Heb je vrienden op het platteland? Zo niet, dan zou ik die snel gaan maken. Verder de vrije natuur als alternatief.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mike, een Brita kan is ook mobiel. mn vraag is of de life straw beter filtert.Ja, want een straw kun je overal meenemen en dus ook buitenshuis gebruiken. Zoals ik.al eerder constateerde zitten velen nog steeds met hun hoofd in de wolken en denken ze dat ze veilig binnen kunnen blijven zitten met water uit de kraan, centrale verwarming, elektriciteit en gas. Tijd om ook in bug-out scenario's te gaan denken mensen, wake the fuck up!
Mike
Precies dit dus! Weet je wat het helemaal af maakt? De opmerkingen van ‘ wakkeren’: ‘ dat het echt niet zooo erg zal worden hoor’ de scenario’s die je schetst gaan echt niet gebeuren, onmogelijk dat lijk me echt een broodje aap!Ja, want een straw kun je overal meenemen en dus ook buitenshuis gebruiken. Zoals ik.al eerder constateerde zitten velen nog steeds met hun hoofd in de wolken en denken ze dat ze veilig binnen kunnen blijven zitten met water uit de kraan, centrale verwarming, elektriciteit en gas. Tijd om ook in bug-out scenario's te gaan denken mensen, wake the fuck up!
Mike
Bedankt.. ja ik woon in een redelijk gatOmdat de steden een compleet gekkenhuis kunnen worden en bovendien extreem onveilig met plunderende (allochtone) gewapende bendes.
Mike
Wat dacht je als mensen honger hebben? Het gros is hier niet op voorbereid. Mensen zullen in paniek raken en plunderen. Criminelen zien vrij spel om woning overvallen te plegen. Je krijgt complete chaos. Met name als je in een stad woont. Herinneren we ons de avondklok rellen nog? Nou zoiets en dan keer 10 of meer?Beetje gekke vraag miss maar wat zou de redenen voor vluchten zijn? Ik bedoel hebben jullie hier een beeld bij?
Maar als je als veganist uit de natuur wilt eten kom je niet ver.