S
Sailor
Guest
En nog denkt iedereen dat het nooit zal gebeuren..... Prepare for warHeftig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En nog denkt iedereen dat het nooit zal gebeuren..... Prepare for warHeftig
Mijn schoonvader lachte mij vierkant uit afgelopen weekend toen ik daar was. Hij zei in NL zal dit nooit gebeuren.En nog denkt iedereen dat het nooit zal gebeuren..... Prepare for war
Leuk filmpje over aardappels lang bewaren. Nou ben ik geen aardappeleter maar misschien dat ik toch eens wat ga halen en zo opslaan voor 'jeweetmaarnooit'.
Ik zou die doos goed bewaren,Bekijk bijlage 5277Mijn bestelling kwam vandaag binnen. Opmerkelijke type-naam van deze "Fotogenkamin" (Zweedse benaming). Deze kan de benedenverdieping of gastenhuis verwarmen.
En stroom is een probleem.......Mooi ding, ik heb gekozen voor een laserkachel, deze heeft een co2 meter voor de veiligheid. Je hebt er helaas niets aan als stroom uitvalt. Goed ventileren is belangrijk vooral voor bovenstaande kachel met zo’n kousje.
Hier ook een laser. Voor als de stroom uitvalt een kokskachel achter de hand. Dat is tegen die tijd vroeg genoeg. Ik durf alleen een kouskachel niet aan aangezien mijn woning te geïsoleerd is.Mooi ding, ik heb gekozen voor een laserkachel, deze heeft een co2 meter voor de veiligheid. Je hebt er helaas niets aan als stroom uitvalt. Goed ventileren is belangrijk vooral voor bovenstaande kachel met zo’n kousje.
Toepasselijke naamBekijk bijlage 5277Mijn bestelling kwam vandaag binnen. Opmerkelijke type-naam van deze "Fotogenkamin" (Zweedse benaming). Deze kan de benedenverdieping of gastenhuis verwarmen.
Met terracotta potten en waxine lampjes kun je een kachel maken. Of met stenen. Er zijn ook van die gashaarden die je op tafel kan zetten met bio ethanol. Hier niet veel verwarming nodig. Op dit moment nog steeds geen verwarming aangehad. Wel een vest en een paar warme sloffen.Ik heb uit nood maar een gaskachel gekocht. Toen ik weer centen had en de petroleum kachel wilde kopen was ie nergens meer verkrijgbaar en nu zie ik de link die Binc heeft geplaatst. Helaas ik moet het maar doen met deze, ik heb in elk geval een zooi aan van die gasbusjes bijbesteld. En dik aankleden, thermokleding enzo helpt ook vast wel goed. Anders kan ik nog van die potkachels maken.
Alleen te pronken???? Das zonde zeg, bij mij lekker de vlam er in 's avonds
Dat is zeker niet dom om een co meter te hebben. In principe zou de kachel alleen co2 moeten produceren maar als tie om wat voor reden niet helemaal goed brand krijg je co en dat is wel een risico.Zijn gaskachels echt zo slecht om binnen te gebruiken? Ik kreeg vandaag te horen dat het verstandig is om een koolmonoxide melder te plaatsen beetje overdreven toch? Iemand verstand van die dingen?
nou ja altijd betere optie dan gedwongen de prik krijgenDat is zeker niet dom om een co meter te hebben. In principe zou de kachel alleen co2 moeten produceren maar als tie om wat voor reden niet helemaal goed brand krijg je co en dat is wel een risico.
Verder wel een zachte dood maar niet waar je op zit te wachten
Marokko koopt zijn stroom in Spanje, en hun rekening is daar ongeveer 6x goedkoper.Oja en ik hoorde vandaag van iemand dat ze na Spanje nu ook in Marokko hebben gewaarschuwd voor stroomuitval.
nou ja altijd betere optie dan gedwongen de prik krijgen