Apocalyps/doemscenario

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
We hebben het hier over een noodsituatie waar je eventueel ook nog zelf invloed hebt op de kwaliteit als je het zelf maakt en ook in het bos en de vijvers zijn vlees en vis te vinden en veganisten worden echt niet in een half jaartjes ziek
Ik denk dat in een noodsituatie de veganisten geen veganisten meer zijn en gewoon weer vlees gaan eten.

Wij zijn voorbereid op een bug-out, te voet (met evt. fiets en bakfiets) en met een auto, bestelbus met dubbele cabine (ruim genoeg om in te bivakkeren en genoeg pk’s). Al denk ik dat je wanneer de stront de ventilator raakt niet ver komt in NL met een auto. Denk aan roadblocks. Mijn eerste optie is een bug-in, mijn huis ligt zo’n 45 mtr van de straat, op een gedeeld erf met 2 waakse honden, wat helemaal afgesloten kan worden, achter zitten we aan een sloot. Mijn ouders wonen op hetzelfde terrein en ik ben hen flink aan het bewapenen:).

In tijden van noot wordt ook Jeroen veganist,...
Waarom zou ik mij langzaam uit laten hongeren? Ik schiet mijn kostje wel bij elkaar, en als dat niet lukt eet ik insecten, altijd iets dierlijk. Ik zie mij wel planten gaan eten maar niet alleen maar.

In tijden van kou is vuur erg essentieel. Een voorraadje lucifers, aanstekers en busjes gas om die aanstekers bij te vullen is handig maar aanstekers gaan makkelijk kapot en lucifers breken af of worden nat. Een andere manier van vuur maken is bijvoorbeeld met de firesteel.

In tijden van kou is vuur erg essentieel. Een voorraadje lucifers, aanstekers en busjes gas om die aanstekers bij te vullen is handig maar aanstekers gaan makkelijk kapot en lucifers breken af of worden nat. Een andere manier van vuur maken is bijvoorbeeld met de firesteel.

Nice

Lekker veel regen de komende dagen, dat zou je in een regenton best kunnen opvangen. Met een waterfilter kun je schadelijke stoffen eruit halen. Maar hoe lang blijft water dat niet beweegt (niet stroomt) eigenlijk goed als je het wilt drinken?

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan