Alan stelt zich voor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Alan
  • Startdatum Startdatum
De bijbel spreekt (iig in het nieuwe testament) nergens over de huidskleur, maar het Israël van de oudheid was niet negroïde. Egypte, wat wel in Afrika ligt, ook niet.

Zeg je nou dat Egypte van oorsprong geen zwarte bevolking had? De oorspronkelijke naam van Egypte was Kemet, wat 'land van de zwarten' betekent.

Mike

Nu je toch die site van stewartsynopsis hebt gevonden, lees ook dit:

http://www.stewartsynopsis.com/africans_wrote_the_bible.htm

Dit betekent dat de oorspronkelijke Israeliers (zonen van Jakob, later Israel genoemd) zwart waren. Dit betekent dat de oorspronkelijke joden zwart waren. Zie je mijn probleem met de blanke zionisten die in Palestina (er bestaat helemaal geen land genaamd Israel, ook niet in de Bijbel) de dienst zijn gaan uitmaken? Dit zijn Khazaren uit centraal Azie (met voorouders uit het midden-oosten, het Babylon van de Bijbel), die door de Russen zijn verdreven naar Oost-Europa en zich daar Ashkenazi-joden noemden (genoemd naar Ashkenaz, een van de zonen van Noach). Deze lui hebben geen druppel Hebreeuws bloed! het woord 'Hebreeuw' is trouwens afkomstig van de Afrikaanse Hibaru:

http://www.essaysbyekowa.com/hebrews__in_egypt.htm

Volgens de rastafari in jamaica is Zion helemaal niet Jeruzalem maar Ethiopie, het oude woord voor Afrika maar nu een land in Afrika. Het ‘beloofde land’ is dan ook het Afrikaanse continent, want het zijn Afrikanen die een diaspora hebben gekend en in slavernij zijn gehouden! Door BLANKE ‘joden’ die zichzelf een valse religieuze identiteit hebben aangemeten en dit verkopen als een ras. Vandaar dat zionisten zo racistisch zijn naar Ethiopische joden, want dat zijn echte Israelieten en die waarheid mag nooti uitkomen! De rastafari zien Babylon als het centrum van het kwaad en in hun ogen staat dit voor blanken en hun organisaties. Daar zouden ze dus wel eens gelijk in kunnen hebben. Zie ook mijn recente posts in de topic De relatie tussen mensen en varkens over de 'christen' Christopher Columbus.

Mike

Interessant, zal het later even doorlezen. De zoon ashkenaz kwam ik ook tegen en legde ook de link met huidige Ashkenazi joden en dat ze helemaal niet van Sem afstammen.
En wat is jouw mening van het nieuwe testament?

Over de fraude achter het Nieuwe Testament hier een uitstekende bijdrage op het David Icke-forum:

http://forum.davidicke.com/showthread.php?t=154079

Mike

De Bijbel geeft ons in Job 9:24 een belangrijke aanwijzing over de blanke krachten uit Babylon:

http://biblehub.com/job/9-24.htm

Oftewel: de aarde is in de macht van de goddeloze, die het aangezicht van zijn rechters heeft bedekt. Vertaling: de goddeloze is blank en hij heeft alle Bijbelse afbeeldingen veranderd en ook blank gemaakt!

Mike

Het ging in dit voorstel topic niet over joden, dus waarom zou ik daarover beginnen? Je naaste lief hebben als jezelf geldt net zo goed voor hen!
De bijbel is een betrouwbaar boek! Dat veel mensen niet geloven is meer een wensen dan een daadwerkelijk geloven dat er geen God is.

Het ging in dit voorstel topic niet over joden, dus waarom zou ik daarover beginnen?

Maar in dit forum gaat het er in meerdere topics wel over en dan hoor ik je ook niet, evenals andere christenen die meeschrijven of meelezen. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik christenen lafbekken vind vanwege hun gebrek aan stellingname. Ze staan klaar om de Bijbel te verdedigen, maar negeren die passages over de Synagoge van Satan en het hierboven aangehaalde citaat uit het boek van Job. Ook zie ik weinig nieuwsgierigheid naar de werkelijke (Afrikaanse) oorsprong van de Bijbel bij Europese christenen, die zich kennelijk niet willen afvragen hoe het kan dat hun Bijbelverhalen zich niet in Europa afspelen maar in Afrika. Ik vind jullie maar een stelletje hypocrieten, als ik eerlijk ben!

Je naaste lief hebben als jezelf geldt net zo goed voor hen!

Nou, dat lukt dan al eeuwenlang niet echt! Zij hebben de allergrootste genocides in de geschiedenis op hun naam staan, vanuit een diepe overtuiging dat alleen zij bezield zijn en andere mensen niet. Heb je je wel eens verdiept in de Hebreeuwse Bijbel? Je nekharen gaan overeind staan als je leest wat daarin staat, alleen al over God en Jezus!

Mike

Zit nu 2 weken op dit forum en ik werk. Zoveel heb ik dus nog niet gelezen.
Wat de joden doen is niet goed te spreken. Toch hoef je er niet op neer te kijken, want van nature zijn we geen haar beter.
Het bijbelvers uit Job heb ik gelezen. In de statenvertaling staat alleen heel wat anders.

"De aarde wordt gegeven in de hand des goddelozen; Hij overdekt het aangezicht harer rechters; zo niet, wie is hij dan.

Als je de kanttekening er bij leest, dan kan jezelf lezen wat er staat.
Bedankt voor de engelse sites, maar mijn engels is niet goed genoeg hiervoor.

Die statenvertaling zegt het zo mogelijk nog duidelijker:

De aarde wordt geregeerd door boosaardige lui, die hun rechters (zij die over hen oordelen) een ander aangezicht hebben gegeven, waardoor de vraag rijst wie die rechters nu eigenlijk zijn.

De rechters zijn de tegenovergestelden van de goddelozen en zijn dus de goddelijken. Ik mag aannemen dat je met me eens bent dat dit alle Bijbelse aartsvaders zijn en natuurlijk Jezus zelf. Deze zien er allemaal blank uit en je hoeft niet ver terug te kijken in de geschiedenis om te zien dat alle wereldrijken die tot ver over de landsgrenzen anderen in de pan hakten afkomstig zijn uit het blanke Europa, te beginnen met de Grieken en Romeinen, die zogenaamd de 'bakermat van de democratie' zouden moeten zijn in Europa. Vandaag de dag brengen we nog steeds wereldwijd 'democratie' met de loop van een geweer, dus er is niets veranderd.

Voeg daaraan toe dat het Oude Testament zich in Afrika afspeelt en dat niet de blanke Ashkenazi-joden een diaspora hebben gekend, maar zwarte Afrikanen die met slavenschepen over de hele wereld zijn vervoerd (als ze de toch al overleefden) en het moet toch niet zo moeilijk zijn om te bedenken dat de werkelijke joden, Hebreeuwen, Israelieten of hoe je ze ook wil noemen niet afkomstig zijn uit Oost-Europa maar uit Afrika en dat het christendom/jodendom van oorsprong geen Europese religie is maar een Afrikaanse? Lees nu nog eens die statenvertaling en plaats je eigen kanttekening i.p.v. een die voorgekauwd is voor je. Al die 'kanttekeningen' hebben alle ellende veroorzaakt, de Scofield-Bijbel uit 1908 staat er vol mee en deze heeft geleid tot het dispensationalisme, wat niets meer is dan een 'christelijke' variant op het zionisme. Dit is de reden waarom christenen zich zo laf opstellen als het om Israel gaat!

Mike

Ik weet niet eens precies wat er in Israël speelt, te veel selectieve berichtgeving en leugens, en heb me nooit in de recente geschiedenis verdiept. Moslims willen het gebied weer regeren, maar die streven ernaar om de hele wereld te regeren. Israël is niet eens heilig voor ze, wel voor joden. De bijbel geeft ook duidelijk aan waar hun voorbestemde land ligt, en dat is niet in Afrika. De joden zagen eruit als semieten, en leken op arabieren.
Er is in ieder geval veel misinformatie. Ik las weer dat het land leeg was en de joden het opgekocht hadden.
Wat de bijbel wel zegt is dat wie Gods volk vervloekt, zal zelf vervloekt worden, en dat de harten van de israeli's verhard zijn.

En elk volk dat gelooft, maakt de bijbel figuren incl Jezus lijkend op henzelf, van de indianen tot de chinezen, het maakt namelijk niet uit.

Maar goed: voor zover ik me bewust ben

Nog een stukje over de oorzaak van anti-semitisme volgens de bijbel http://www.biblestudyproject.org/antisemitism-1true-roots.htm

Ik weet niet eens precies wat er in Israël speelt, te veel selectieve berichtgeving en leugens, en heb me nooit in de recente geschiedenis verdiept.

Dat blijkt wel uit de woorden die volgen:

Moslims willen het gebied weer regeren, maar die streven ernaar om de hele wereld te regeren. Israël is niet eens heilig voor ze, wel voor joden.

Dit lijkt me een mooi moment voor moslims om inhoudelijk op te reageren, zeker als het gaat om de bewering dat Palestina (Israel bestaat niet, het heeft geen officiele landsgrenzen) niet heilig zou zijn voor moslims. De grootste wereldrijken in de geschiedenis waren geen moslimrijken. Moslims zijn zeker over de landsgrenzen gegaan in het verleden om landen en gebieden te veroveren, maar de grootste agressie in de geschiedenis heeft plaatsgevonden uit naam van het christendom en niet de islam. Ik zeg daarmee niet dat islamieten zich altijd keurig hebben gedragen, zeer zeker niet, maar blanke Europeanen hebben zich het ernstigst misdragen.

En als je je echt gaat verdiepen in de geschiedenis zul je zien dat de verborgen hand van 'joden' voortdurend aanwezig is in de keizerrijken van zowel christenen uit Europa als moslims uit het midden-oosten. Als er nu 1 volk uit is op een wereldregering, dan is het wel 'Gods uitverkoren volk'! Maar het is zinloos om dit iemand bij te brengen met weinig tot geen historisch besef en die volkomen geindoctrineerd is door zijn 'christelijke' leer en milieu.

De bijbel geeft ook duidelijk aan waar hun voorbestemde land ligt, en dat is niet in Afrika. De joden zagen eruit als semieten, en leken op arabieren.

Ik wil graag de passages weten waar jij dat denkt te lezen in de Bijbel. Dan praten we verder.

Er is in ieder geval veel misinformatie. Ik las weer dat het land leeg was en de joden het opgekocht hadden.

Ik weet niet wat jij leest, maar het wordt wel duidelijk nu hoe weinig jij werkelijk weet van de geschiedenis van alleen al dat gebied. Ik zal je een klein beetje op weg helpen:

Jij spuit de judeo-christelijke propaganda dat een volk zonder land zich vestigde in een land zonder volk. Deze leugen werd destijds verspreid door Golda Meir, de vierde premier van het hedendaagse Israel, die overigens geboren was in Kiev, Oekraine (!). Bovenstaande filmbeelden uit 1896 (!) laten zien dat Palestina bewoond was. De joden hebben geen onvruchtbaar stuk woestijnland gekregen, ze hebben vrijwel meteen na het uitroepen van de staat Israel vele duizenden Palestijnen vermoord en verdreven in wat nu bekend staat onder de Palestijnen als de Nakba (de catastrofe):

Dit is niet de eerste keer in de geschiedenis dat de joden zich schuldig maakten aan genocide. De Sovjets (bolsjewieken) waren verantwoordelijk voor de moord op maar liefst 10 miljoen CHRISTENEN in Oekraine, in wat daar bekend is komen te staan als de Holodomor, wat de hongersnood betekent. De joodse bolsjewieken staken hun gewassen in brand en doodden hun vee:

