetie die nog niet uit is gekomen en wat daar staat, speelt nu in Syrië en Israël.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isaiah 17

Lievergezond, ik hoorde het gebeuren en ik weet niet wie, maar we zijn hier met z'n 4en, ik zag niks, ik dacht op het moment (bijna 3 jaar geleden) aan onthoofdingen, en nu lees ik net dat er 200 migranten 100 m van m'n huis worden geplaatst.
Wat moslims instaat bleken, de bijbel (toekomstbeeld van onthoofdingen omdat ze trouw bleven aan het geloof) de msm en die onzin in m'n hoofd maakt me wel bang, en nu komen ze in m'n achtertuin.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan