Ik weet niet eens precies wat er in Israël speelt, te veel selectieve berichtgeving en leugens, en heb me nooit in de recente geschiedenis verdiept.
Dat blijkt wel uit de woorden die volgen:
Moslims willen het gebied weer regeren, maar die streven ernaar om de hele wereld te regeren. Israël is niet eens heilig voor ze, wel voor joden.
Dit lijkt me een mooi moment voor moslims om inhoudelijk op te reageren, zeker als het gaat om de bewering dat Palestina (Israel bestaat niet, het heeft geen officiele landsgrenzen) niet heilig zou zijn voor moslims. De grootste wereldrijken in de geschiedenis waren geen moslimrijken. Moslims zijn zeker over de landsgrenzen gegaan in het verleden om landen en gebieden te veroveren, maar de grootste agressie in de geschiedenis heeft plaatsgevonden uit naam van het christendom en niet de islam. Ik zeg daarmee niet dat islamieten zich altijd keurig hebben gedragen, zeer zeker niet, maar blanke Europeanen hebben zich het ernstigst misdragen.
En als je je echt gaat verdiepen in de geschiedenis zul je zien dat de verborgen hand van 'joden' voortdurend aanwezig is in de keizerrijken van zowel christenen uit Europa als moslims uit het midden-oosten. Als er nu 1 volk uit is op een wereldregering, dan is het wel 'Gods uitverkoren volk'! Maar het is zinloos om dit iemand bij te brengen met weinig tot geen historisch besef en die volkomen geindoctrineerd is door zijn 'christelijke' leer en milieu.
De bijbel geeft ook duidelijk aan waar hun voorbestemde land ligt, en dat is niet in Afrika. De joden zagen eruit als semieten, en leken op arabieren.
Ik wil graag de passages weten waar jij dat denkt te lezen in de Bijbel. Dan praten we verder.
Er is in ieder geval veel misinformatie. Ik las weer dat het land leeg was en de joden het opgekocht hadden.
Ik weet niet wat jij leest, maar het wordt wel duidelijk nu hoe weinig jij werkelijk weet van de geschiedenis van alleen al dat gebied. Ik zal je een klein beetje op weg helpen:
Jij spuit de judeo-christelijke propaganda dat een volk zonder land zich vestigde in een land zonder volk. Deze leugen werd destijds verspreid door Golda Meir, de vierde premier van het hedendaagse Israel, die overigens geboren was in Kiev, Oekraine (!). Bovenstaande filmbeelden uit 1896 (!) laten zien dat Palestina bewoond was. De joden hebben geen onvruchtbaar stuk woestijnland gekregen, ze hebben vrijwel meteen na het uitroepen van de staat Israel vele duizenden Palestijnen vermoord en verdreven in wat nu bekend staat onder de Palestijnen als de Nakba (de catastrofe):
Dit is niet de eerste keer in de geschiedenis dat de joden zich schuldig maakten aan genocide. De Sovjets (bolsjewieken) waren verantwoordelijk voor de moord op maar liefst 10 miljoen CHRISTENEN in Oekraine, in wat daar bekend is komen te staan als de Holodomor, wat de hongersnood betekent. De joodse bolsjewieken staken hun gewassen in brand en doodden hun vee:
Al met al hebben ze 20 miljoen (!) mensen gedood tijdens hun Sovjet-heerschappij, voornamelijk CHRISTENEN. Daarom kan ik niet begrijpen waarom jullie christenen niet pislink zijn op deze AARTSVIJANDEN, want dat zijn het! Nog niet overtuigd? Wat te denken van de Armeense genocide? De zogeheten Jonge Turken die deze volkerenmoord pleegden waren JODEN en ze waren verantwoordelijk voor anderhalf miljoen dode CHRISTENEN:
En dat is alleen nog maar de geschiedenis van de laatste 100 jaar. Ze waren ook verantwoordelijk voor de kolonisering en genocide van talloze natuurvolkeren over de hele wereld en voor de transatlantische slavenhandel en nog vele andere misdaden tegen de menselijkheid, vanuit hun overtuiging dat alleen zij menselijk zijn en moslims en christenen niet. Hun geliefde Talmoed is al heel oud en daar staat in te lezen dat
Jezus in de hel zit en daar in uitwerpselen gekookt wordt en dat
Maria een regelrechte hoer was en meer van dat fraais:
http://www.rense.com/general79/talmud.htm
Wil je weten hoe hedendaagse Israelische joden over Jezus denken? Bekijk dan dit filmpje VOOR KINDEREN waarin Jezus aan het kruis gespijkerd wordt:
Ik begrijp wel waar die lafheid van christenen vandaan komt. Het komt voort uit onwetendheid, MOEDWILLIGE onwetendheid. Jullie willen dit niet onder ogen zien, want dan valt je hele propagandistische wereldbeeld in elkaar. En maar komen met verhalen over hoe mooi de wereld toch niet zou zijn als iedereen een christen was en in de Bijbel geloofde. Als jullie de vijand in de eigen gelederen niet eens herkennen, dan is er weinig hoop voor een betere wereld!
En elk volk dat gelooft, maakt de bijbel figuren incl Jezus lijkend op henzelf, van de indianen tot de chinezen, het maakt namelijk niet uit.
Nee, dat is niet waar. Overal in de wereld zien we afbeeldingen van NEGERS. Denk hierbij o.a. aan het Terracotta-leger van de Chinezen en de Olmec-hoofden van de Mexicaanse Azteken:
Maar iets zegt mij dat alle bewijs van de wereld jou en andere protestantse gelovigen niet gaat overtuigen...
Mike