Al met al hebben ze 20 miljoen (!) mensen gedood tijdens hun Sovjet-heerschappij, voornamelijk CHRISTENEN. Daarom kan ik niet begrijpen waarom jullie christenen niet pislink zijn op deze AARTSVIJANDEN, want dat zijn het! Nog niet overtuigd? Wat te denken van de Armeense genocide? De zogeheten Jonge Turken die deze volkerenmoord pleegden waren JODEN en ze waren verantwoordelijk voor anderhalf miljoen dode CHRISTENEN:

En dat is alleen nog maar de geschiedenis van de laatste 100 jaar. Ze waren ook verantwoordelijk voor de kolonisering en genocide van talloze natuurvolkeren over de hele wereld en voor de transatlantische slavenhandel en nog vele andere misdaden tegen de menselijkheid, vanuit hun overtuiging dat alleen zij menselijk zijn en moslims en christenen niet. Hun geliefde Talmoed is al heel oud en daar staat in te lezen dat Jezus in de hel zit en daar in uitwerpselen gekookt wordt en dat Maria een regelrechte hoer was en meer van dat fraais:

http://www.rense.com/general79/talmud.htm

Wil je weten hoe hedendaagse Israelische joden over Jezus denken? Bekijk dan dit filmpje VOOR KINDEREN waarin Jezus aan het kruis gespijkerd wordt:

Ik begrijp wel waar die lafheid van christenen vandaan komt. Het komt voort uit onwetendheid, MOEDWILLIGE onwetendheid. Jullie willen dit niet onder ogen zien, want dan valt je hele propagandistische wereldbeeld in elkaar. En maar komen met verhalen over hoe mooi de wereld toch niet zou zijn als iedereen een christen was en in de Bijbel geloofde. Als jullie de vijand in de eigen gelederen niet eens herkennen, dan is er weinig hoop voor een betere wereld!

En elk volk dat gelooft, maakt de bijbel figuren incl Jezus lijkend op henzelf, van de indianen tot de chinezen, het maakt namelijk niet uit.

Nee, dat is niet waar. Overal in de wereld zien we afbeeldingen van NEGERS. Denk hierbij o.a. aan het Terracotta-leger van de Chinezen en de Olmec-hoofden van de Mexicaanse Azteken:

gqnw5Ex.jpg

ENwtzwR.jpg

Maar iets zegt mij dat alle bewijs van de wereld jou en andere protestantse gelovigen niet gaat overtuigen...

Mike

Maar iets zegt mij dat alle bewijs va de wereld jou en andere protestantse gelovigen niet gaat overtuigen…

Mike, mijn nieuwsgierigheid: waarom maak je nu in dezen qua jouw overtuigingskracht onderscheid tussen katholieken versus protestanten?

De laatste zin: dan ken je me niet.
Ik geloofde ook in een samenzwering, beginnende bij de holocaust, dat het een zionistisch complot is om hun land te krijgen.
En dat 'white genocide' een zionistisch complot is.
Dat vrijmetselarij joods is.

Dit zijn idd de duivelse 'joden'.

Wat weet jij over de illuminati? Ik denk dat zij de protocollen hebben geschreven en ermee de goede joden de schuld willen geve, door het van hun hand te laten lijken komen. Ik geloof niet meer in die complotten.

Die terracotta soldaten zien er gewoon chinees uit, maar die olmec lijkt idd op een neger, had daar jaren geleden over geleden gelezen in boeken van sitchin.

Dat eerste filmpje sprak over (wat was het) tienduizenden moslims in dat land, nu zijn er meer dan een miljoen Arabieren, de meeste daarvan komen ook van buiten Palestina, lijkt me.

Maar we hebben allebei geen idee van de levenssfeer daar en hoe ze echt met elkaar omgaan, we zien alleen maar slechte dingen.

De bijbel zegt dat God hen straft die kwaad niet veroordelen en dat kwade werken openbaar moeten worden gemaakt. Christenen doen hun ogen er niet voor dicht, ze hebben gewoon geen idee, inclusief ik.

waarom maak je nu in dezen qua jouw overtuigingskracht onderscheid tussen katholieken versus protestanten?

