Zathras
Well-known member
Ik heb overigens recentelijk met die adder gestoeid. Pfeeeuw. Beest van een apparaat.
Ontwapenen van de bevolking is de kanarie in de kolenmijn m.i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb overigens recentelijk met die adder gestoeid. Pfeeeuw. Beest van een apparaat.
Ze kunnen mn wapens komen halen..... Krijgen ze eerst de munitie...Het is de week van de veiligheid. Je kunt je wapens ongestraft inleveren . Hop hop
Noodstroomvoorziening (UPS) met accu's bij stroomuitval of netspanninguitval
welke-kiezen-kopen.nl
Hierin staat goed uitgelegd wat je nodig hebt voor een noodstroom voorziening in huis. Heel erg handig zijn omvormers/acculaders in een die aangesloten zijn op het electriciteitsnet, zodra de stroom uitvalt wordt er automatisch overgeschakeld op stroom uit de accu.
Ik heb gisteren deze site gevonden met omvormers/acculaders:
OMVORMER/ACCULADER OMSCHAKELAUTOMAAT
ECTIVE CSI 5 500W, ECTIVE CSI 10 1000W, ECTIVE CSI 15 1500W, ECTIVE CSI 20 2000W, ECTIVE CSI 25 2500W, CSI 30 3000W, zuivere sinus omvormer OMVORMER 12V / 24V NAAR 230 VOLT MET INGEBOUWDE ACCULADER en OMSCHAKELAUTOMAAT. 3 in 1 dus ,ups, zuivere sinus 12 volt naar 230 volt, omvormer met acculader...www.leertronic.nl
Ik ben niet zo van het fatalistische denken, ik denk in oplossingen, als mijn noodstroomvoorziening geen zin heeft dan heeft jou moestuin ook geen zin.Mooi al die noodvoorzieningen, maar als Macron zijn zin had gekregen in de senaat gisteren dan hadden ze me eind januari mijn huis uitgesleept opgeborgen in de gevangenis en de hele boel verbeurd verklaard. Daar zit je dan met al je bedachte maatregelen. Helaas werkt het niet Jeroen, je eigen dood vechten in de deuropening is dan een optie, of gewillig meegaan naar je heropvoedingskamp
Jou nood stroom voorziening is perfect voor een uitval van een dag, op zich zinvol maar ik zou voor wat uitgebreider gaanIk ben niet zo van het fatalistische denken, ik denk in oplossingen, als mijn noodstroomvoorziening geen zin heeft dan heeft jou moestuin ook geen zin.
Misschien een zonnepaneel erbij of aggregaat om de accu bij te ladenJou nood stroom voorziening is perfect voor een uitval van een dag, op zich zinvol maar ik zou voor wat uitgebreider gaan
Zonnepanelen is altijd handig natuurlijk voor een gemiddelde koelkast vriezer en licht rond de 1000 WP zonnepanelen en 500 Ah aan accu dan loopt het wel door incl CV mits je gas aanvoer hebtMisschien een zonnepaneel erbij of aggregaat om de accu bij te laden
Daar heb je helemaal gelijk in tot zekere hoogte, want de tuinieren doe ik al 12 + jaar en ik kan op mijn 69 ste tenminste nog vechten en bewegen zonder rollatorIk ben niet zo van het fatalistische denken, ik denk in oplossingen, als mijn noodstroomvoorziening geen zin heeft dan heeft jou moestuin ook geen zin.
We hebben een draadje voor SPARS Adreg:Bekijk bijlage 4638
Gisteravond een lezing meegemaakt, daar kwam ook naar voren het volgende scenario. Als het het dit gaat lezen (heb ik niet gedaan) kun je zien dat er al bedrijven zijn opgericht. Dit staat ons te wachten.... Bekijk bijlage 4638
Handige led lamp waarbij je geen batterijen, zonnepanelen, stroom nodig hebt. Alleen waxine lampjes. Wel wat aan de prijs wellicht. Joi Led lamp.
Dank je, ik heb echt niet alles gelezenWe hebben een draadje voor SPARS Adreg:
SPARS Pandemie
Zoals eerder in de Telegram groep vermeld, staat de volgende geënsceneerde pandemie (fraude-, manipulatie- en witwasoperatie) al weer klaar. Johns Hopkins Bloomberg school of Public hell heeft in 2017 het script geschreven van een spars-pandemie, gepland voor 2025-2028. Voor verdere info zie...www.fatsforum.nl
Je kan er ook zelf 1 knutselen met een Peltier element waaraan je een paar LEDjes soldeertuitverkocht