Protestanten zijn nog veel strenger in de leer. De lutheriaanse revolutie die in Noord-Europa plaatsvond tegen het uit Rome afkomstige katholicisme heeft alleen maar tot een veel strengere christelijke leer geleid, waarin helemaal geen ruimte meer is voor kritische beschouwing en het Oude Testamenent van de Bijbel nog veel letterlijker wordt genomen. Het is ook briljant opgezet, want het wekt de illusie dat het protestantisme 'puurder' is dan het overduidelijk verdorven katholicisme. Klopt, want nu wordt werkelijk alle levensvreugde eruit geramd! Gedaan met de kroegen rondom de kerken en andere bourgondische uitspattingen!

De ervaring van Alan (en hij staat hier niet alleen in, ik denk ook aan forumlid maarten) met 'demonen' is ook typisch protestants. Ik moet denken aan de Amerikaanse puriteinen, met name aan de roemruchte 'Salem witch trials' (1692-1683). Dit was een reeks van 'berechtingen' van mensen die van 'hekserij' werden beschuldigd. Tijdens deze 'processen' was het niet ongebruikelijk dat mensen in de publieke tribune daadwerkelijk vliegende 'demonen' zagen en elkaar hierin aanstaken. De correcte term hiervoor is massahysterie. Dit zie je in streng gereformeerde kringen wel vaker, ze maken elkaar daar allemaal onderling gek. Van de Puriteinen is ook bekend dat het compulsieve slikkers van objecten waren, dus wie was hier nu eigenlijk 'bezeten'? Dat is wat godsdienstwaanzin doet, het is psychotisch gedrag.

Mike

Alan,

Jij verschult je graag achter het excuus dat we niet exact weten hoe het zit vanwege tegenstrijdige informatie. Ik weet wel exact hoe het zit en als jij de moeite zou nemen je meer in de feiten te verdiepen weet jij het ook. Dit is ZELFGEKOZEN onwetendheid en ik zie dit volop bij christenen!

De Protocollen van Zion zijn niet geschreven door de Illuminati om 'goede joden' in diskrediet te brengen, de joden zitten er zelf achter. Zet dat idee van 'goede joden' maar uit je hoofd en verdiep je in de geschiedenis van die 'goede joden' en vooral hoe ze tegen christenen aan kijken!

Of er in 1896 nu duizenden arabieren waren en of er nu vele duizenden bij zijn gekomen is niet relevant. Zij woonden daar eerder en zij waren ook vrij om te verhuizen binnen dat gebied. Blanke Ashkenazi-joden hadden en hebben daar niets te zoeken. Israel is een blanke kolonie van de Rothschilds (joden) en Palestina verkeert sinds 1948 onder een wrede militaire bezetting. Er is geen enkele rechtvaardiging hiervoor, ook geen Bijbelse!

Mike

Die terracotta soldaten zien er gewoon chinees uit

Lees dit en bekijk de foto's:

http://realhistoryww.com/world_history/ancient/Terracotta_soldiers_of_China.htm

Mike

Vind ze nog steeds op Chinezen lijken, de baardgroei, spleetogen en jukbeenderen. Enkele hebben brede neuzen.

De bijbel is tegen die hysterie, het zegt 'weest nuchter' 'onderzoek alles en behoud het goede', nergens in het nieuwe verbond zegt het 'vervolg de heksen en' bezetenen' /geestelijk zieken' . Bij mij is het geen onderdeel van massahysterie, want ik ben redelijk geïsoleerd, en ik ga bijna nooit naar de kerk.

Ik heb me er een tijdje in verdiept adhv youtube en teksten op websites, maar ik ben er klaar mee, weet niet wat ik met die informatie moet. Ik weet het en dan?
De wereld is van de duivel en hij misleidt de hele wereld.

Protocollen is duidelijk van de hand van een vrijmetselaar (bijvoorbeeld de laatste regel van het document) en het heeft elementen van wat er in openbaringen staat en niks van de torah. Van de Talmud, geen idee.

De Balfour verklaring is idd aan rothschilds gericht.

Ben je bekend met bijbelse profetie en wat er allemaal al is vervuld?

Je verkeert in een zalige staat van onnozelheid. Maar ja, een schaap is ook een nuttig dier.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan